Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Mystery meat, pruttatis-bögklyftor, bea-sås och långhylsor. *Börp!*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 199 200 201
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mystery meat, pruttatis-bögklyftor, bea-sås och långhylsor. *Börp!*
Spagge-ghetto Bögolnese med daddybearen på förpackningen. Sköljdes ner med fisvatten. *rap*
Sen har jag svängt ihop fyra Bleppe-wraps att ta med till KV/NV:n idag. 
När man har daddybearen på förpackningen så vet man att det blir ToF-käk.
Här blev det rövrester, mystery meat med lis. Sköljdes ner med fusk-Plepsi MaXXX Cherry.
Har inte ätit något hittills idag. Har ni håmos några förslag på vad Bleppis ska svänga ihop?
En omelett på allt i kylen som har okänt ursprung eller som har passerat bäst före- datumet? Skölj ner med valfri alkohol och invänta det spännande resultatet. 
Klägg har jag ju som alltid. Dock färska. Det som är utgånget är kolasås, porr-tatissallad med crème fraîche, sriracha och en burk julmust. Pra tips pervobroder där! 
Mums! Toppa med lite Da Bomb-sås och gör en grogg på julmusten så blir det åka av!
Jaaah! Pra pra! Den har jag ju kvar. Lite igensatt i toppen bara, men det fixar jag.
Min är försvunnen sädan en gång när jag och en runkcumrat grillade körv i närheten av ett plomberat bergrum. Tror att det var vid Vesslan i Kukmården som vi gjorde upp en eld på DB-vis, högg bränslet med farfars gamla yxa.
Ahaa. Hoppas någon hittade den och smakade.
Hoppas det, men den kan har rullat ner i plurret.
Minns att vi hittade en gammal ryggsäck som hade legat där ett tag, däri låg kläder och kådisar! (Tyvärr oanvända.)
Hmm... Då ligger nog ägaren i plurret också ska du se...
Sidor Föregående 1 … 199 200 201
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden