Tråd: Mortimers kropp & snopp

Sedan stängningen av Bleppe's sexspalt så kommer här ett nytt alternativ. Mortimer är här för att svara på era frågor! Funnit sexuell attraktion för din gammelfaster? Haft en intim relation med din bror? Skitit någonting rödfärgat i två veckor? Inga frågor är dumma eller konstiga.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

När jag tittar i spermobiltidningar blir vb:n väldigt utspänd framtill och är sedan fylld med vad jag tror är kebabsås eftersom det smakar likadant som från pizzerian. Vad är detta för mystiskt fenomen egentligen?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej! Kebabsås från penis är ett vanligt och mystiskt förekommande problem i dessa tider. De enda lösningar som finns är att införskaffa sig en vb från Runkviks Masonit, alternativt testa sig fram vad som triggar igång kebabsåsen. Prova alternativa tidskrifter såsom "Min Häst", "Ellos" och "Piff", för att få en bra uppfattning om såsens flöde. Såsen är förresten ett bra extraknäck som man kan spara och sälja till pizzerior och kebabhak.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Är det ohälsosamt att äta bajs?

Bajs é najs! http://xam.nu/f/poop.gif

Sv: Mortimers kropp & snopp

Självklart inte! Bajs är mycket bra träning för immunförsvaret. När diverse smittor drabbar folk till höger och vänster kommer bajsätarna att stå kvar ensamma som friska vinnare med bruna leenden!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

http://xam.nu/f/pervatol.jpg

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Mortimers kropp & snopp

Precis sådär ja!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Jag är en stor pojke nu och har fått hår på snoppen. Men jag har inte fått min första mens än. När kommer den? (orolig)

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej! Mensen är en kroppsfunktion som är helt normal när man växer upp, och lyckligtvis så finns det sätt att skynda på utvecklingen. Jag föreslår att du beger dig till platser där män vanligtvis träffas för att hitta nya bekantskaper, där frågar du om en välutrustad herre vill "ta dig i dajmen". Böj dig sedan framåt, applicera inte vaselin eller andra medel under processen. Efter detta bör du blöda friskt ur analöppningen.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack Mortis. Vad du kan! Då beger jag mig genast till Långvikens bastu.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Är min penis för stor och skrämmande?  När jag visa den och gör propellern  för mina vänner så brukar dom springa iväg.

Penisklämmare deluxe.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej! Jag oroar mig för att dina vänner inte accepterar dig för den du är. Jag föreslår att du tar en paus från dina vänner och följer med Bleppe till Långvikens bastu istället. Där får man vifta runt med penis och pung utan att någon springer iväg.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Är det normalt att man blir sexuellt upphetsad av bilder på Kikki Danielsson?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej! Fråga dig själv om du ser Kikki ur perspektivet "60-årig fet långtradarchaffis som nyligen sadlat om till transa" eller "sexig kvinna" först. Om det första svaret stämmer in så är det inga problem, runka på! Om ditt svar är det senare så föreslår jag att du lägger in dig på PIVA eller går till en optiker för att kolla synen.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Vad har du för tips för en parant och djupt troende kvinna på 70+ som vill få igång det intima livet igen så att säga? Frågar åt en... eeh... "väninna" i församlingen.

* * * Vänlighet, godhet, trohet, mildhet. Jesus är svaret på allt! Hallelujah! * * *

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Mitt förslag är att du börjar med att dra hem en karl genom annonser eller liknande. Hans intressen, utseende och ålder spelar ingen roll. (Du är 70+. Att ha några krav på din partner i din ålder går inte, risken är stor för att din gamla kropp ger upp innan du hittar någon alls.)

