Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Där sehr man! Vart någonstans?

Skaparen av Mortiscism.

Den anläggningen i Kimstad, Älvås-kraftbajs-stationen.

Tjillepitten

Aha. Har besökt ett nedklottrat ödehus i närheten för ungefär ett år sädan.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det där spermavita huset i två våningar precis utanför staketet kanske?

Tjillepitten

Yepp, präxis det huset! Ingen dörr, inga fönster och klotter överallt.
Eller "Ett riktigt mysigt torp med naturlig ventilation" som en mäklare skulle ha sagt.

Skaparen av Mortiscism.

Japp just det "fina" huset jag tänkte på. Det har "legat" betydligt fler kåkar där uppe på berget innan man sprängde ut skiten. Men det var mycket längesädan. Vill minnas att jag sett en gammal kartbild över platzen också.

Tjillepitten

2,582

Vad blir årets julklapp 2024?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Mja du Bleppe, svårt att svara på eftersom kriget närmar sig. Gimp-gasmask, en Kalasch och jodtabletter?

Tjillepitten

Det blir garanterat en air fryer eller något annat skit, som vanligt.

Men själv så hoppas jag att Den lilla sängvätarlampan äntligen slår igenom i popularitet och blir årets julklapp!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Det blir en tur till Skäggebiffsvägen 27 någon dag för jag vill skämma bort mig med denna otroliga innovation. Mmm att äntligen kunna kissa ner sin "säng" med stil vore riktigt gött!

Tjillepitten

2,586

Åååh fy bööögulen så fint Mortis! Köper ett dussin! *kastar kapsyler och kottar omkring sig*

Det är sluga investeringar mina herrar! Rätta takter!
Ack, om bara fler pervsoner kände till tjusningen med Den lilla sängvätarlampan!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah tänk om Fitt-IKEA och TYSK kunde visa upp den i sina reklamer? Vilken succé det skulle bli!

Tjillepitten

Jisses, vilket tryck det hade blivit vid entrén!

"Jag MÅSTE ha Den lilla sängvätarlampan!"
"Jag ska ha TVÅ!"
"Jag var här först! Flytta på er, jävla sittkissare!"
"Jag måste kissa!"

Skaparen av Mortiscism.

Jaah föreställ dig vilka kravaller det skulle bli på Tornbögs porrkering i Linpöking när denna lampa äntligen när hyllorna. Varenda pervo skulle köa dygn i förväg och när butiken öppnar så blir det som Haiwan-kravallerna för några år sädan.

Tjillepitten

Verkligen!
Det är även mycket praktiskt att IKEA säljer sängar. Då kan man prova lampan genom att kissa ner valfri säng på plats! Succé!

Skaparen av Mortiscism.

Mhm! Och när man kissat klart så bebögar man restaurangen och trycker i sig köttballar mä mos i stora lass!

Tjillepitten

2,593

Jaaaah! https://youtu.be/fVZp-rAJZOc?si=PSL4lzXYVhWu-9Pe

Någon mer än Bussis som använder sig mycket av Fistbook? Så här inför det nya året så dyker untermenschen upp där och gnäller om raketer och smällare då deras gimpar far illa av dessa. Så pass illa att gimparna måste medicineras osv. Är jag den enda pervson som stör mig på detta trams? "På min tid" var det helt normalt med att varje snorunge inklusive mig fick en slant till diverse bögtider att tjacka tändare samt raketer. VAD FAN HAR HÄNT?!!

Tjillepitten

2,595

Har inte Fistbook sädan länge. Men lustigt att du nämnde detta idag då jag igår fucktiskt tänkte på att man som 10 åring lunde köpa smällare på det glada 80-talet. Och cigg så klart. Och hade jag skrivit en lapp själv som skulle se ut att komma från far där det stod att han skickat mig för att köpa ett sexpack follor så hade jag säkerligen fått det, men gjorde det aldrig eller blev skickad så på riktigt.

Aaaah! Good times... Kinapuffar, Maxipuffar, Magnumskott, ryssar, smatterband, tjut-å-knall-raketer... Nu skulle jag ju fucktiskt kunna gå bananas och som... eeeh... "vuxen" och köpa CP-mycket smällare jö, men "kommer" inte att göra det ändå.

Och ja, det är tramserier det du be"skrev"...

Jaah en mycket mer liberal tid rådde förr! Inga jevfla moralpredikningar öht från lättkränkta ZOE-kärringar. Tigerskott... TOF!!! På den tiden kunde man ju som litet pervo få sig en skaplig uppsättning "bomber" för under en hundring. Treröves-skott, ibland fanns dom dom smatterband jaah. De där gröna pungkulorna det blixtrade om osv... Ah... Make Sviiden ToF Again!

Tjillepitten

2,597

Dom gröna pungkulorna gillade jag. Dock tyckte jag att ett till treöres var för klena. Så nästa steg var ju "ryssar", femtioöres tror jag dom även kallades för. Och det var 50-stycken i en ask, så det var ju bra. Även dessa stavar som skjöt färglada pungkulor brukade vi hålla i och sikta på varandra och springa runt fnissandes. "Gick" ju bra...

Kan tänka mig att du likt jag antingen använde silver eller eltejp för att skapa en pervigare effekt? Man tvinnade ihop stubinerna efter tejpandet bara. Runkerade ibland väl på tjutraketerna också ti-hi!

Tjillepitten

2,599

Det gjorde jag. Bröt av smällare gjorde vi också så det blev en mini-svets i 2,3 sekuúnder som man kunde göra fina brännmärken med. Här på dåvarande OBS så brunkade jag stj... köpa mina prylar: https://maps.app.goo.gl/E97ChJ5WQNsobzEi6

Jaah, vi gjorde samma sak! Vi brunkade använda "svetsen" på såna gröna plastsoldater m.m. Trevligt! Här brunkade en ung Bussis shoppa sina sprängmedel: https://www.google.com/maps/@58.7459977 … FQAw%3D%3D

Tjillepitten