Sv: Evenemangskalendern
Åh. nu blev jag stressad. Måste ju inhandla alla partyprylar på PKEA (ja gissa vad P står för).
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åh. nu blev jag stressad. Måste ju inhandla alla partyprylar på PKEA (ja gissa vad P står för).
Öööuuuhm? Näää... Ska fundera en stund. (Åh han tänkte å han tänkte...)
Tänkt klart?
Ja. Parmesan? 
Fel fel fel fel feeeeeeeeeel
![]()
Per...
...vers?
Jaaaaaa!
*flaffa flaffa flaffa*

Så många tunga band. Platsen verkar vara fint vald också 
Åååhhhh The Diaperdaskers, nu blir jag nostalgisk hade inte dom en hit 1977 med låten Vaseline my butt?
Du hittade platsen ja.
Lite orolig att klientelet detta riktar sig till kan ha svårt med kordinater och kartor. Men ofta brukar ju den medfödda pervdarn lotsa detta (oss) folk rätt ändå.
Stämmer att dom hade en stor hit 1977 med Fekal Rash On My Diapered Butt och även 1980 med låten Klatsch It. Efter det gick det segt med karriären och stjärnstatusen dalade. Bandmedlemmarna gick då in i olika tunga missbruk som bl.a. innefattade att freebase'a torkat vaselin, sniffa nermalda begagnade vuxenblöjor och dricka Falu Rödfärg. Men efter att ha medverkat i en sedvanligt förnedrande dokusåpa på TV 2008 så blev dom bokade till Sweden Pervorock året efter där dom gjorde ett bejublat framträdande, och vips så var dom tillbaka i rampljuset. Mycket stolt över att kunna presentera detta band nu på B.W. 2015.
Pooping diapers är väl en nykomlig bildat från medlemmar från Peeing Willos och Piss Floyd. Har för mig det är nån slags fusion-psykedelic-wet-sounds. Verkligen nyskapande och trendsättande. Bleppwoods har verkligen fingret på pervotrenden och har plockat de bästa förmågorna.
Bajjamajja har ju jättehärliga låtar, förra sommarens "fullt i tunnan" och "Jag sitter fast" gick man omkring och nynnade på länge.
Vi ses i vimlet. 
Jag har min rosa tvångströlja som syster Märta har sytt, så hittar du lättare.
Ååh du din lille rackare... Du ska då alltid showa och utmärka dig. 
Jo, tycker om att spellevinka ibland.
Kommer du?
Tack för senast. Det var trevligt. Goda korvar och bra stämning. Men oj vad syster Märta var barsk tycker jag. Fortfarande inte riktigt krånglat mig ur den kombinerade tvångströjan med inbyggd straffbatong. Hua! *squirt*
Ja jädrar vilket ös det var på både BW och OSP. Knappt landat ännu... *snurrle*
Vad händer härnäst?
okyoberfisten? Nobelfistutdelningen? Pervolucia?
Jaaaah! Oktoberfisten hade jag ju nästan glömt.
Snartsnartsnart... 

Sjötäm
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern