Bussföraren skrev:Så det är inget du recummenderar Mortis? Att det med tiden säkert blir långpungtråkigt är jag införstådd i absolut. Men jag tänker att som blekansikte kanske man kan ha en chans att dra in lite mera stålars? Det här skiten jag i dagsläget pysslar med är om något så jävla trist. Har har ju gjort detta i ungefär 20 år nu, dvs rattrunkat men i olika former.
CNC är inget jag skulle recummendera, nej. Sitta på arslet och titta på när en maskin svarvar/fräser något från en stålbit. Ta ut detaljen när den är färdig, kontrollmät, släng in en ny stålbit, gör om detta 998 gånger... Zzz... (CNC-slanen på Siemens i Finspång sitter framför Netflix och kan titta på gayfilmer hela dagarna vid sidan av jobbet har jag fått höra.)
Och nej, att köra CP-gaffeltruck har jag heller ingen erfarenhet av (förutom att jag har truckkort), men jag har en nära runkpolare som rattar en hel del CP-truck på sitt lagerjobb. Och att jobba på lager låter inget vidare har man fått höra från honom, kass lön och gråtrista framtidsutsikter. 
Därför försöker jag att bli elektriker istället, att vara hantverkare är ToF och man får handskas med kablar *fniss*.
Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––