Sv: The neverending 5-ordsDIKT
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 574 575 576 577 578 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat,...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum,...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så hårt och brutalt, öppnar en...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så hårt och brutalt, öppnar en butelj och klunkar den analt,...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så hårt och brutalt, öppnar en butelj och klunkar den analt, gott gotti gottgott, får en...
I seglardrickans makt.
Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så hårt och brutalt, öppnar en butelj och klunkar den analt, gott gotti gottgott, får en utlösning varpå jag åker hemåt.
NYY!
Titta pervo-porr och halsar sprit...
CP framför sin dator.
Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som...
CP framför sin dator.
Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se...
CP framför sin dator.
Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar...
CP framför sin dator.
Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK...
CP framför sin dator.
Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar...
CP framför sin dator.
Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande...
Sidor Föregående 1 … 574 575 576 577 578 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT