Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Präxiiiis!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 180 181 182 183 184 … 202 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Präxiiiis!
Här blevf det "finpissa", en Salamino från Bearpappa Grappa.
Mmm, den värkade god du Mortis. Här har det blivit två pissa pockets med flenstost och gubbskinka. Smakade inget. Sen två löskokta klägg på det med vitrövssalt. Måste bli något annat innan KV/NV:n idag. *kurr*
Fistpinnar, kukt porrtatis, dill och så rövmouladsås. Två skopor toalettvatten till. Nu skall det bli kaffrer och en prilla!
Klyftiga bögpotäter, mystery meat och en långhylsa Bryggfistarens Premium golden shower.
Pra val från båda er håmos!
Men Mortis... Öl på en s-s-söndag? 
Mmm, Mortis saknades vid Bögmålsmässan i morse så nu blir det husförhör!
...och smisk i stupstock också kanske? 
Japp och ett bastant kuklås som bäres i minst en vecka: https://www.sinful.se/p/metall-kyskheds … as/1012904
Mmmm!
BÖÖÖRP! Var så pungrig att jag kukade lite makaroner och utnyttjade sexuellt den sista skvätten rövmouladsås istället för fittchup.
Ett redigt håmo kan å vet han!
Jah visst kan vi dä! Och Bussis har svårt för att kasta föda så där, speciellt "sås". Men nu är den i min feta mage och gottar till sig inför en BU.
Då önskar jag dig en trefvlig BU käre pervobroder där!
...och smisk i stupstock också kanske?
Eeh, ööh. Å-Ååh neej, så heemskt det vore! 
Visst vore det Mortis. Visst vore det... *ahum*
Bruna bajsbönor och tjöttballar. Pissvatten som dryck. BÖÖÖRP!
Ååååhå! Vilken DB-middag må jag säda.
Jaah men inte tillräcklig. Är ju själva fittan det här med att ha slutat att röka då man vräker i sig mat som en bear! Blevf en skål fisgrynsgröt och några flensostmackor till dä! RAAAP!
Skåö, runk, och bajs på det, kära håmobroder!
Glass och löskokta klägg. Dock inte tillsammans. (Varför testade jag inte det för?)
Det lät ju som en utmärkt cumbo det! Nästa gång "runk och matklockan " ringer kanske? Här blev det "Karims bajsagne". Familjeversionen som jag gjorde i ugnen så det räcker till en porrtion till senare.
Hä ä fint dää! 
Exellente! Håmo! En sån bajskorv vill vi ha! Jippi!!!
Sidor Föregående 1 … 180 181 182 183 184 … 202 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden