14,376

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar...

Skaparen av Mortiscism.

14,378

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en...

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde...

Skaparen av Mortiscism.

14,380

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till...

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min...

Skaparen av Mortiscism.

14,382

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat,...

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck...

Skaparen av Mortiscism.

14,384

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en...

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats...

Skaparen av Mortiscism.

14,386

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum,...

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och...

Skaparen av Mortiscism.

14,388

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång...

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så...

Skaparen av Mortiscism.

14,390

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så hårt och brutalt, öppnar en...

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så hårt och brutalt, öppnar en butelj och klunkar den analt,...

Skaparen av Mortiscism.

14,392

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så hårt och brutalt, öppnar en butelj och klunkar den analt, gott gotti gottgott, får en...

I seglardrickans makt.

Fredagskvällen startade med en klunk seglis hemma i fåtöljen, sedan några till innan dagliga fittkrampandet sig blivit av, tar fram min slaka penis och skakar den hårt, klämmer ur en vitsås och finner mitt öde här nu komma, skriver till mina pervon och uttrycker min kåthet så noggrant och detaljerat, varpå jag utifrån hör bildäck utanför tjuta. Spermobilerna anländer en efter en till snabbköpets parkeringsplats där vilda spermaburnouter äga rum, där jag mucka gräl och bajsade vilt, brister uti sång när jag bögar blöjraggarna så hårt och brutalt, öppnar en butelj och klunkar den analt, gott gotti gottgott, får en utlösning varpå jag åker hemåt.

NYY!

Skaparen av Mortiscism.

14,394

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit...

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som...

Skaparen av Mortiscism.

14,396

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se...

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar...

Skaparen av Mortiscism.

14,398

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK...

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar...

Skaparen av Mortiscism.

14,400

CP framför sin dator.

Titta pervo-porr och halsar sprit i min sunkiga lya som kommunen mig gett. Kollar Fittkramp.se, lämnar post i alla trådar hej vilt, tänder en HÖMK och svävar in bland pixlar och blinkande CMYK-färgskalor så upphetsande...