Sv: Mortimers kropp & snopp
Varför är vårtorna på min snopp så stora och vad beror det på att jag har dessa?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Mortimers kropp & snopp
Varför är vårtorna på min snopp så stora och vad beror det på att jag har dessa?
Hej!
När två människor tycker jättemycket om varandra så kan det börja bildas en liten mini-Bleppe på snoppen, dessa kommer sedan att ramla ut ur vårtorna och göra allt som du befaller dem. Det är därför vaniljheteron har på sig kalsonger, de vill inte bli av med sina små trupper om de plötsligt ramlar ur, de fastnar istället i kalsongerna så att man kan ta hem di små soldaterna och bygga sig en armé! Moahahaha!
//Doktor Mortis.
Tack doc! 
Hej doktorn.
Varför kommer det någon slags sås ur min pillesnopp när jag besöker CP-föreningen.se för?
Hej!
Jo, förkortningen "CP" står för "Clownliknande Penismassör", vilket man oftast är om man jobbar på ett kebabhak. I Sverige käkar vi så mycket kebab och pizza att det har fastnat i vårt DNA, så när du besöker hemsidan kan det alltså automatiskt komma ut kebabsås ur din penis. Sälj gärna såsen hos din lokala kebabsvarvare vet ja!
//Doktor Mortis.

Hej doc!
Jag undrar om det är farligt att vara så här sexigt renrakad där nere som jag är runt min stolta krigare?
/Kladdkram från Bleppe.
Hej!
Ja, det kan vara farligt. Pungskägget är till för att skydda pungen mot slag/sparkar, tafsande slidtroll, gonne, aids och diverse annat. Jag vill rekommendera att du bär vacuumsuspensoar och vuxenblöja i masonit för att vara på den säkra sidan.
...Men du. Schysst kuk!
//Doktor Mortis.
Man tackar så mycket. Jaha... Min stiliga kuk råkade komma med ser jag nu. Men äsch då...
Det bjuder jag på. Tack x 2.
/Bleppisen.
Hej.
Är det illa när det kommer röd sås ur snoppen och grön gegga ur stjärten?
/B.
Hej!
Nejdå, det är inte farligt. Den röda såsen beror bara på pungen som har tröttnat litegrann på den vanliga vita kebabsåsen som den alltid vanligtvis pumpar ut genom din snabelkabel. Ibland kan det vara trevligt med lite omväxling, men snart kommer pungen att inse att vit kebabsås är det enda rätta, då blir allt som vanligt igen. Detsamma gäller grön gegga ur stjärten, det är bara rövhålet som vill festa till det lite grann helt enkelt. Dessa fenomen är vanliga i januari då folk helt enkelt inte har råd att spendera pengar på något spännande efter jul och nyår. Att gå och skita eller dra en tarzan blir helt enkelt ett större nöje för tillfället. Tänk om den gröna geggan i stjärten är blå imorgon? Tänk om kebabsåsen är rosa? Mycket spännande!
//Doktor Mortis.
Åhååhåååå! Tack doktor Mortis! Nu är jag nästan lugn igen. (bara rivit halva lägenheten under vilda chimpans-skrik och beteende...) Ja det är ju lite regionalt di dära med röd eller vit kebabsås vart i riket man befinner sig. Men jag var i Östergötland för några dagar sedan där jag fick hört via Telex att kebabsåsen ska vara röd istället för vit som här i smaulann, och då kanske det skedde något biologiskt inom mig då jag passerade länsgränserna, typ som jetfag eller liknande?
/Stomi-kram, Bleppisen.
Hej doktorn.
Kan man få AIDS i kuken? Min kompis Benke har sagt det...
/Corona-kram, Bleppisen.
Hej!
Ja! Visst kan du också få en Allsmäktig Imponerande Delikat Snopp! Och vem vill inte ha det, säg?
Gör såhär: Åk till Sydafrika och besök de fina kvarteren. Inte de där kvarteren med höga stängsel, gigantiska vaniljohus och stora gräsplättar, nej usch! Jag menar såklart de där attraktiva ställena där det bor jättemycket folk som luktar bajs, bor bland sopor och som sniffar jenkem till frukost. Mums! Där frågar du individer om du får gå på upptäcktsfärd i deras kolagrottor i utbyte mot en slant. Upprepa sedan processen tills slantarna är slut, åk därefter hem och invänta det spännande resultatet!
//Doktor Mortis.
ÅBÅÅÅJ!
Det ska jag genast göra, doktor Mortis!
*blipp blopp bleep eep blipp lipp flipp blopp leep bleep* *riiiinnng* HAÅÅÅÅÅÅ?!?!?! VILL BESTÄLLA BILJÄTT TÄ SYDRA AFRIKAAAAAA!!! UUUHUHUUUUUUUUH... Hallå?
?
P.S.
Om slantarna tar slut för fort så kan du sälja din egen kolagrotta till andra upptäcktsresande istället, det går nämligen lika bra! 

Hej doc.
Det rinner någon slags gul kräm ur mina bröstvårtor. Är det normalt för en pojke i min ålder? Undrar även när man får mens? Har ju fått hår på kuken så...
/Bleppisen.
Hej!
Krämen är vaniljkräm som du matar dina spermier med! Du sprutar i ett vattenfyllt akvarium där spermierna simmar runt. Mata dessa tre gånger om dagen med vaniljkrämen. Därefter är det de pervigast anpassades överlevnad som gäller, dvs. tillslut kommer bara en spermie stå ensam kvar som överlevare och klättra ut ur akvariet. Grattis, du har nu blivit pappa!
Och nu till din andra fråga:
Mens är helt normalt hos män. Därav namnet, trots att det stavas med "e" istället för "ä". Det innebär att man blöder friskt ur arslet, vilket är helt normalt. Utebliven mens kan vara farligt eftersom rövhålet blir alldeles för tajt för att man ska kunna få rejäla bajsutlösningar. Lösningen på problemet är som vanligt att bege sig till platser där män vanligtvis träffas för att hitta nya bekantskaper, där frågar du om en välutrustad herre vill "ta dig i dajmen". Böj dig sedan framåt, applicera inte vaselin eller andra medel under processen. Efter detta bör du blöda friskt ur analöppningen.
//Doktor Mortis.
Tackarrrrrrr!
Mmm... Hej doc!
Jag har en massa brungula utbuktningar i huden som är mellan 4mm. till 16mm. i omkrets och runt 2-12mm. höga och som gör att framförallt mitt vackra åtråvärda anlete blir mindre gångbart. Vad är detta och kan jag göra någonting åt det?
/Kladdkram från Bleppepojken.
Hej!
Det är utbuktningar som så småningom kommer att växa till snoppar! Gratulerar! Tänk så avis alla kommer att bli när du har snoppar överallt, medan de andra bara har en enda! Injicera gärna diverse saker i utbuktningarna för att få dessa att växa, kebabsås och bajsutlösningar från främlingar till exempel.
//Doktor Mortis.
Tack. 
Hej Doc!
Jag tror att jag har blivit skengravid då jag plötsligt har fått en enorm aptit på segladricka, tallis, kebabsås, Bleppzones, gipsdamm, Syster Fekalias Chokladkaka, tandkräm, saltgurka, grönsaker och flensost! Kan det verkligen stämma?
/Kladdkram Bleppsingen.
Fittkramp's forum » Övrigt » Mortimers kropp & snopp