Bjud in honom, lås dörren, och släng bort nyckeln, för nu blir det lattjo lajban! Innan han har kommit dit så har du redan förberett genom att rita upp pentagram på golvet och genomfört de fem mest avancerade sataniska ritualer som finns i Necronomicon.
Skippa romantiktjafset och inled med ett djupdyk i rövskåran på honom, försök att forska fram hur slapp/trång han egentligen är. Hur mycket volym får han plats med innan det blöder?
Därefter våldsrunkar du honom tills orgasm blir till smärta, och det är nu som det är dags för den stora finalen. Bajs. I så stora mängder som möjligt, på så många ställen som möjligt. Avsluta sedan med att föra upp din partners huvud i ett av dina valfria hål, tills medvetslöshet infinner sig.
Efter denna procedur kommer han aldrig säga nej till dig. Lycka till!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tjaba Mortis.

Jag är en cool gubbe på 57,5 jordsnurr som gillar bajs, och jag undrar nu hur jag ska göra för att lyckas klämma ut en Zero12-BS? D.v.s. det hårdaste bajset som vi känner till? Har bara mätts en gång 1983 på Moserinstitutet i Düsseldorf där en ung Veronica lyckades krysta ut hela 6250g.

Bajs é najs! http://xam.nu/f/poop.gif

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Zero12-BS är en mycket tidskrävande och dyr process som kräver mycket tålamod och disciplin.
Det som krävs är en dos antimateria från bajspartikelacceleratorn på Moserinstitutet som man för upp rektalt. Därefter måste man förhindra att antimaterian lämnar kroppen, detta problem löser man med en buttplug av modell större i solitt stål.
Därefter krävs en treveckors strikt diet på enbart hästfoder, under denna period får dessutom ingen vätska drickas. När treveckorsperioden är över krystas pluggen ut.

VARNING: Trycket som har byggts upp i tarmarna har gjort pluggen till en livsfarlig projektil, vänd därför anus mot skyn när denna avlägsnas!

Som en sten kommer därefter din efterlängtade Zero12-BS att ramla ut. Kom också ihåg att hårdhetsgraden spelar minst lika stor roll som vikten i ditt resultat. Lycka till!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

I går kväll när jag hade frigång så råkade jag gå vilse i dom östra kvarteren i Örkelljunga. När jag hamnade bakom Sonjas pizza och vulk kom en farbror fram och sa med bestämd röst jag skulle smaka på hans banan.  Han stack ut någit ur fickan som jag smaskade på. Sen kom nån pikant syrlig sås.  Vad var det för något?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Eftersom detta skedde utanför en pizzeria så kanske denna herre arbetade där, och ville bjuda på en kebabsås gjord på ett nytt recept? Det är vanligt att man låter enstaka okända människor få smaka på nya tillbehör innan dessa introduceras på restaurangen. Denna "banan" var förmodligen ett svårsuget sugrör, då man vill att kunden ska få "jobba lite" för ett gratis smakprov.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hur blir man gravid?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Som en man så måste du försöka haffa mus, vilket är det första steget att bli pappa. Några avsnitt av "Tom & Jerry" borde ge dig lite inspiration. När du har haffat mus så kommer storken.
(Om du känner dig missnöjd med mitt svar: Vadå? Det är vad syster Märta har sagt till mig i alla fall!)
Lycka till med musjakten!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

När jag pillar mig i stjärten kommer det sås framtill i mina gosstrosor. Vad är detta för fenomen?

Bajs é najs! http://xam.nu/f/poop.gif

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Kebabsås från penis är en återkommande fråga i den här tråden. Om du har mycket kebabsås så kan du sälja det till din lokala pizzeria/kebabhak. Att den framträder när du pillar dig i stjärten kan betyda att du lurar din egen kropp till "utdelning". Ordet "myntinkast" är ett alternativt ord för "rövskåra", och som du vet ger ett mynt i inkastet utdelning, vilket i detta fall är kebabsås. Alla kroppar beter sig olika under utdelning, vissa börjar att dansa sensuellt, andra delar ut en kabel. Ta med lite mynt och testa det någon gång på krogen! Man vet aldrig vad man kan få!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hur vet man om man är kär på riktigt?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>