Jag tänkte åka till fräulein Helgas trefvliga BDSM-studio och få mig en rejäl omgång. Dock ska jag bajsa på mig ordentligt innan så jag blir straffad för det och får äta upp allt det goda. Och efter det så blir det en grillad med bröd på Bajsgrillen på traditionsenligt vis. Vidare till Systembolaget där jag köper Kir, Usch å Tvi (Eau-de-Vie), Diamant och en låda Vind-i-Seglet (Explorer). Sen hem och bälga i mig detta och bajsa på mig igen, samt lyssna på Thore Skogman och samtidigt titta på nekrofelching-nazifilmer och tampongreklamer.
Sen blir det till att busringa 112 och säga att kuken stååååår! Detta resulterar oftast i att man blir spårad och uniformerade myndighetspersoner kommer hem till en. Men det är bara trefvligt. Då brukar jag kasta bajs på dom och imitera en chimpans. Det slutar oftast att man får ut och åka en sväng och inte är hemma igen på några timmar. Men väl hemma igen så kissar jag i samtliga grannars brevlådor och åker sen in och sätter mig framför datorn och tokrunkar till Ellos.se och sätter batteristartar-klämmorna i bröstvårtorna på boost-läget.
Efter det är det dags för mat. Då blir det Gorbys spetsad med Sheba's och affe. Jo just det... Även en liten dillkvist på toppen för att understryka min kulinariska kunskap inom matlagningen. Nu är det hög tid till att fittkrampa sig... Nu går det åt 3 timmar till att läsa igenom ord på denna sida och skratta. Sen är klockan runt midnatt, och då klär jag av mig naken och åker ner till torget där jag jazzar runt i spermobilen till tonerna av Alice Babs som ljuder ur min medtagna ghettoblaster.
Och efter det brukar jag inte riktigt minnas vad som sker...
* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * * Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>