Sv: Videotråden
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 82 83 84 85 86 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag vet vad som hände med terapidockan Kram-Lisa.
Jaså?
Ööh... Den ligger inte inne på rum 316 i alla fall... *host*
Jaså?
det kommer du att se i avsnitt 221 i säsong 26. Jag kan hinta om att nationella pervoinsatsstyrkan, krisberedskapsmyndigheten, NATO floder av avföring i nivå BS7 och IAEA är inblandade.
Ahaa... Västra paviljongen låter det som. Det är väl där du och Mortis bor?
Mortis Håller sig undan, har aldrig sett till honom, det är något lurt. Själv blev jag förflyttad till Södra paviljongen förra året efter en fadäs med en överfylld lavemangkanna och dynamit.
Hehe, oj då! Det lät festligt. Har du tänkt tanken att Mortis kanske är ninja eller spöke, eller kanske ett ninjabögspöke och det är Därför du aldrig sett honom?
Hade ett djupt pervoligiskt samtal med Albert Pervstein förra veckan i vårt Bibliotek bland samlingarna av Piff, tysk förkristen bögporr och Tjekiska Bamse-plagiat (Syster Latexia har arangerat dessa pervoskapsafttnar kl 20.00 första tisdagen i varje månad då hon bjuder in olika vetenskapsmän ) där han la fram en teori att Mortis befinner sig i ett parallellpervoversum.
Aha. Ett glapp i tid, rum och stjärt?
Inte visste jag att jag var ett ninjabögspöke? Detta måste utnyttjas till fullo! Flaffa i riksdagen!

Inte visste jag att jag var ett ninjabögspöke? Detta måste utnyttjas till fullo! Flaffa i riksdagen!
Du kan även spana in diverse orgier.
Vet inte riktigt. Dom berättar inte allt på SärVux. Men jag tror det är väldigt kladdigt iaf.
Råkade göra en bildsökning på Gurgel efter särvux. Nu har jag dra-i-snoppen-material i flera veckor framöver.
Det låter trefvligt det Mortis.
Någon här som har sett "Perv Fiction"? Hittade en bortklippt scen i bonusmaterialet. Prylar och idolbilder som är signerade av ÖIA-interner har tydligen ett större marknadsvärde än vad jag tidigare har trott...
https://youtu.be/v3e15_HQi4A
Sett den många gånger, men aldrig denna runkvänliga scen. Vad är marknadsvärdet och vad trodde du det var?
Marknadsvärdet kan ligga på 8-20 kottar och 15-30 kapsyler, beroende på om det är ett föremål, ett foto, eller ett foto med bajs/sats på. Själv har jag alltid trott att det var en amatörinspelad sepiafärgad VHS med Moser i portföljen.
Hrmml *harklar lite stolt*
En annan fick ju ställa upp i filmen..
Hur var det att medverka i en sådan storfilm då Ostis? Har hört att det är ett oerhört glamourös jobb. Och kan jag få din autograf?
Inser nu att det varken finns bajs eller någon sats från Ostis på autograferna eller på löskuken.
Detta bör väl vara mycket ovanligt, men är samlargrejerna värda mer eller mindre då?
SKÄMS på er, edra förtappade själar! Smisk borde ni få. Smisk på bara stjärten. Grrrrr! *hytter med näven*
Tant kan vara lugn, här är en ny stillsam film med många böner i *Ynf!*.
Sidor Föregående 1 … 82 83 84 85 86 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden