Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Gött! Hade du rishatten på dig samtidigt som du åt?
Ja.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 184 185 186 187 188 … 201 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Gött! Hade du rishatten på dig samtidigt som du åt?
Ja.
Tänkte väl det...
En Toast Skagen på Lotsen i Käälmah. Sköljdes ner med kok-kaffrer. *raap*
Snart är kaffret klart och jag jag bjussar eder på gårdagens kanelrunkbullar från CG om ni vill ha? Jag kan glasera dom om ni vill?
JAH JAH JAH!!! 
*Passar över en odiskad köpp samt en kladdig bulle digitalt* Ta gärna lite "mjölk" till om du vill. Att den är ljummen beror på att jag råkat glömma "kylen" öppen bara.
Jahaaa! Jo man tackar jah! *ssssluurp* Mmmm!
Gott. Din egna version av Kopi Luwak-kaffrer?
Japp! Dina smaklökar kan man inte lura du Bleppe. Men yes visst är det "Kopro Luwak" och bönorna har jag tillrett själv. Endast det bästa är gott nog när man får så celebert bebög.
Mums!
En bögomelett med ost från Flen. Snart blir det bärsabira!
Vill ocksååå dricka bärsabira nu! 
Samma här och även om jag i teorin kunde vara CP-full nu så NEIN! Jag har avverkat en lååång bögpromenad i byn, lite röver 1 mil blevf det och Bussis krumma kropp bögar nu strejka. Åtminstone två av tre ben är knollade.
Det var impregnerande! Men... Har du Tre ben?
?
Det lät oroväckande, Bussis. Du har väl inte skaffat en ZOE och blivit nykterist också? 
Japp som en mänskligt stativ typ. Det var ju så varmt att jag hängde ut snoppen under min långa bögvandring genom byn. Men nein ingen ZOE-führer har jag blivit tack och lov. Men det var en kampf på vägen hem från Viböga. Jag skulle köpa snus men fitt ett infall att "gå" hela vägen till dessa trakter och så hela vägen hem igen. Men hade jag "gått" vidare och förbi Viböga mot Fisinge så ligger dels Dullahståre där med sina "Carpe Diem"-prylar och en liiiten bit till så finns en padelhall där brrr!!! Fittarena (br(öst): https://www.google.com/maps/place/Arena … FQAw%3D%3D
Hua! 
Bögade med en grillkörv i vanligt brö' med fittchup och stark CP-nap på 'Välcummen In'. Sädan 3,5 timmar senare en körv-å-kläggmacka från Circle Gay. Och på vägen hem en McWrövpp Tjicken&Höörbs från McDullah's. Och nu en tallrik vaniljglass med kolasås och tjokkladströssel. *burp*
Så DB!
Här vankas det mystery meat med pruttatisklägg.
Spännande! Är tjöttet från Indien månne?
Det hoppas jag. Något kött av okänt ursprung som har fiskats upp ur Ganges!
Välmarinerat då...
Dagen bögades med kaffrer och flensostmackor. Senare blevf det beef jerky och Pepsi bögcola. Bjöds på en hemlagad chitty-cum carne med extra mikket chili i så det blir nog en bra bajsutlösning i morgon.
Idag blev det (sexuellt) skruvade makaroner som jag förutom kissvatten kokat ihop med en halv blå "Bordello" ost av någon anledning. En cumbo av tjöttballar jag hade kvar i frysen samt chilikörv jag snat... köpte på CÖÖP.
Jag rotade fram dessa krejjor i deras fyndlådor. 15kr för körven och en guldpäng för flensosten. Att VMA-larmet snart "går" pga den abnorma doften av gammal fotsvett får jag leva med.
Körven: https://www.coop.se/handla/varor/kott-f … 156599117/
Bordello: https://www.coop.se/handla/varor/ost/de … 200001012/
Vill "komma" förbi och känna doften av kukkorv och fotsvett!
HÄR!!! *Fläktar fjolligt med en kladdig QX i din riktining*
Sidor Föregående 1 … 184 185 186 187 188 … 201 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden