Sv: Hur ser det ut hemma hos dig?
Blir spännande att se. Hoppas på tapeter med sprutfläckar ovanpå sprutfläckar.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ser det ut hemma hos dig?
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Blir spännande att se. Hoppas på tapeter med sprutfläckar ovanpå sprutfläckar.
*flaffa*
Uuhu... Har jag haft besök?
?!?!?
https://www.master-cleaners.co.uk/world … est-homes/
Detta skulle kunna ha varit hemma hos mig om det inte hade varit så jäkla pedantiskt. >>
Gissar att en ÖIA-patient varit där på toaletträning och därefter gnidit röven över hela väggen i entrén och lämnat platsen.
Håller just på att brassa lite käk i mitt nystädade kök. 

Smaskigt! Vad blir det för käk? 
Det blir härskna indiska räkor i saggebaserad champinjonsås med rå finstrimlad kycklingfitta, pasta penne, containersallad och ett glas Mauro.
Mmm... Känner att det börjar bubbla i magen nu...
Konstigt...
Det blir härskna indiska räkor i saggebaserad champinjonsås med rå finstrimlad kycklingfitta, pasta penne, containersallad och ett glas Mauro.
AH! Superbement! *smack* ![]()
Bleppe skrev:Det blir härskna indiska räkor i saggebaserad champinjonsås med rå finstrimlad kycklingfitta, pasta penne, containersallad och ett glas Mauro.
AH! Superbement! *smack*
Je vois que nous avons un connaisseur de grandeur ici. Quelle est la vie vulgaire dans la forêt de Bologne de nos jours?
C'est bien. Beaucoup d'escargots à baiser.
(fniss) Je me tiens derrière l'arbre et je fais caca sur moi.
Å vad pratar ni om då? 
ingenting *ler hemlighetsfullt*
Jahaa... (blepp)
Ville bara visa alla hur duktig jag varit idag och sorterat ut alla såna tocken därninga allemenniumburkar eller va di kallart från allt annat jox här hemma och lagt dessa prydligt i en hög. Se bara! Blev ännu prydligare här hemma nu.

Ska tydligen även kunna gå att omsätta dessa mot såna där monopolpengar sägs det... *pfffffh*

Stiligt!
(Gillar tavlan som hänger mellan Scheike och Ostfralla förresten. *Spegelrunk.*)
Ååhååå, du såg den ja. (ti-hi)
Ville bara visa att jag städat och kastat (ut genom ((det stängda)) fönstret) några få ölburkar och dess förpackningar.

Känner mig riktigt samhällsnyttig och premierar mig med ett flak ollade Slots Guld. Allt för den rätta sunkigheten... Mmmm...
Så chict! Mäktig datamaskinsrigg du har förresten!
Åh tack, Mortis. En äkta Homo Packabajsare är det! 
Skulle vilja få några bra bildtips på hur jag ökar värdet på min kvart genom "Home Styling", tack.
Här är några fina exempel! 

Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ser det ut hemma hos dig?