Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Kung Snopp.
På banancykel han färdas i sitt snurriga sinne mot stadens ljud och glam likt en furie i blått, halsar Kung med en överdådig snopp viftandes inne på ICA Suparmarket där vi sjunger allsång samt idkar oralsex vid kassan där en tanig stjärtgosse vid god vigör slaskar med läpparna så ljudligt, bjuder in till Hotell Amigo i min vilda jakt på spermutt och gin, möter där en bögpimp med brett kåtflin och ett oanständigt förslag så oemotståndligt, stjärt och snopp mötas i en symbios av kärlek, klövervaseline och härligt hårdhänt pungplågeri där daddybears och maskulina bdsm-masters med fasta handlag utövade liderlig homotortyr så härlig så härlig, bara muskulösa, håriga män i mitt sällskap nu mig smiska, åååh jag stjärtklimax nu mig närma mig, tjogay, hej hej, ecstastyn verkar mig att se Thores skinkor så fasta och blanka, bara hans glugg mellan framgaddarna mig nu här med min Kung jag halsa, en stilla runk i skogsgläntan jag nu ta och Josef smeker min anal med glödgat spjut, huh huuuh, bajsutlösningen nu pockar på, krystandes och stånkandes här vi nu sätta P(enis) för halvmesyrer. Mynningsladdadaren från Emmaboda cummun nu äro med gubbyouhurt laddad, "PASS OPP!"..