Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Mystery meat, pruttatis-bögklyftor, bea-sås och långhylsor. *Börp!*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 199 200 201
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mystery meat, pruttatis-bögklyftor, bea-sås och långhylsor. *Börp!*
Spagge-ghetto Bögolnese med daddybearen på förpackningen. Sköljdes ner med fisvatten. *rap*
Sen har jag svängt ihop fyra Bleppe-wraps att ta med till KV/NV:n idag. 
När man har daddybearen på förpackningen så vet man att det blir ToF-käk.
Här blev det rövrester, mystery meat med lis. Sköljdes ner med fusk-Plepsi MaXXX Cherry.
Har inte ätit något hittills idag. Har ni håmos några förslag på vad Bleppis ska svänga ihop?
En omelett på allt i kylen som har okänt ursprung eller som har passerat bäst före- datumet? Skölj ner med valfri alkohol och invänta det spännande resultatet. 
Klägg har jag ju som alltid. Dock färska. Det som är utgånget är kolasås, porr-tatissallad med crème fraîche, sriracha och en burk julmust. Pra tips pervobroder där! 
Mums! Toppa med lite Da Bomb-sås och gör en grogg på julmusten så blir det åka av!
Jaaah! Pra pra! Den har jag ju kvar. Lite igensatt i toppen bara, men det fixar jag.
Min är försvunnen sädan en gång när jag och en runkcumrat grillade körv i närheten av ett plomberat bergrum. Tror att det var vid Vesslan i Kukmården som vi gjorde upp en eld på DB-vis, högg bränslet med farfars gamla yxa.
Ahaa. Hoppas någon hittade den och smakade.
Hoppas det, men den kan har rullat ner i plurret.
Minns att vi hittade en gammal ryggsäck som hade legat där ett tag, däri låg kläder och kådisar! (Tyvärr oanvända.)
Hmm... Då ligger nog ägaren i plurret också ska du se...
Pissa å en långhylsa. Å en Bärfis till efterrätt. *Börp!*
Rygga med kläder och kådisar utanför Bög-Vesslsn? Jag tror att ägaren låg naken i något blåbärssnår och inväntade lite samkväm. Jag ”kom” att tänka på den där bögspökskogen i Japan dit folk ”går” för att dra sin sista runksuck. Aogigahara eller vad fan det heter, jetteleskig skog jämfört mä Himpas bögskog där det endast förekommer manlig älskog. Men vem vet, en dag kanske Himpa får sitt första bögspöke också.
Iiih så leskit dä låter. 
Sidor Föregående 1 … 199 200 201
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden