Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt, bjuder in till Hotell Amigo i min vilda jakt på spermutt och gin, möter där en bögpimp med brett kåtflin och ett oanständigt förslag så oemotståndligt, stjärt och snopp mötas i en symbios av kärlek, klövervaseline och härligt hårdhänt pungplågeri där daddybears och maskulina bdsm-masters med fasta handlag utövade liderlig homotortyr så härlig så härlig, bara muskulösa, håriga män i mitt sällskap nu mig smiska, åååh jag stjärtklimax nu mig närma mig, tjogay, hej hej, ecstastyn verkar mig att se Thores skinkor så fasta och blanka, bara hans glugg mellan framgaddarna mig nu här med min Kung jag halsa, en stilla runk i skogsgläntan jag nu ta och Josef smeker min anal med glödgat spjut, huh huuuh, bajsutlösningen nu pockar på, krystandes och stånkandes här vi nu sätta P(enis) för halvmesyrer. Mynningsladdadaren från Emmaboda cummun nu äro med gubbyouhurt laddad, "PASS OPP!"..

Tjillepitten

17,252

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt, bjuder in till Hotell Amigo i min vilda jakt på spermutt och gin, möter där en bögpimp med brett kåtflin och ett oanständigt förslag så oemotståndligt, stjärt och snopp mötas i en symbios av kärlek, klövervaseline och härligt hårdhänt pungplågeri där daddybears och maskulina bdsm-masters med fasta handlag utövade liderlig homotortyr så härlig så härlig, bara muskulösa, håriga män i mitt sällskap nu mig smiska, åååh jag stjärtklimax nu mig närma mig, tjogay, hej hej, ecstastyn verkar mig att se Thores skinkor så fasta och blanka, bara hans glugg mellan framgaddarna mig nu här med min Kung jag halsa, en stilla runk i skogsgläntan jag nu ta och Josef smeker min anal med glödgat spjut, huh huuuh, bajsutlösningen nu pockar på, krystandes och stånkandes här vi nu sätta P(enis) för halvmesyrer. Mynningsladdadaren från Emmaboda cummun nu äro med gubbyouhurt laddad, "PASS OPP!" en trind herre i fältblöja...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt, bjuder in till Hotell Amigo i min vilda jakt på spermutt och gin, möter där en bögpimp med brett kåtflin och ett oanständigt förslag så oemotståndligt, stjärt och snopp mötas i en symbios av kärlek, klövervaseline och härligt hårdhänt pungplågeri där daddybears och maskulina bdsm-masters med fasta handlag utövade liderlig homotortyr så härlig så härlig, bara muskulösa, håriga män i mitt sällskap nu mig smiska, åååh jag stjärtklimax nu mig närma mig, tjogay, hej hej, ecstastyn verkar mig att se Thores skinkor så fasta och blanka, bara hans glugg mellan framgaddarna mig nu här med min Kung jag halsa, en stilla runk i skogsgläntan jag nu ta och Josef smeker min anal med glödgat spjut, huh huuuh, bajsutlösningen nu pockar på, krystandes och stånkandes här vi nu sätta P(enis) för halvmesyrer. Mynningsladdadaren från Emmaboda cummun nu äro med gubbyouhurt laddad, "PASS OPP!" en trind herre i fältblöja träffas, ty bara med överdådig...

Skaparen av Mortiscism.

17,254

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt, bjuder in till Hotell Amigo i min vilda jakt på spermutt och gin, möter där en bögpimp med brett kåtflin och ett oanständigt förslag så oemotståndligt, stjärt och snopp mötas i en symbios av kärlek, klövervaseline och härligt hårdhänt pungplågeri där daddybears och maskulina bdsm-masters med fasta handlag utövade liderlig homotortyr så härlig så härlig, bara muskulösa, håriga män i mitt sällskap nu mig smiska, åååh jag stjärtklimax nu mig närma mig, tjogay, hej hej, ecstastyn verkar mig att se Thores skinkor så fasta och blanka, bara hans glugg mellan framgaddarna mig nu här med min Kung jag halsa, en stilla runk i skogsgläntan jag nu ta och Josef smeker min anal med glödgat spjut, huh huuuh, bajsutlösningen nu pockar på, krystandes och stånkandes här vi nu sätta P(enis) för halvmesyrer. Mynningsladdadaren från Emmaboda cummun nu äro med gubbyouhurt laddad, "PASS OPP!" en trind herre i fältblöja träffas, ty bara med överdådig snopp likt en kung då...

