Sv: Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra

Har en sådan downs-herre på min DV-runda som är c:a 18-20 år som brunkar stå ute på trappen utanför deras hus ute på landet iförd endast tangakalsonger och rå-stirra på mig 20 meter bort medans jag gör mitt. Reagerar inte på att jag vinkar glatt åt honom, så nu för tiden ignorerar jag denna herre.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Flaffa!
Teori: Han rå-stirrar för att han inte har råd med någon kamera. Istället vill han få en så tydlig bild av dig som möjligt för att spara detta i minnet till nästa runk. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Fanns fucktiskt ett slan nere i Söderpöking som "stod" vid brohelvetet och vinkade till alla spermobilister som pisserade... Det här är några år sädan och jag pervsonligen brunkade hälsa tillbaka genom ett brunt långfinger. När denne "gick" ur tiden var jag mest glad medans andra ZOE-förare ville cumma ihåg den där jäveln som en volkkär mupp.

Tjillepitten

Stämmer pra dä.
Frågan är om han i hemlighet gjorde det i hopp om att någon skulle stanna och erbjuda lift i utbyte mot gemytligt samkväm? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jag uppvisade bara ett finger han kunde fått i prutten och därefter smaka. Japp den där jäveln tålde jag inte!

Tjillepitten

Bara något jag hört talas om men att det var en med blond hästsvans tillika byling förvånade mig inte. Alltså en sann ToF-snut i läder hade ju självfallet traskat in på Glasis med två kundvagnar, lastat dessa fulla med Seglis och helt sonika traskat ut till sin X(C)P-60 och börjat lastat, minsta motstånd hade bemötts med pipparspray, batong och bly. En sallad... https://sverigesradio.se/artikel/polis- … a-i-kassan

Tjillepitten

Det där "brottet" var så fiffel-hetero att jag släpper en bs-2 mitt på golvet! *HGNNN...!*

Skaparen av Mortiscism.

*Ser resultatet och ger det stående ollationer* Men jaaah, hetero och mer frammis-kriminalitet kan man nog inte uppbåda. Detta brott hade kunnat skett utan uniform, en förtvivlad ensamstående WT-mamma med ansiktsgaddat nylle och ett halvt paket Goldfield från TL hade gjort scenen cumplett.

Tjillepitten

Känns som att jag måste bögah röka Goldfield...

Ja, *hrrm* joo, nu hur som... När vi fick Mongo-Mats (real mongo) att jaga "Mongo"-Magnus (halv-CP) efter att vi påstått att han spottat i Mats Cola (Classic 33-flarra då) vilket han inte hade gjort, men det blev en bra och underhållande jakt i 37 sekunder innan "Maggiiiiiiiiiiiiis" bröt in och afslutade det hela, vilken var en av fritidsgårdens pervsonal som hade stor respekt bland alla, CP eller inte... Ooooooooooooh.................

Tidigare idag och inne på Willys i Bög-Ingelsta. En röv och röksugen Bussis står i förhudsbutiken med sin kölapp och väntar på sin tur. Före honom är en familj Haiwaneser som skall beställa körv. När frammisen bakom disken börjar slänga upp körv efter körv så frågar Haiwanmannen i klanen: "Äee de Halal? Vi inte äta kris, sa jooo kiiickling". Bussis som var mäkta trött på dessa redan -79 och då menar jag år 1779 harklar sig lite och frågar om det inte är Haram att äta innan solen gått ner. "SUULEN? VAD DOO MENAR? INGEN SUUL IDAG!!" svarar Haiwanesen varpå jag förklarar att man käkar väl då mitt i natten då man är så pass troende så man kan se skillnaden på krisshhhött eller kiiickling". Jag hade faktiskt förväntat mig "knollah" men frammisen sa bakom disken att ville de ha kycklingkörv så borde dom sagt det. Såå antingen var det att pynta upp för kiicklingkörv eller acceptera kriskörvarna. Oj så ilskna dessa blev, gorillan till Haiwanes svor något åt frammisen och sen gick dom iväg.

Tjillepitten

Knolla-logics...

"INGEN SUUL IDAG!"
Nej, för att anledningen till att solen inte är synlig idag är självklart INTE på grund av molntäcktet. Om man flyger upp i ett flygplan över molntäcket så kommer det inte heller att finnas någon sol att se. Det betyder såklart att jorden sket i att rotera kring sin egen axel idag, vi saktade ner och stannade. Sådant händer lite då och då, rotationen startar säkert upp igen snart. Och dagsljuset du som du ser produceras istället av själva molnen idag.
Haiwanesvetenskap i sitt esse! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Hmm det låter ju som en rimlig förklaring fucktiskt. Vad rasistisk och okunnig jag känner mig nu, jag måste be dessa om ursäkt om jag ser dom igen.

Tjillepitten

Ja usch, ja. Det måste du!
Gör det gärna nattetid, har hört att haiwaneser gillar att hålla sig vakna efter mörkret. Ta med en yxa som symbolisk present för att ni "gräver ner stridsyxan". Skrik högt och aggressivt också när du ringer på, detta är mycket vanligt inom deras kultur. Om ingen öppnar så är det bara att kliva in. Om dörren är låst så är det ett "styrketest" för att se om du är man nog att få upp dörren. Här kommer yxan tillhands. Varva skriken med några "HAIWAN!" och "SHARMOTA!" så kommer ni garanterat att skiljas som bästisar snart. Inget kan gå fel! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Aj då... Att jag inte visste om det där med yxan. Och nu är stadens alla(h) hästsvansar efter mig! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/s … ing-xmym2q

Tjillepitten

Huga! Inte så konstigt att de blev lite gramse och sköt efter dig då. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Relativt mongo jaah. Var idag på DV:ns frigång och sna... shoppade på Glasis på Kromkuksgatan. En hel CÖÖP-kasse med bira bärsa dvs 20st. "Kommer" till kassan och petalar med mitt "lånade" kreditkort. Betalningen "gick" genom varpå frammisen där bakom kassan önskar: "Glad påsk!". Hehehe... Om du bara visste att jag lär åter"komma" till en annan Glasis på lördag och däri ligger idiotin. Dvs man tror att denna lilla mängd räcker till en nersupen megabög som mig? Typiskt frammistänk: "Men måste du dricka så mycket?".

Tjillepitten

"Glad påsk!"
"Påsk? PJOSK!" *Lägger en stadig bajs på marken.*

Skaparen av Mortiscism.

Vet ej om denna kvalar in riktigt men jo lite kanske. Idag återigen på Kromkuksgatan så stod jag och blossade inför min stöldturné på Glasis. Då får jag se en arbetscumrat (ball-kan pervson) glida in på porrkeringen i sin DuScato. Han såg att jag var på platz och satt en bra stund i cp-bussen innan han "kom" ut med en ryggsäck och smög in på Dryckesboutiqen. Kort därefter så knatade jag in och tog en korg när jag får se samme pervson borta vid vinerna. Han tittar lite stressat åt mitt håll och går sädan till motsatta sidan af affären och glor på birabärsan. Jag förstod att det var något lurt så jag sade: "Jaha du Dragomir-ivitsch, nu är det fan helg!".

Han svarar lite jakande och nickar. Jag tar en 20-tal birabärsor och knatar mot whiskeyhyllan. Då går wannabe-bosniern tillbaka mot vinerna och nu fattar jag att det är något jevlfa lurt så jag "gömmer" mig borta vid cidern och frammisdryckerna någon minut. Äntligen går juggen mot kassan och jag bakom. Till min fasa såg jag att han köpt champagne, vin och två biror... I mitt sinne tänkte jag: HAIWAN! Ball-kan-volk dricker bira och sprit för faaan! Samhället är i fritt fall när f.d öststatare blivit hetero och jag skulle inte förvånas om han åkte bort till Stadicum Outlet och kikade på padelrack efter sitt tilltag.

Tjillepitten

Fy faa-aaan! Ja då är det fritt förfall. Juggar är ju annars aldrig sena på att kröka. Jag vet då jag joppat ihop med ett gäng sådana (Serber. Dock mycket svenska utav sig) på en fabrik för 24 år sädan. Bjöds hem på fest några gånger hos dessa och då flödade Slivon kan jag lugnt påstå... Rähähä!

Och när jag bodde i Käälmah så hade jag en närbutik i kvarteret (Nu mera pisseria Falken) som drevs av en jugge dit jag begav mig för att sn... köpa nödraketer och snus till överpris och av utgånget datum med +2 promille i mig. Då frågade jag honom en gång om han hade Slivo Det hade han inte. Men när jag några veckor senare äntrade hans inrättning på fyllan igen så tittade han ut genom fönstret när jag kom till kassan, och när han såg att kusten var klar så halade han fram en flarra Slivo under disken och ställde fram två stora glas som han fyllde upp rejält och skålade med mig med. Aivan/smile

Äggsakt! Volk från dessa trakter är kända för all typ av dryckeshjon förutom fjolldricka så som viner och framstjärtscider m.m. Antingen är det ren sprit som gäller eller birabärsa i parti och minut. En f.d arbetscumrat som var Kroat hade som hobby att kränga bilar ner till Ball-kan. Förutom det så kunde karlfan supah som ingen annan. När han blivit rund under fötterna bögade han berätta om kriget där nere och blev helt lyrisk av att ha "knollat" sina motståndare på diverse sätt.

Idag joppar jag åt Bosnier och trots deras "tro" på någon gubbe i Haiwan så super dessa rejält. Överste Burak-style. Kanske har nämnt det men sprang på min cheif inne på Glasis en dag varpå han sade: "Eyyy Bussis, doo ska väl köra i kväll eller?" Sedan stegade han bort till vodkan och plockade på sig 4 flarror Smirre. Vid ett annat tillfälle så behövde jag prata med den samme och gick till hans cumtor, redan 5 meter från hans rum så kände man doften af tobak (ej jazztobak) och gammal fylla. Där inne låg han svårt bakfull och bad mig återkomma senare under dagen ti-hi! Naturligtvis stod en halv pava vodka på bordet. Man kan säga att hans cumtor är lite av en runkkarlslya.

Tjillepitten

Låter om en pra tjif dä.

Jovars så länge man gör sitt jopp så "går" det brah! Han har annars en aura af att om man "knollar" honom så kan man råka hamna på Missing peoples lista. Troligtvis hittas man inte förrän om 100 år ingjuten i ett oljefat och sänkt i någon sjö.

Tjillepitten

Precis så jah...

Bussis hade svårt att sova efter nattens värksamhet så han begaf sig till det lokala Glasis så slipper han göra så i morgon. Klockan var runkt 10:30 då jag stormade in, roffade åt mig det jag behövfde. I kassan står en frammis med två stycken osnutna glin till ungjevflar. Den ene pissungen frågar sin efterblivfna kviga till mor: "Vad är det där för dricka mamma?". Skatan svarar då likt den ZOE-förare hon troligtvis var: "Ja men det där är alkoholfritt vin, sånt som t.o.m ni barn skulle kunna dricka".

Nu var där inne kanske 6-7 andra mongon samt Bussis som tittade likt en asiat (dvs snett) på ruggugglan... Jag ut"går" från att de andra miffona tänkte: "Men vad säger hon till cp-barnen?". Bussis tänkte snarare att det var dålig uppfostran, ingen bra story har börjat med ett glas mjölk och än mindre med något alkoholfritt!!! HAIWAN!!! SHARMOTA!!! Klart att barnen skall från början lära sig dricka som pervat volk. Alkoholfritt, pfft! Här i Äggskallebyn borde detta lett till stegling och pissboarding samt att ungarna skulle fått uppfostrats af det fina volket som vanan trogen redan satt på torget och läskade sig.

Bifogar en klassisk film om barnuppfostran: https://www.youtube.com/watch?v=CTS8HKESSlE

Tjillepitten