Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sopsorterare verkar trevligt. Man vet aldrig vilka skatter man kan komma över.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 47 48 49 50 51 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Sopsorterare verkar trevligt. Man vet aldrig vilka skatter man kan komma över.
Låter bra det.
Något tips på ett enklare halvtidsjobb som ni tror skulle passa mig? Har haft många anställningar men dom brukar bli rätt kortvariga utav någon lustig anledning.
?
Lavemangkannekontrollant kanske?
Oj vilka bra tips ni kommer med. Vad tjänar man inom dessa branscher då?
Shit pommfritt, dom tjänar ju gräsligt med kottar. Men du måste skaffa en legitimerad utbildning som bara finns på Porjus university of Excellence.
Ooh! Låter flådigt värre.
Då gör jag det.
Grisinseminatör och grismjölkare är annars yrken som det råder brist på. Har hört att man kan få betalt i bajs hos vissa bönder.
Bajs!!!
Tihi!
Bonde: "Sådär, nu har du fått mjölka galtarna i tio timmar! Det var väl roligt? Vill du ha betalt i cash eller *fniss* bajs?
Bleppe: "Bajs, såklart! Man är ju inte dum!"
Bonde: 
Uj va mycket bajs jag fick!
Vad är favoritordet på fittkramp?
Måste nog säga att mitt favoritord är handbromsmutta, eftersom när jag hörde ordet för första gången så lyckades jag skratta fram en spya. *stolt*
Vad är favoritordet på fittkramp?
Måste nog säga att mitt favoritord är handbromsmutta
Ungefär så här typ liksom ba'...
Ostfralla: Bleppe
Alkoholistvrak: Latrino Lover
Dverj: Vekling
Harkel: 10.000 meters Bamseklubben
Rabiesgrävling: Bleppes Bodega
Mortimer Mus: Circle Gay
Märkligt att jag inte har något minne av att ha skickat in detta ord "Bleppe", kan det ha varit syster Märta som gjort det måntro?
Ja, så måste det va. Tror det kan vara en del av terapin.
Nu när det har snöat så mycket har jag lagt märke till att all snö inte är vit utan ibland även gul på sina ställen. Dock inga större ytor utan mest i omfattningen Ø 50-200mm. och oftast nära gångvägar och rätt långt ner på snöhögarna. Några fnittriga rekorderliga ungdomar på moped berättade för mig att det var apelsinsorbet från gud och att det var jättegott då jag frågade om dom visste vad detta var, så jag smakade givetvis. Tyckte dock det smakade mera åt mango-hållet. Ljög dom för mig? 
Ingen aning, men själv föredrar jag den bruna snön som man ibland kan hitta i den gula snön. Kombinationen är oslagbar.
Idag 8/3 är det Internationella Kvinnodagen. Är det något ni uppmärksammar på ÖIA, Ostis, Mortis?
Nja. Ska sitta å pilla (på mig själv) i verkstan lite med musikvideon. Får se om jag fyrar iväg lite fittraketer ikväll.
Idag 8/3 är det Internationella Kvinnodagen. Är det något ni uppmärksammar på ÖIA, Ostis, Mortis?
Ja! Batongterapin är med rosa batong i dag.
Oh så chict!
Aah, paralympics. Världens gemensamma försök att agera PK, men som alltid på något sätt har motsatt effekt. Slog på TVn idag. Till min förvåning får jag se krymplingar åka runt på röv-skridskor med ett par pyttesmå klubbor, samtidigt som de slåss på isen om en snusdosa. Mycket underhållande.
Det är underhållning det.
Vilka tillverkare av svängbäddar, kramtröjor och långbad använder sig ÖIA utav?
Det får du nog fråga Ostis om. Själv har jag bara lekt med de gamla grejerna från 20-talet, som idag är förpassade till källarförrådet. Där finns bl.a. finska "Ei Koskaan Flaffalainen"-tvångströjor med inbyggd behållare för seglardricka och muminläsk (inte illa, med andra ord). Där finns även gamla högkvalitativa ryska svängbäddar som är tillverkade av de högst rankade fångarna i Gulag. Långbaden består av återanvända silltunnor med tillhörande lock samt stabila lås. Ibland får man jackpot och lyckas hitta en kvarglömd intern i en av dessa tunnor, dessa grabbar blir utmärkta som spermobilbränsle.
Sidor Föregående 1 … 47 48 49 50 51 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt