Sv: Dagens Ord: Greta Thunberg märkning
Beskrivning: Förr skulle saker och ting vara CE märkta, nu gäller Greta Thunbergsmärkning. Denna märkning klingar högst av allt. Skit samma om det är kvalité så länge det är gjort av förnybart material...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Greta Thunberg märkning
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Förr skulle saker och ting vara CE märkta, nu gäller Greta Thunbergsmärkning. Denna märkning klingar högst av allt. Skit samma om det är kvalité så länge det är gjort av förnybart material...
Mina vuxenblöjor är GT-märkta sedan en tid tillbaka.
Mina vuxenblöjor är GT-märkta sedan en tid tillbaka.
Hmm...
*Ryck, slit, dra.*
Bra kvalitet på denna vb! Vill du att jag Mortis-märker den? 
Ja tack.
Mitt bajs är Gretamärkt! Det kommer nytt hela tiden och jag märker paketen jag skickar det i med Gretas adress och frimärken!
Syster Märta köper numera bara in GT märkta batonger.
Ja tack.
Åkej!
*Drar fram en köttig aladåb.*
*Splaff! (En såkallad "ollning")*
Sådär ja!
Tack snela du!
Va fin dä blev!

Syster Märta köper numera bara in GT märkta batonger.
Är det bra eller dåligt tycker du?
Syster Märta säger att GT märkningen är nödvändigt för mitt tillfrisknande och miljön, då är det ju bra? Det ser bra ut enligt syster Märta och jag ska snart bli försöksutskriven, 23 Juni 2029, (är lite dålig på det där med datum) det är väl lagom till i sommar så jag är hoppfull.
Finns det ens någon som vet när Ostis blev inskriven på ÖIA, eller är han född här? 
Vet faktiskt inte. Snälla Ostfralla Bengtsson! Berätta detta för oss, tack. Gärna som godnattsaga. *flaffa*
Är visst reportage om honom här i senaste TNEJO(P)M:
http://www.fittkramp.se/forum/viewtopic … 827#p78827 (kan se blaskan där på bänken)
Här är den visst...

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Greta Thunberg märkning