Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Vad händer om man röker SHÖMK blandat med torkade bananskal och damm ur en sjöskumspipa?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 37 38 39 40 41 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vad händer om man röker SHÖMK blandat med torkade bananskal och damm ur en sjöskumspipa?
Efter att ha konsulterat Grönböglingboken (den som knulle fjante och Tjacke har), så kan jag konstatera att det går bra. Du kommer att uppleva en trippel BU värde 2 på Bristolskalan sen komme du att svettas ut falskt vaselin som du kan ta tillvara genom att krypa ner i en stor Masonittratt. Se bara till att det är äkta Runkviks masonit annar riskerar den att mögla.
Så du kan. Tack Ostis.
Hur fungerar det här med återvinning? Kanske kommer lära mig att använda toalett och toapapper snart och undrar då hur man återvinner pappret? Har ju hört så mycket om att folk återvinner allt nu för tiden och man vill ju inte vara sämre.
Det förekommer flera metoder. Den enklaste är att helt enkelt rulla tillbaka toalettpappret efter användning. Det kan vara lite knepigt speciellt om man har en ostfrallisk bristolåtta, därför rekommenderas att man hänger upp pappret på tork en stund varefter man med en sked, gammal tampong eller liknande tillhyge kan skrapa det rent.
Tack. Blev väldans kladdigt. 
Vart köper man dom bästa vuxenblöjorna som klarar av mina behov?
Både svenska cirkustältfabriken och Deuche Zeppelin und gummi fabriken Berlin DZFB Gmbh har i sitt sortiment VB som passar för dina behov.
Tack så mycket.
Vilken modell blev det?
Det blev DZFB:s chica retromodell i 50-talsstil. Riktigt bra tips! 
Aaaah den är ju en klassiker, modell Magdeburg II med dubbelt dränage. Tror den kommer starkt på sommarens Pervopalooza när Pervl ska spela på bruna scenen.
Jag har hittat en grunka med en stor gul trekantig skylt på med svart text där det står: Warnung bezüglich nicht.
Jag förstår (tror jag iaf.) att detta är utrikiska, vilket jag inte kan. Så jag undrar om någon här kan översätta dessa krummelurer åt mig, tack? Låg i samma kartong som blöjdaskaren kom i f.ö.
Tror det är namnet på den peson som hanterade försändelsen, Han hette säkert Dietrich Warnung, dom har ju så fina namn tyskarna. Det övriga betyder nog att du ska besudla rikt (bezüglich nicht) när du öppnat det. Bara köra på och lycka till.
Jag kör på. Snurrig som bara den nu. 
Hur gick det?
Allt blev bara svart. Sen vaknade jag upp i en färggrann värld full av pratande djur, regnbågar och dvärgar.
?
Dvärgar med stora kladdiga penisar?
(Med lugn, glad självklarhetsröst) Ostis... I min värld har Alla stora kladdiga penisar.
Tänkte försöka laga mat i morgon till fredagsmyset men har inga bra idéer på vad det ska bli. Förslag?
Fekaliserad sill, bajsi con carne, spagetti och bajsfärssås, pervzza, Pervkakor med lingonsylt, Bögpudding, Bögande Jakob, pervsagne, bajsbullar och potatismos.
Syster Fekalias kladdkaka som efterrätt och en kopp pervffe
mmm blev hungrig nu.
*antecknar frenetiskt med fekaliserat pekfinger* Då beger jag mig bort till Ghetto för att snat... inhandla dessa varor. Tack Ostis. Skickar resterna till dig i en chic unica-box sen.
Det var smaskens med rester! Tack.

Vassego. Kul att det smakade. Kanske skulle bli kock...
Både ABF (Arbetarnas Bögnings-Förbund) och Studiepervandet har kurser i matlagning. Jag tror syster Latrina lärde sig baka kladdkakor där.
Sidor Föregående 1 … 37 38 39 40 41 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt