Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Ohiii va gott. nu blev jag riktigt hungrig. *ding* dong* -oj nu ringde det på dörren!!  Med titta!! nu har frälsis kommit. Tack bleppis, nu vet jag var jag ska bjuda dom på i kväll innan vi börja träna på helgens psalmsånger. Och jag har min nya superdildo.  Fredagsmys, det vill jag lova Aivan/biggrin

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Det låter så mysigt så. Men oj vad många dom är. http://tinypic.com/player.php?v=2mozdy9&s=7

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ostis: Är du med i kvällens program, månne? Aivan/smile http://www.tv4.se/1.2128592/2011/05/08/ … _genom_bon

min frälsisgrupp bruka driva ut djävulen ur alla mörka fuktiga varma hål varefter gruporgier är belöningen för de dagliga dygderna..Hallulja, tre dagar kvar till fredagsmys.

Thumbs up Thumbs down

Fräls mig!

3 timmar och 40 minuter kvar! Aivan/smile

Så sant så.. I morgon blir det haleluljamöte med mina Livets ord-vänner. Vi ska träffas och lovsjunga Jesu anala sakrament  och dela ut nattfistvarden.

Thumbs up Thumbs down

Det låter som en mycket mysig fredag, Ostis. Själv tänkte jag pröva Sloggis senaste tros-sortiment med en BiB Lanson Brut Rosé, lyssnades på tysk marschmusik på hög volym!

Antar att den höga musiken är för att locka till dig grannarna?

Ett pling på dörren och det är kört för dem!

Thumbs up Thumbs down

Precis, Daniel-san. Först ringer dom på och ska skälla, men sedan brukar dom bli som trollbundna av vad dom ser när man öppnar dörren och vill också vara med.

Nu lite mera Lanson... Mmm... *smuttle*

Precis som den där holländska sagan om han som spelade flöjt och alla barnen följde med? Annars kan man ju dra i flöjten. Nä, nu är jag bajsnödig.....

Thumbs up Thumbs down

Nu är myset igång på allvar här! Just fyllt upp vuxenblöjan med varma kroppsvätskor, och över den ett par sämre begagnade mamelucker. Övrig utstyrsel idag är: SS-uniform, rosa tutu (ballerinakjol), vita Fischer skidpjäxor från 1984, stjärngossemössa och Prins Charles-ansiktsmask. Sen lite mer Lanson och crystal meth på det! Mmmm...

2:19 kvar! Aivan/biggrin

mmmmmmm skoj!. Det blir bibelstudier i morgon. Vi har hittat några texter där jesu fist i rektum har helat och frälst. Vi tänkte knacka dörr och berätta om den Heliga anala frälsningen. Nattvarden tror vi faktiskt bestod i den gula varma strålen som syboliserar Jesu kiss och frälsning.

Thumbs up Thumbs down

HABBLAAURGHAAA LAAAALAAAAAAHAHAGGGLAAH HALLEJUGAAALLLAAABLAAAHALLAAAA... *talar i tungor och sväljer tungan i ett mysigt ep-anfall*

191 Senaste redigerad av Ostfralla (2011-05-23 23:27:03)

Bleppe, det är måndag fyra dar var till fredagsmys och du talar i tungor redan?

Dörrknackningen gick finfint i fredags. Redan efter fjärde huset på Suflonstigen så fanns en trånande dam i 40 årsåldern som saligt svalde den gula frälsningsstrålen glatt. Ännu en själ som är räddad till himmelen. HALLELELLLUJA!!

Thumbs up Thumbs down

Ostis: Jo, jag blev lite för uppspelt när jag läste ditt inlägg #190. Dock ingen fara skedd då jag har mycket energi kvar tills fredag. Blivit upplärd av U. Ekman under disciplinära former i tungotal, så jag vet vad jag gör Aivan/wink

Åååh suck! Önskar att du och frälsis kom förbi här och knackade på. Då kan vi alla samlas i min 2071 liters pool och fylla den med frälsning. Mmmm...

Undra om Märta tar med sig Åke (http://www.facebook.com/photo.php?fbid= … mp;theater) vid nästa besök?

Thumbs up Thumbs down

Mäster Daniel: Vad fint! Aivan/biggrin

45 minuter till freeeeeeeeeeeedagsmyyyyys!

Vad ska ni fina fittkrampare göra  i morgon?  Jag har gått med i Jehovas vittnen. Dom har lovat mig en garantiplats i himmelen bland dom 144000 andra  om jag lät jesu krist fist frälsa mitt stjärthål. Klart jag blev frälst Aivan/biggrin

Thumbs up Thumbs down

Jag tänkte åka till fräulein Helgas trefvliga BDSM-studio och få mig en rejäl omgång. Dock ska jag bajsa på mig ordentligt innan så jag blir straffad för det och får äta upp allt det goda. Och efter det så blir det en grillad med bröd på Bajsgrillen på traditionsenligt vis. Vidare till Systembolaget där jag köper Kir, Usch å Tvi (Eau-de-Vie), Diamant och en låda Vind-i-Seglet (Explorer). Sen hem och bälga i mig detta och bajsa på mig igen, samt lyssna på Thore Skogman och samtidigt titta på nekrofelching-nazifilmer och tampongreklamer. 

Sen blir det till att busringa 112 och säga att kuken stååååår! Detta resulterar oftast i att man blir spårad och uniformerade myndighetspersoner kommer hem till en. Men det är bara trefvligt. Då brukar jag kasta bajs på dom och imitera en chimpans. Det slutar oftast att man får ut och åka en sväng och inte är hemma igen på några timmar. Men väl hemma igen så kissar jag i samtliga grannars brevlådor och åker sen in och sätter mig framför datorn och tokrunkar till Ellos.se och sätter batteristartar-klämmorna i bröstvårtorna på boost-läget.

Efter det är det dags för mat. Då blir det Gorbys spetsad med Sheba's och affe. Jo just det... Även en liten dillkvist på toppen för att understryka min kulinariska kunskap inom matlagningen. Nu är det hög tid till att fittkrampa sig... Nu går det åt 3 timmar till att läsa igenom ord på denna sida och skratta. Sen är klockan runt midnatt, och då klär jag av mig naken och åker ner till torget där jag jazzar runt i spermobilen till tonerna av Alice Babs som ljuder ur min medtagna ghettoblaster.

Och efter det brukar jag inte riktigt minnas vad som sker...

Ostis: Vad tycker Frälsis om att du joinat Jehovas då?

Bleppe skrev:

Jag tänkte åka till fräulein Helgas trefvliga BDSM-studio och få mig en rejäl omgång. Dock ska jag bajsa på mig ordentligt innan så jag blir straffad för det och får äta upp allt det goda. Och efter det så blir det en grillad med bröd på Bajsgrillen på traditionsenligt vis. Vidare till Systembolaget där jag köper Kir, Usch å Tvi (Eau-de-Vie), Diamant och en låda Vind-i-Seglet (Explorer). Sen hem och bälga i mig detta och bajsa på mig igen, samt lyssna på Thore Skogman och samtidigt titta på nekrofelching-nazifilmer och tampongreklamer. 

Sen blir det till att busringa 112 och säga att kuken stååååår! Detta resulterar oftast i att man blir spårad och uniformerade myndighetspersoner kommer hem till en. Men det är bara trefvligt. Då brukar jag kasta bajs på dom och imitera en chimpans. Det slutar oftast att man får ut och åka en sväng och inte är hemma igen på några timmar. Men väl hemma igen så kissar jag i samtliga grannars brevlådor och åker sen in och sätter mig framför datorn och tokrunkar till Ellos.se och sätter batteristartar-klämmorna i bröstvårtorna på boost-läget.

Efter det är det dags för mat. Då blir det Gorbys spetsad med Sheba's och affe. Jo just det... Även en liten dillkvist på toppen för att understryka min kulinariska kunskap inom matlagningen. Nu är det hög tid till att fittkrampa sig... Nu går det åt 3 timmar till att läsa igenom ord på denna sida och skratta. Sen är klockan runt midnatt, och då klär jag av mig naken och åker ner till torget där jag jazzar runt i spermobilen till tonerna av Alice Babs som ljuder ur min medtagna ghettoblaster.

Och efter det brukar jag inte riktigt minnas vad som sker...

Ack, den som hade ett liv som ditt...

Thumbs up Thumbs down

Fredag OCH jag fyller år idag! Aivan/biggrin Whohooo!

Bleppe skrev:

Ostis: Vad tycker Frälsis om att du joinat Jehovas då?

Frälsis spände upp mig på korset i sann BDSM anda och gav mig en välbehövlig fist-omgång, men min frälsning fanns redan hos Jehovas.

Grattis på  födelsedagen. här får du en varm välformad, väldoftande bajskort i ett litet sött rosa paket med guldsnören av mig. vassesgo.
http://2.bp.blogspot.com/_qjv3BCUcByM/SbodKHidNAI/AAAAAAAAAMQ/v-_4u9UoGZQ/s400/paket.png

Thumbs up Thumbs down