Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Jaah! Tänk att lägga en sådan dominansbajs på något vaniljohak!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 181 182 183 184 185 … 202 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah! Tänk att lägga en sådan dominansbajs på något vaniljohak!
Det vore nåt dä!
Jaah typ inne på "Waynes padelhouse" eller annan platz där hipsters sitter och trycker sörplandes på sina sojalattes. En redig bear dricker kolsvart java som sätter fart på tarmarna.
...ur en mugg som aldrig diskas, utan bara knappt sköljs ur.
YES! Som på diverse DV:s man varit på. I bästa fall sköljs muggen ur och ställs åt sidan tills nästa gång. Denna gång kan vara senare samma dag eller nästa vecka. Har fucktiskt kvar en sädan mugg som idag är 16-17 år ungefär. Tyvärr diskad.
Hade många sådana gubbar på min första värksamhet som gjorde så. Några nyttjade även dom klassiska orangea mugghållarna i plast med en låg, tunn, vit plastmugg i.
Jaah dom mugghållarna japp. Bruna eller orangea var ju standard! Otroligt perviga och retro.
Jajustde... Bruna också jah.
Mhm! https://www.tradera.com/item/2031/72299 … mbi-70-tal
--- MMM-MHM!!!
JÄÄH! Och du har garanterat sörplat i dig "java" från en JEDE-maskin som också fanns under denna ToF-epok. Nu var väl inte kaffret det bästa direkt men i regel var varm tjocklad mikket go: https://www.tradera.com/item/342548/722 … febryggare
Oooh jaaah! Visst har jag det. Minns också chokladen som god.
Jaah den var okej fucktiskt! I med så mycket chokladpulver man ville i muggen med mugghållaren och så hett pissvatten på dä! Åh du Bleppe vi borde skapa ett retro-museum då vi besitter cumskapen från den tiden.
Jah jah jah!!! Vilken anstormning från när och fjärran det skulle bli.
Jaah jag tror det skulle "gå" bra fucktiskt! Krejjor från 70-80-tal och möjligen en bit in på 90-talet eftersom det "kom" bögiga ting även då. Enklare servering, utställning av spermobiler från denna tid. En avdelning som behandlar skogsporr osv.
Jaah! En skogsporr-simulator ska finnas, även en gaydad tur på en slinga i skogen där man får uppleva detta på riktigt.
Vilken bra idé! Som en äggjakt för CP-barn på påsken. Men vi har Fibban m.fl tidningar undangömda i skogen. Likt bögspökhuset på Gröna Pung så ska vi ha blottare och voyeurer som smyger runt i buskagen. Men visst till Pervoween kan vi ha bögspöken, bögulvar, kuklösa skinkryttare m.fl. Kåtmården brunkar anordna sädant så varför skulle vi vara sämre?
Präxiiis!
Men kuken vad sugen jag är på birabärsa nu då! Gjorde misstaget att knapra på Salamichipsen från "Paul Thom of Finland"... Så festligt ihop med alkoholfritt... Fittah... https://www.paulochthom.se/salamichips/ … hips-chili
Såååå gott!
Mmm dom är ju CP-goda men det hade ju suttit fint med en Knug eller sju nu... HAIWAN!
Jisses, att käka salamichips eller ölkörv utan att plocka fram en bärsabira är nästan fysiskt omöjligt!
Jaah det krävfdes mycket tålamo(r)d kan jag garantera pervskapet. Nåja nu är jag hemma igen men hann inte till Glasis innan stängningsdags. Men "det är ju en dag i morgon också som heter lördag. Puuuh! Men hann till pisserian där jag och min runkpolare tog varsin birabärsa och jag tog ävfen en liten kebabblare i bög. RAAAP!
Jaaah, den kebabblaren har jag sett på bild.
MHM! Den satt som en smäck kan jag lovfa! Det var kissgul currysås till, mikket brah!
Sidor Föregående 1 … 181 182 183 184 185 … 202 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden