4,451

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Tackar! Dä va gutt! *BÖÖRPLE*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Då jag snattat böguetter idag så passade jag på att sno rostig biff och en produkt från Arla som blevf till ett mellanmål: https://www.arla.se/produkter/arla-bran … 0g-791394/

Tjillepitten

4,453

Lät riktigt smarrig dä Bussis!

Jaah det blevf inte så dumt fucktiskt. Sköljdes ner med sånt där vitt kokiss som du känner till. Men jag tror inte det "kommer" söderifrån då det inte smakade så där extra krämigt eller salt. Men jag fick tillsätta den ingrediensen själv.

Tjillepitten

4,455

Aha. Ja det förklarar saken. Men bra håmo reder sig själv.

Jaah så är det ju. Jag får skriva ett argt mäjl till traktens DB-åkeri och beordra dessa att genast åtgärda detta! En insändare i QX och The Bear Magazine väntar annars!

Tjillepitten

4,457

Brrrra!

Här bjöds man på mystery meat mä binnikemask å kuka-cola, samt kaffrer mä wienerbrö för att man hjälpte runkpolaren med att frakta ett BDSM-bord och lite annat gött. Sädan blev det en tripp till glasis.

Skaparen av Mortiscism.

4,459

Åååh vilken dag! Och vilken snäll polare du också har. Bussis berättade tidigare idag om ett liknande scenario. Aivan/smile Vad blev det för gottis på Glasis då?

Jaah! Det blev en låda med blandad bärsabira, bl.a. den gamla favoritbärsan.

Skaparen av Mortiscism.

4,461

Måste testa den. Mortis har ju tidigare fått Bleppis att sna... eeh... "införskaffa" något nytt i drickaväg.

Hihi, minns fortfarande när jag snat-... Ööh, "skaffade" den bärsabiran för första gången som 20-åring. Hela situationen i sig är kanske anledningen till att jag började tycka om den.

Det var en riktigt jobbig sensommardag och jag hade farit och flängt runt på en massa trista vaniljoärenden. Dessutom så hade jag inget spermobilkort, så det var Östbögatrafiken som gällde. Efter en räd på glasis så hade jag i alla fall lyckats släpa mig hem. Präxis när jag hade "kommit" innanför dörren, alldeles svettig och jävlig, så ville jag plötsligt prova den där bärsan som var på 33 cl-glasflaska. Så jag plockade fram öppnaren som hängde i nyckelknippan, öppnade och svepte tingesten innan jag ens hade tagit av mig skorna.
Faan så gött det var. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

4,463

Rähähä! Kan värkligen se det framför mig.

Yepp, och under gårdagen sågs Skyddshelgonet. Eftersom att han vinkade åt mig så känns det lite som att man har blivit frälst!

Skaparen av Mortiscism.

4,465

Hallelujah pervobroder! Ni är ju BFF nu då alltså? Aivan/smile

Åh det är en ynnest att uppmärksammas av honom! Jag har välsignats ett par gånger av hans stående fråga: "Vad är klockan"? Men även tilldelat herren ett par LW. Vid ett tillfälle innan jul köpte jag spontant två birabärsa åt honom vilket han uppscattade. Men jag har även kört hem honom en sommar. Det var fitt-varmt och han frågade mig om transporrt hem till boningen i Pervstadberg.

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Hallelujah pervobroder! Ni är ju BFF nu då alltså? Aivan/smile

Nja. Att säga att man är BFF med Ingestas Skyddshelgon vore som att hävda att man är bästis med Jesus. Hans roll som Skyddshelgon skulle enbart tappa sin magi. Låt oss fortsätta avfguda honom på håll istället. Hallelujah!

Bussföraren skrev:

Men jag har även kört hem honom en sommar. Det var fitt-varmt och han frågade mig om transporrt hem till boningen i Pervstadberg.

Att tyda av spåret nära hans hemtrakter så kan man se att han har börjat gena över fältet nu när det är torrt (det som blir översvämmat varje gång av minsta urinstänk med regn) för att spara ungefär hundra meters promenad. Nu kommer det däremot bli skitväder i helgen och glasis har stängt både imorgon och på måndag, så det blir tyfvärr ett par käppar i hjulen för vårat helgon.

Skaparen av Mortiscism.

ÅH! Den stigen vill jag vandra på, jag vill följa Herrens väg! Undra hur länge han suttit där och spridit sin visdom? Jag minns honom redan när jag bodde i Trikåby och det är väl 12-15 år sädan. Då frekventerade man ju Blypungsgatan oftare än idag. Sitter de fina folket kvar där runt hörnet ännu? Dvs runt knuten där den där restaurangen låg förr? Men jaah, fitt-regn värkar det bli hela hälgen HAIWAN!

Tjillepitten

Den stigen har jag vandrat! *Bögstolt.*

Har inte besökt Blypungsgatan på några veckor, så har dålig koll på vad som händer run(k)t hörnet. Någon hade dessutom smällt upp ett byggstängsel där för inte så länge sädan. Får ta en sväng förbi nästa gång och ta en titt. Antar att alla fögbyllon börjar synas ute nu när spermaslasket äntligen är borta.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det har i sanning förändrats till det sämre där. Runkhytten för pant(ade) exempelvis. CP-familjer med ADHD-barn, frammisar osv. VIDRIGT! Make Ingelsta ToF again!

Tjillepitten

Yepp, nya fittICA sabbade det hela lite. Utbudet är däremot väldigt ToF på just Blypungsgatans glasis. Kromkuksgatan är ett sämre tillhåll för det fina folket eftersom det inte finns någon undanskymd platz att supa på.

Skaparen av Mortiscism.

Mja säd inte det. Förut (kanske ännu) satt en hejare som när lusten föll på "gick" bort till lastkajerna och smygrökte, pissade, telefånerade hem och annat. Oklart om något megafyllo går dit. Dom brunkar allt som oftast helt sonika sitta på anti-haiwanes självmordbilist-skydden utanför butikerna och supah. Finns ju ett par stammisar även på denna platz så hoppet för Ingelsta är inte helt ute.

Tjillepitten

4,473

En callzonge fryspissa. Får bli något mer innan KV/NV:n idag, men vad?

Jag gissar på att det blir något från det kissgula köket för min gode rattrunkare.

Tjillepitten

Tröttnade lite på påskresterna under gårdagens lunch.
Ni kan aldrig gissa vad man åt istället...
PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.