15,401

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt...

Bajs é najs!

15,403

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik...

Skaparen av Mortiscism.

15,405

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler...

Skaparen av Mortiscism.

15,407

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt...

Skaparen av Mortiscism.

15,409

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar...

Skaparen av Mortiscism.

15,411

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna...

inter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen...

Skaparen av Mortiscism.

15,413

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när...

Skaparen av Mortiscism.

15,415

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när den totala fekaliska vinterstormen drar...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när den totala fekaliska vinterstormen drar in och färgar landskapet i...

Skaparen av Mortiscism.

15,417

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när den totala fekaliska vinterstormen drar in och färgar landskapet i alla dom bruna nyanserna, ja...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när den totala fekaliska vinterstormen drar in och färgar landskapet i alla dom bruna nyanserna, ja den vita vintern äro historia...

Skaparen av Mortiscism.

15,419

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när den totala fekaliska vinterstormen drar in och färgar landskapet i alla dom bruna nyanserna, ja den vita vintern äro historia då den vita ariska rasen...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när den totala fekaliska vinterstormen drar in och färgar landskapet i alla dom bruna nyanserna, ja den vita vintern äro historia då den vita ariska rasen sket på sig totalt i...

Skaparen av Mortiscism.

15,421

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när den totala fekaliska vinterstormen drar in och färgar landskapet i alla dom bruna nyanserna, ja den vita vintern äro historia då den vita ariska rasen sket på sig totalt i all hast. Men då kissvarma...

Vinter:

Kyla, slask, mörker och bajs, fruset urin på trottoaren att halka muntert i. Snoret på överläppen stelnar liksom avföringen i byxan min, glider in på sexualcafé där jag böna och be om lavemang med latte macchiato i min stjärt så smärt till tonerna av Onkel Kånkel, se gästerna fly i panik i frostens bleka sken, kukarna på ett gäng villiga homofiler nu stå i givakt, dock något blåfrusna i all prakt, ta då i akt att dessa snart värmas i ändtarmar så varma och bruna, perversionerna bland de tända fallosformade ljusen som upp i alla rövar slocknar antar nya höjder när den totala fekaliska vinterstormen drar in och färgar landskapet i alla dom bruna nyanserna, ja den vita vintern äro historia då den vita ariska rasen sket på sig totalt i all hast. Men då kissvarma drycker inmundigas är det vinter.

NYYH

Skaparen av Mortiscism.

15,423

Sommartider, gay gay, sommartider.

På uteserveringen i läderstring jag...

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga...

Skaparen av Mortiscism.

15,425

På uteserveringen i läderstring jag dansar fram, se arslet gunga i takt till polkamusikens spermastänkande...