Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag...

Skaparen av Mortiscism.

15,677

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och...

Skaparen av Mortiscism.

15,679

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja,...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt...

Skaparen av Mortiscism.

15,681

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment...

Skaparen av Mortiscism.

15,683

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket...

Skaparen av Mortiscism.

15,685

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så...

Skaparen av Mortiscism.

15,687

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra...

Skaparen av Mortiscism.

15,689

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi...

Skaparen av Mortiscism.

15,691

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi...

Skaparen av Mortiscism.

15,693

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet...

Skaparen av Mortiscism.

15,695

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se...

Skaparen av Mortiscism.

15,697

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se vi bajsar vår vilja fram...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se vi bajsar vår vilja fram och yttrar oss genom kraftvrål...

Skaparen av Mortiscism.

15,699

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se vi bajsar vår vilja fram och yttrar oss genom kraftvrål så gutturala, ja ja jaaaah,...

Bajs.

Brunt brunt brunt, oooh så mysigt när det kommer ut, tut tut tut, se där på marken en kabel jag lagt i all sin prakt, tar med den hem och runkar intakt, ja ja ja, jag måla rummet skall, brunt brunt brunt, ja se det kommer lukta himmelskt, naturliga pigment med en lantlig touch det passa skitbra, inspirationsresa till reningsverket nu ske, alla ler och dansar ringdans kring bajsbassänger så djupa å fina, din kuk så brun passar så bra till jul, ha haa, alla bada i gudomligheterna innan vi alla bajsutlösning få, hej å hå, låt kuken stå, vi nu alla i samlad trupp mot riksdagshuset gå, då landet falla ihop, vi alla runka på slipsnissar och slan, se vi bajsar vår vilja fram och yttrar oss genom kraftvrål så gutturala, ja ja jaaaah, den nya valutan är brun...

Skaparen av Mortiscism.