Sv: Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra

Ja nån jefvla ordning måste det ju vara!!!

Själv fick jag alltid en kapsyl whisky av mina vårdare när jag var jobbig och inte ville sova i yngre dar, och det HR inT skadT miG et duGg.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

JAWOHL! Rätta takter! Vart är världen på väg när man som förälder berättar om alkoholfria drycker? Säkert kommer det följdfrågor varpå vårdnadshavaren berättar om ekologiska alkoholfria roséviner etc... Mingelkvällar, Mellomys... GAHHHHH!!!

Tjillepitten

...köttfria "kött"bullar...

Äggsakt! Och cp-barnen får inte titta på våldsfilmer, inga häftiga datamaskinsspel osv. Knappt dessa får lyssna på "VASP" eftersom deras hippieföräldrar i velour såg Siewert berätta om "Dödsknarkarmuzik" på 80-talet!

Tjillepitten

P'sis! Barn med plåster och bandage var friska barn sa man på åttiotalet eftersom dessa varit ute och aktiverat sig.

Jaah så sant så min pervade vän. Blåmärken, skrapsår osv var ett naturligt inslag i denna ToF-tid. Cykelhjälm hade bara CP-barn, här byggdes det diverse hopp och helt ovetandes om sin framtid som megabög så snickrade och sågade man ihop sina första gloryholes i skog och mark. Värktyg togs hemifrån, spik och brädor m.m från diverse byggarbeitzplatzer då dessa inte var inhängnade som idag. Det blevf även ett förvar för beslagtagen skogsporr, senare ett tillhåll för smygarun... smygrökande och supahnde m.m.

Tjillepitten

Dä va tajder dä... *nostalgibrunkar*

Rätta takter! Tur att jag också hann ta del av dessa saker när jag växte upp som liten twink. Trimma moppar, leta skogsporr, smygsupa, o.s.v.
Hade man varit född några år senare så hade man definitivt hamnat med fel generation, d.v.s. Z-generationens icke-rökande, icke-krökande, hemmasittande vegan-oskulder. Urk!

Skaparen av Mortiscism.

Mhm, man undrar ju fucktiskt lite om hur slanen till ungdomar har det idag? Pallas det äpplen ens? Jag "kom" att tänka på en hysteriskt rolig incident där jag med cp-vänner "kommit" över en flaska aceton samt en påse hundbajs. Denna påse tog vi till en bostad där det bodde ett par rejält träliga gnälljävlar till vaniljon. Vi lade påsen med hundskiten i på stentrappen, hällde på acetonen och tänd fyr på hela rasket. Terrorplingade på dörren och gömde oss bakom närmaste (fitt)buske och inväntade en cp-sur man som vräkte upp dörren och bögade gapa något, men halvvägs in i gapandet såg han ju den brinnande påsen och bögade stampa på den med sina tofflor varpå bajset som delvis brann sputade ner hans fina inomhus-tofflor. När han upptäckte hundbajset blevf han än mera tokig och ringde ToF-polisen, vi sprang så klart och hur det sädan "gick" vet jag inte. Men troligtvis "kom" nog bylingen då det inte var så många knollare att hantera på den här tiden.

En annan story, det var troligen vid Valbögsmässoafton, kanske påsk och vi snorungar hade fått dinarer att köpa smällare för. Japp man fick fucktiskt köpa sånt på denna tid ifall någon från Gen-Z skulle läsa här. Vi tröttnade på att skjuta raketer bara så där och slängde ner Maxi, Tiger, Kinaskott och vad fan alla nu hette i volks brevflådor med mycket lyckat resultat, vissa lådor flög locket bara upp, på vissa flög det iväg men så fanns det mer rejäla lådor som INTE locket rörde sig en tum på. Resultatet blevf då att hela plåtlådan blevf knollad.

