Mhm, man undrar ju fucktiskt lite om hur slanen till ungdomar har det idag? Pallas det äpplen ens? Jag "kom" att tänka på en hysteriskt rolig incident där jag med cp-vänner "kommit" över en flaska aceton samt en påse hundbajs. Denna påse tog vi till en bostad där det bodde ett par rejält träliga gnälljävlar till vaniljon. Vi lade påsen med hundskiten i på stentrappen, hällde på acetonen och tänd fyr på hela rasket. Terrorplingade på dörren och gömde oss bakom närmaste (fitt)buske och inväntade en cp-sur man som vräkte upp dörren och bögade gapa något, men halvvägs in i gapandet såg han ju den brinnande påsen och bögade stampa på den med sina tofflor varpå bajset som delvis brann sputade ner hans fina inomhus-tofflor. När han upptäckte hundbajset blevf han än mera tokig och ringde ToF-polisen, vi sprang så klart och hur det sädan "gick" vet jag inte. Men troligtvis "kom" nog bylingen då det inte var så många knollare att hantera på den här tiden.
En annan story, det var troligen vid Valbögsmässoafton, kanske påsk och vi snorungar hade fått dinarer att köpa smällare för. Japp man fick fucktiskt köpa sånt på denna tid ifall någon från Gen-Z skulle läsa här. Vi tröttnade på att skjuta raketer bara så där och slängde ner Maxi, Tiger, Kinaskott och vad fan alla nu hette i volks brevflådor med mycket lyckat resultat, vissa lådor flög locket bara upp, på vissa flög det iväg men så fanns det mer rejäla lådor som INTE locket rörde sig en tum på. Resultatet blevf då att hela plåtlådan blevf knollad.
Universal-fjärrcumtrollen till TV-apparatur på denna tid runkt 90-talet. På hösten när mörkret skymmer lite tidigare så hade vi en sädan manick och smög runkt på volks tomter i ett radhusområde kallat "Fikusbacken". Vi uppsökte de hus som det lyste i och tog oss till baksidorna där volk satt om helgerna och runkade till Spermolotto och annat skit som visades på Primetime. Med våran fjärr så kunde vi ändra (k)anal eller bara stänga af TV-apparaten med fjärren vilket skapade förvirring hos padelspelarna där inne. Mycket roligt jevfelskap.
Goa fina minnen från en svunnen terrortid.
Tjillepitten