Tråd: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Här berättar vi och skryter lite om våra kulinariska kunskaper i köket och/eller vad som inmundigades på lunchen, ett restaurangbesök, hämtmat m.m.

Då det äro kutym att trådskaparen börjar så kan jag berätta att jag idag åt min smarriga hemlagade köttfärssås som jag hade med mig till SSS i en halvt bättre begagnad stomipåse a' 550ml, vilken sedan blandades med 1000g. curryketchup och som sköljdes ner med nästan kokvarmt morgonkiss som legat framme i stor-spermobilens framruta i solen halva dagen.

*BÖÖÖÖRP*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Lät gött, men varför tog du bara 1000g curryketchup?

Efter att äntligen lyckats få tag på min mongomedicin efter några dagars abstinens med tankar i huvudet som t.o.m. är för magstarkt för att skriva på fittkramp så är i alla fall en sak säker: Alla idioter som var för CP/lata/efterblivna för att få sortera skruvar på Samhall arbetar tydligen hos 1177. Skåda de fantastiska recensionerna! Aivan/biggrin https://se.trustpilot.com/review/1177.se

Hur som helst så tog jag spermobilen till Ingelsta. Gårdagens sönderknullade rester som låg i kylen såg inte trefvliga ut, och nu ville jag svulla till det lite när världen inte längre tycks gunga för mig som en söndersupen Viking Line-skuta i en tornado. Valet föll på kräkmackor som reades ut, fet som jag är så åt jag två stycken och sköljde ner dessa tingestar med kolsyrad zingo-piss.

*BÖRP! KNALLFIS!*

Skaparen av Mortiscism.

Hade tyfvärr inte mer än så just då.

Mongomedicin?

- Ja dom idioterna har man ju haft att göra med och jag instämmer fullt med recensionerna. Som när jag förra söndagen blef uppringd utaf den lokala hälsocentralen för att jag ville beställa snurrepiller så sa sköterskan "Aaah jag jobbar egentligen inte häär..." varpå jag snabbt "Heh:ade" till (lite lätt tillgjort skratt) och frågade då om hon brutit sig in där för att det är roligt? Självklart fattade hon ingenting utan svarade dumt "Vaa?", varpå jag sa "Vad jobbar du egentligen med då?" (redan här visste jag att detta var onödigt sagt utaf mig och borde styrt in samtalet rätt direkt) och får då till svar ett "Eeeh, vaaa, va menar du?"

Här fattar jag intelligensnivån och drar en djup suck lite demonstrativt i luren och säger "Nää, glöm det. Det var inget!", och får sedan förklarat att hon bara är inlånad där ifrån tattar-hälsocentralen i samma byggnad, vilket var vad hon menade med att "hon inte jobbade där" fick man förklarat för sig sen, samt att på jouren på helger kan man inte göra några beställningar. Men att då inte ens kunna skrifva en lapp/skicka ett meddelande till den som förskrifver snurrepiller vanligtvis kunde hon göra, det jäfvla sliddjuret!

Nädå. Utan jag fick smyga undan i en mörkt hörn dagen efter på SSS (där strikt telefonförbud gäller) för att ringa dom igen med risk för vaniljiga repressalier. Älskar att petala 140K i skatt om året...

Bleppe skrev:

Mongomedicin?

Jajamensan! En av de fyra snurrepiller som jag äter dagligen. Jag tar CP-medicinen, vaniljomedicinen, runkbögmedicinen och mongomedicinen. Vaniljomedicinen är minst viktig, den liknar faktiskt en LSD-microdot till utseendet och om jag slutar att ta den så händer knappt någonting. Att helt plötsligt lägga av med de andra medicinerna kan däremot leda till lite vad som helst, vilket jag fick känna på under helgen.

Bleppe skrev:

- Ja dom idioterna har man ju haft att göra med och jag instämmer fullt med recensionerna...
Älskar att petala 140K i skatt om året...

Vården i ett nötskal! Man får skaffa sig ett brevlådeföretag på Gaymanöarna.

Idag vankades det gårdagens kvällsrester. Körv strohrom-off med vita fluglarver.
Förresten, ett skämt från "Kompani Bög": Vad har kocken och bögen gemensamt? ...Båda rör om i gårdagens rester. Muahah!

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/biggrin

Lyxade till kvällen med två Billys Fan-pissa uriginal men Bussis som aldrig lär sig hällde på sin Buldak-sås och mumsade i sig skiten. Nu sitter Bussis och baddar truten med sperma på en servett och vet att i morgon senast ska denna sås ut. Brinnande trut och i möra brinnande anal!

Tjillepitten

Riiiispäckt! *real fistbump* Det ser vi fram emot att få mera information om, jaaah!

Det lär "komma" en BS-rapport kanske i natt redan. Recummenderar denna analbrännare till sås jaaah! Nu har Bussis "bara" den svarta flaskan men tro mig den kittlar dödsrunkarskönt i truten, magen och sist i geggvecket. https://www.youtube.com/watch?v=PZKFzx9jymM

Tjillepitten

Ser Mycket upphetsande ut, jaaah!

Som "Bring the penis-såsen" men lite mer upphetsande jaaaah!

Tjillepitten

Ja, men jag kör på med min "Da'Bomb - Ground Zero" i mellansegmentet på typ 321.900 scoville eller nåt sånt.

Mhm, den äro inte heller att dajmringa. Den garanterar en minnesvärd BU med medföljande pungsvettningar!

Tjillepitten

Mmmm... Svettiga pungaaaaar, jaaaaaaaah...

Idag blef jag skickad till E-mmaboda (där jag btw haft en utaf mina mera minnesvärda aftnar) utaf SSS på något uppdrag jag redan då glömt bort. Där pissade jag på att äta lunch på www.delisushiemmaboda.se där R5 från menyn beställdes in.

Känner på mig god bs-lycka senare i afton! Aivan/smile

Mhm! Fitterade räkor låter som en gifven garanti för en BU af rang! Helst skall räkorna legat framme i solen en stund.

Tjillepitten

Aaah p'sis lixåm ba'! Det hoppas jag verkligen att dom hade.

Dessa bör ha tinats upp och frusits in ett par gånger de senaste månaderna också!

Tjillepitten

...efter att inte ha ätits upp utaf tidigare gäster med munsår och HIV.

Och tillagas af en man med obehandlad psoriasis på händer och kön!

Tjillepitten

Åååhåå vilka kukinariska kukskaper du tycks besitta, min gosige homobusschaufför där!

Äsch då men jag är alltid i jakt på nya sätt att sju... ehhh slippa "gå" till jobbet!

Tjillepitten

Smatr utaf dig eller vad det heter...

Tycker mig allt känna af lite "aktivitet" nu...

Härligt! Håll oss uppdaterade om den anala utvecklingen tack!!!

Tjillepitten

Det ska jagh! Önskar ju att en räka skulle leva och komma ut halvvägs där bak och smattra frenetiskt med sin stjärt mot mina stjärthalvor så att ett rytmiskt upphetsande beat uppstod! Men men...

Aha en typ af musikstil har upp"stått" beatbajsa!

Tjillepitten