Kung Snopp.

På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt, bjuder in till Hotell Amigo i min vilda jakt på spermutt och gin, möter där en bögpimp med brett kåtflin och ett oanständigt förslag så oemotståndligt, stjärt och snopp mötas i en symbios av kärlek, klövervaseline och härligt hårdhänt pungplågeri där daddybears och maskulina bdsm-masters med fasta handlag utövade liderlig homotortyr så härlig så härlig, bara muskulösa, håriga män i mitt sällskap nu mig smiska, åååh jag stjärtklimax nu mig närma mig, tjogay, hej hej, ecstastyn verkar mig att se Thores skinkor så fasta och blanka, bara hans glugg mellan framgaddarna mig nu här med min Kung jag halsa, en stilla runk i skogsgläntan jag nu ta och Josef smeker min anal med glödgat spjut, huh huuuh, bajsutlösningen nu pockar på, krystandes och stånkandes här vi nu sätta P(enis) för halvmesyrer. Mynningsladdadaren från Emmaboda cummun nu äro med gubbyouhurt laddad, "PASS OPP!" en trind herre i fältblöja träffas, ty bara med överdådig snopp likt en kung då över himlen allting ordnar vips!

NNNNYYYYYYHHHH!

Skaparen av Mortiscism.

17,256

Det kortvariga nyårsfirandet.

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo...

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med...

Skaparen av Mortiscism.

17,258

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in...

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind...

Tjillepitten

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa...

Skaparen av Mortiscism.

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2...

Tjillepitten

17,262

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i...

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr...

Skaparen av Mortiscism.

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck...

Tjillepitten

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck, fylld med fittraketer den äro...

Skaparen av Mortiscism.

17,266

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck, fylld med fittraketer den äro, ja ja ja, nu snuten...

(Du ser lite trötter ut på din söta profilbild, Mortis!)

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck, fylld med fittraketer den äro, ja ja ja, nu snuten tåga in i lyan, ett...

(Det är tröttheten och tristessen som uppstår efter att den skojsiga böghjulen, förödelsedagen och nyårsfirandet har tagit slut, varpå man är tillbaks till sin grådassiga vaniljovardag igen. Sova, äta, vaniljosysslor, runka, sova, o.s.v. Fnö.)

Skaparen av Mortiscism.

17,268

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck, fylld med fittraketer den äro, ja ja ja, nu snuten tåga in i lyan, ett redigt knytnävsslagsmål bryta ut och...

(Hear you, hear you...)

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck, fylld med fittraketer den äro, ja ja ja, nu snuten tåga in i lyan, ett redigt knytnävsslagsmål bryta ut och bögfyllot samt Edward segrandes kliva...

(Ungefär som en mental baksmälla som inte vill gå över. Definitionen av vaniljolivet!)

Skaparen av Mortiscism.

17,270

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck, fylld med fittraketer den äro, ja ja ja, nu snuten tåga in i lyan, ett redigt knytnävsslagsmål bryta ut och bögfyllot samt Edward segrandes kliva fram med kuken på svaj,...

(Usch! Det jah! Levde ju sånt ett kort tag, men "kom" på bättre tankar sädan...)

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck, fylld med fittraketer den äro, ja ja ja, nu snuten tåga in i lyan, ett redigt knytnävsslagsmål bryta ut och bögfyllot samt Edward segrandes kliva fram med kuken på svaj, dansar till Snorleifs alster, rabadaj,...

Skaparen av Mortiscism.

17,272

Padelfamiljen ovetandes ett fittkrampande bögfyllo på ytterdörren bajssmeta skall, med glatt humör dom bjuda in Edward Blom, tjock och trind, långhylsor på rad han svepa utan att tveka. Varmböga 10,2 det ska va, kissar i vasken, sprutbajsar på julgranen, spyr ner i tomtens pungliknande säck, fylld med fittraketer den äro, ja ja ja, nu snuten tåga in i lyan, ett redigt knytnävsslagsmål bryta ut och bögfyllot samt Edward segrandes kliva fram med kuken på svaj, dansar till Snorleifs alster, rabadaj, raj raj. Gott nytt jul!

NNNNUUUUUUHGHHHUUHHH!!!!

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR!...

Skaparen av Mortiscism.

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet...

Tjillepitten

17,275

Ett pervs klagan.

FAN SÅ KALLT DET ÄR! utbrast Bussis i sin ensamhet där i den iskalla LSS-lägenhetens...

(Fii fäääen.. -15℃ här nu!)