Universal-fjärrcumtrollen till TV-apparatur på denna tid runkt 90-talet. På hösten när mörkret skymmer lite tidigare så hade vi en sädan manick och smög runkt på volks tomter i ett radhusområde kallat "Fikusbacken". Vi uppsökte de hus som det lyste i och tog oss till baksidorna där volk satt om helgerna och runkade till Spermolotto och annat skit som visades på Primetime. Med våran fjärr så kunde vi ändra (k)anal eller bara stänga af TV-apparaten med fjärren vilket skapade förvirring hos padelspelarna där inne. Mycket roligt jevfelskap.

Goa fina minnen från en svunnen terrortid.

Tjillepitten

Så sant dä!

Spärmnande var det också när man var 16-17, hade skaffat sig en utökad bekantskapskrets och började hänga med större gäng lite mer spontant. Oftast genom fisbok eller genom att höra av sig till en polare från innerstan som kände alla möjliga individer. Ibland kunde man ses i Volkparken för att supa tillsammans med cirka 30 pers där det var fri sikt åt alla håll om ToF-polisen plötsligt skulle dyka upp (vilket de aldrig gjorde). Vi var en stor skara hipsters, hårdrockare, stoners, punkare, emos och pervs som drack allt möjligt som gick att få tag på. Om man inte fick tag i någon över 20 som kunde fixa starkdricka så haffade man någon som var 18 som kunde köpa ut nödbloss istället. Annars plockade man något från kassen som låg i tvättstugan där hemma, där i låg bortglömda pavor som föräldrarna tömt från barskåpet som ingen ville dricka av. Den vidrigaste drickan man plockat därifrån var en flarra starkvin med rom-smak. Den var svår att få i sig!

Skaparen av Mortiscism.

Hua! Det låter som en kampf att trycka i sig du Mortis! Häxblandningar "gick" alltid hem då man likt idag mest är ute efter effekten och inte finlir. Diverse "kranar" fanns genom cumraters äldre CP-syskon och funkade inte det fitt man muta något alkat as i närmaste park. I mitt fall Teaterporrken i Nypöking alt. "Vallarna" vid Nypökings slott.

Tjillepitten

Hua! Det vinet var nog i paritet med häxblandningen jag gjorde med Cointreau, Bailey's, Martini Cinzano och toppade upp resten av den gröna 63cl's Herrljunga ciderflaskan med rödtjut. Allt från mina vårdares barskåp. Mums! Det... Det var inte så... hmm... "gott". Men en 14-årig Bleppis ville ju bli FULL så givetvis tvingade man i sig hela. Och full det blev jag. Har för mig att det var en intressant färg på kaskadspyan jag la senare den aftonen.

Har även för mig att jag har berättat detta tidigare? Blepp!

Bussföraren skrev:

och funkade inte det fitt man muta något alkat as i närmaste park. I mitt fall Teaterporrken i Nypöking alt. "Vallarna" vid Nypökings slott.

Huga! Det vågade aldrig jag, trots att Hörsalsparken låg så nära glasis!

Bleppe skrev:

Och full det blev jag. Har för mig att det var en intressant färg på kaskadspyan jag la senare den aftonen.
Har även för mig att jag har berättat detta tidigare? Blepp!

Dä minns jag inte att du har gjort. Flaffa!
När jag var 14 däremot så var jag fortfarande en sån snäll liten twink som inte hade smakat starkt än!

Skaparen av Mortiscism.

Det var duttit utav dig Mortis! Men sånt cumpsenserar man ju på äldre dar... Aivan/wink

Dä gör man!
*Kracketi-klack!*

Skaparen av Mortiscism.

Jag "kom" och tänka på när jag var i Karlskrona för några veckor sädan. Jag och min runkpolare hade varit och smugit run(k)t bland bunkrar å fort halva dagen, kissregnet hade öst ner över oss den sista timmen sisådär. Pissblöta tog vi oss till en fittICA-butik för att köpa på oss lite snask och dricka som vi skulle ta med oss tillbaks till ho(r)tellet.
Präxis i entrén så möts vi av någon slumpmässig hagga som får syn på oss och frågar från ingenstans "Vad är det här?" till min runkpolare, som svarar kort och koncist "Det är blött." Sedan går vi in.

Efter det så roade vi oss på vägen hem genom att hitta på alternativa svar på frågan:

"Vad är det här?"
"Vi är dina nya styvsöner. ...Knulla?" 

"Vad är det här?"
"Herkkos fittsoldater som övar inför kommande operation! Var hälsad, fitta!" *Honnör.*

"Vad är det här?"
"Tjockisarnas turnérande gayclub!"

Skaparen av Mortiscism.

Rähähä! Men en hemsk tanke "kom" upp här nu: Raggningsförsök då hon kanske ville ligga? Default/ai

Hmm. *Tänk, tänk..* (Om synen av två blöta, rediga karlar med tatueringar kan ge herrar fjång så kan även gamla tanter garanterat bli alldeles till sig i mameluckerna av denna syn.)
...Ja, huga! Aivan/scare

Skaparen av Mortiscism.

Hua! Det tar vi en Sju"komma"tvåa på och raderar den tanken! *PSSSCHT* *KRA-KLOINK* *GLUGG KLUGG KLUNK BLUPP*

BÖÖÖÖÖRP!!!

Och efter den upplevelsen så åkte ni väl raka spåret hem till Norrpöking kan jag tänka mig? Aivan/rolleyes

Neeh, en gemytlig dusch på ho(r)tellet, följt av käk, bärsabira, en drink i baren och därefter glo på (gayporr)film! Trippen hem var nästa dag, men inte riktigt raka spåret. (Tog ju en liten avstickare så att säga.)

Skaparen av Mortiscism.

Mmmmm... Var just det jag for efter jaah, rähähä! Men hä fattade du jö dIRecKt. Då passerades kanske E-mmaboda där Kung Snopp skall ha skådats av någon i närheten av Rasslebygd under första böghalvan av 90-talet?

Följdfråga: Tänkte ni miljömässigt där på ho(r)tellet och duschade tillsammans i 80x80cm's duschkabinen för att spara vatten? Jag har proklamerat starkt för just detta på värksamheten att alla vi gubbar ska knö in oss i våran 80x80 duschkabin tillsammans samtidigt och tvaga oss. Praktiskt är det ju också då vi alla kan tvåla in varandra noggrant och ordentligt, sanna mina ord! Spar vatten! Drick öl!

Visst passerades E-mmaboda, där en ung Mortis befann sig på bögläger i sporthallen hösten 2006. Har ju som sagt även varit på ett liknande bögläger i Nybros sporthall under våren 2006.

Miljömässigt? Duschkabin? Tvåla? Aivan/neutral
Förstår inte riktigt syftet med frågan, det enda jag minns var att det blev kladdigt och högljutt! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Äggskallebyns lokala Glasis runkt 18:45. Padelherren i kassan börjar orera om hur viktigt det är att Glasis håller stängt under bögtider med motiveringen att det före"kommer" mer våld under just bögtider... SUCK! Han fortsätter att gagga om hur vi alla i Svärje är mer eller mindre delägare i Stasis monopol osv osv. "Jaah då är det ju jävligt konstigt att VI alla inte får bestämma om när och hur vi vill köpa våran alkohol" svarade jag jag lite drygt. Jag påminde också om att det borde finnas kylar på sommaren till bärsan och annat göttis men han mal på om deras vision om att inte ta ut vinster och främja alkoholkonsumtionen. Pfft, ghey! HAIWAN! Fan han skall inte reta upp mig med sin motbok och nykterhetsidéer, SHARMOTA!

Tjillepitten

Sådana som han borde enbart köpa alkoholfritt. HAIWAN!

Skaparen av Mortiscism.