Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 626 627 628 629 630 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt,...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja,...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se vi bajsar vår vilja fram...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se vi bajsar vår vilja fram och yttrar oss genom kraftvrål...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se vi bajsar vår vilja fram och yttrar oss genom kraftvrål så gutturala, ja ja jaaaah,...
Bajs.
Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se vi bajsar vår vilja fram och yttrar oss genom kraftvrål så gutturala, ja ja jaaaah, den nya valutan är brun...
Sidor Föregående 1 … 626 627 628 629 630 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT