Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Jag recummenderar en tripp till Homo-Leons, en stor hambögare eller mosbajsbricka med körv. Två CP-Pucko åtminstone, ett besök på CG innan du får ut mot Ingelsta och Glasbankerna. Besök båda två för att säkerställa ditt vätskeintag. Sädan drar du ut till Himpa och Bögskyttebanan eller rallybanan och solar naken. Förr eller senare kommer det andra herrar dit och gör dig sällskap kan jag lova!

Tjillepitten

Och vill du perva dig med bögehus kan jag recummendera Blixholmsvägen. Finns en del där kan jag säga, inte megahomo men tillräckligt för att stilla dina perversa begär.

Tjillepitten

Åh, vilken pervig dag det blev igår! Aivan/smile

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Ojojoj! En sådan fin redovisning av din stora homodag Mortis!

Tjillepitten

Jorå, en riktig pervodag minsann! Aivan/smile
Men idag blev det däremot en sann ToF-dag på Femörefortet! Knullputs och vapenfett! Kanoner och brunkrar!
Skåda:

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Åh jaah! Det är ett mycket pervigt resmål det också! Den där kanonen på första bilden villhöver jag till min balle och/eller släpa runkt på efter Vulvon. I området finns en del trevliga andra militära porrminnen som inte ingår i själva runkvandringen.

Tjillepitten

2,082

Mmmm vilken lång kanon. Ser riktigt hård ut i dubbel bemärkelse. *flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Kanonen på sista bilden är ett sken(gravid)mål. ToF-militären flyttade runkt på dessa längst våra kuster. Den är däremot byggd för att se ut som de riktiga kanonerna. Allt för att lura ryska bögmilitären som dagligen spanade på våra gaybarer m.m.

Tjillepitten

2,084

Ååh så du kan!

Bussis hade delar av sin cp-barndom nära Femörefortet men på den tiden visste man inte om att stället ens fanns. På den tiden var hela skiten inhängnat och sen stod stora skyltar utanför som var skrivna på typ 10 andra språk där det förklarades att detta var ToF-område. Landsbögspionen Stig Bergling var chef på denna platz bl.a. I denna stad finns fucktiskt ett par platzer till som hänger ihop med Fembögefortet. Stridsledningscentralen ligger under Oxelösunds fula cp-kyrka (St Bögvids). Ingången är på Biblioteksgatan. På Gamla Oxelösundsvägen finns föregångaren till Fembögefortet. Längst ut på Pungholmsvägen ligger den gamla minstationen, den är plomberad men där skulle minspärren "utlösas" ifall ryssjävlarna skulle "komma" med sina cp-skepp.

Tjillepitten

Stridshomocentralen Oxelösund: https://www.google.se/maps/@58.6713724, … ?entry=ttu

Tjillepitten

Flaffa!

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah innan Svärje blev helt vaniljo och skrotade det mesta inom ToF-militära prylar så kryllade det av brunkrar och annat kul lite varstans i landet. Bussis har ett vagt minne av att det fanns en bögkanon nära gästhamnen i Oxelösund. Den var övertäckt med ett större väderskydd i plast. Ibland så hade någon friskus tagit bort väderskyddet så vi cp-barn kunde inspektera pjäsen. Tyvärr var ingången alltid låst med ett megahomofett hänglås.

En numera död släkting till mig som joppade på SSAB berättade för kanske 20-25 år sädan om Driftvärnet. En dag hade dom fått i uppgift att städa ur ett gammalt ruckel på området. Men innan dom fick komma in i rucklet så "kom" några från Försvarsbögmakten och hämtade ut ett antal k-pistar, kanske ett 10-tal samt en massa 9mm:s ammunition. Väl inne i rucklet så fanns en liten trappa ner och därnere stod en typisk tjock pansardörr på vid gavel. Där inne hade k-pistarna förvarats, det fanns även gamla radioapparater och annat militärt bös kvar. Något år senare revs rucklet och hela rasket täcktes över.

Driftvärnet fanns lite varstans också. Oftast på större industrier då dom anses vara viktiga i krig. SSAB tillverkar främst stora ståldildos av rang och sådant behöver volket så klart. Det var vanliga knegare i fredstid men om ryssen "kom" så skulle dom kunna hålla "stånd" en liten stund fram tills att ToF-armén var på platz för att mota iväg packet. Jag har en bra bekant som joppar på en industri nära mig och han har berättat om hur det var förr. På den platzen däremot finns det hemliga rummet kvar men är tomt på i princip allt. Inga vapen eller annat sköj finns kvar. Däremot finns ett luftvärnstorn kvar på området men utan kanon tyvärr.

Tjillepitten

2,089

Vilken outgrundlig källa till knullskap... Default/ai *impregnerad*

Jo Bussis har ju vigt sitt liv åt gayporr, alkohol och UE. Det sistnämnda har väl fått ligga lite vilande pga supandet och runkandet. Men förr om åren så var jag lite mer aktiv och for land och Nazi-rike runt för att leta gamla militära prylar. Bögspökjakt och mycket bögehus var det också på den tiden. En kul hobby men ju mer tiden "går" så rivs sexobjekt osv. Vad gäller de militära f.d sexobjekten så är dom väldigt intresserade av att hålla dom stängda och begravda. Exempelvis har ju jag och Mortis nära till Gay-Vesslan och där vet jag inte hur mycket Stasi lagt ner på att hålla den gamla bögradarcentralen för evigt stängd.

Tjillepitten

2,091

Oj oj oj! Häftigt! Det ultimata vore väl då att träffa på ett militärt bögspöke i en brunker?

Jaaah det hade varit något! En mustaschbeklädd gammal general från 1:a världskriget!!! Kan berätta om en tripp jag tog till Tyfors för 4-5 år sädan. En gigantisk underjordisk gammal militär kuk/krutfabrik. Nu talar vi cp-stor anläggning. Vi var tre homon som åkte i flera timmar för att ta oss dit, Bussis satt och söp mest eftersom att åka bil är för jävla trist. Vi kom fram till sist men då hade vi landat i en liten suprise, Fredriksbergs bögbruk (är rivet nu). Och det blev upptakten till äventyret. I bruket hittade vi två stycken hemmasnickrade flygplan typ autogyro haha! Efter det for vi till ett litet fik för att värma oss, det var mongokallt. En köpp java och en negerboll senare for vi mot Tyfors Kukfabriken. Man fick "gå" en bit eftersom något miffo grävt sönder vägen. Vi "kom" först till vaktlokalen som var helt jävla trashad, en byggnad om två våningar. Den var vaniljo så vi fortsatte mot fabriken/bergrummet... 4 ingångar fanns då och vi begav oss in i mörkret. Att mycket är bortplockat jaaah men inte allt. Som sagt en hel jävla fabrik under jord. Den är svårslagen må Bussis lova.

Tjillepitten

2,093

Fräckt! Där skulle nog feta gravepartys passa sig bra. *UNTZ UNTZ UNTZ* *FLAFFA FLAFFA FLAFFA*

Garanterat! Man får göra det mesta där ostörd skulle jag tro. Vill man odla något ekologiskt så "går" det också bra så att säda. Tyvärr inga militära bögspöken där dock men Bussis har varit med om bögspökerier vid några tillfällen fucktiskt. Rövstad slott, ett anonymt bögehus samt ett annat bögehus. Det sistnämnda åkte jag solo på eftersom jag är mongo. Sädan har vi ju Bona cp-anstalt som heller inte är allt för mysigt om man är rädd för bögspöken.

Tjillepitten

2,095

Åååhåå! Har du känt några osynliga fingrar upp i stjärtisen då, som Onkel sjunger om? https://youtu.be/LvoNkFob9yY (på riktigt)

Det känns som att man är lite sent ute i de flesta fallen tyvärr. Aivan/sad
UE-urin-guldåldern är förbi. Förr så kunde man ta sig in obemärkt på många platser med lite finurligt pillrande. För att komma in på alla spännande ställen idag så krävs det ju att man har tryckluftsborr, svets och en jävla grävmaskin.

Skaparen av Mortiscism.

Ti-hi! Tyvärr inte men andra sjuka grejor har hänt jaaah! Barnbögarekorset glämde jag att nämna men då var det inte jag som råkade illa ut. Ett av det mest obehagliga ställena jag också besökt. Där mitt i natten befann jag mig med ett sliddjur, becksvart och vi trodde vi hade kört fel. Bussis satt shotgun även denna gång och var lite berusad. Jag beordrade halt för att gå ut och pissa. Då "går" det upp för mig att vi är på rätt platz då jag ser trädet... Jag pissar i en annan riktning och så bögar vi utforska området. Från ingenstans hörs ett rejält cp-vrål. Vi bajsade nästan på oss och sprang mot Vulvon, sliddjuret som var med skrek som en tokig och jaaah när vi väl "kom" in i bilen så hade hon (tro det eller gay) årets jävla rivmärken på ryggen. Yes många tror att det är tjurbajs men så var det den natten för mången år sädan. Storyn är den att en gammal hora från förr skall ha bott i det vägskälet, de ungar hon blev på tjocken med hängde hon i det trädet. Husgrunden finns kvar men inte trädet då något cp högg ner skiten för ett antal år sädan. Troligen lokalbevolkningen som inte uppscattade all trafik där om nätterna.

Tjillepitten

2,098

Aah!

Fast detta såg fräsigt ut för en annan som inte UE:at: https://youtu.be/MAa8wqQYKjY

Mortimer Mus skrev:

Det känns som att man är lite sent ute i de flesta fallen tyvärr. Aivan/sad
UE-urin-guldåldern är förbi. Förr så kunde man ta sig in obemärkt på många platser med lite finurligt pillrande. För att komma in på alla spännande ställen idag så krävs det ju att man har tryckluftsborr, svets och en jävla grävmaskin.

Jaaah di dära militära anläggningarna kan man nästan glömma tyvärr. Men bögehus finns det ännu gott om fast dom ligger i oblygden. Förr fanns ju Porrbacka i Viken men där har man rensat upp och börjat greja.

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Aah!

Fast detta såg fräsigt ut för en annan som inte UE:at: https://youtu.be/MAa8wqQYKjY

Ett sädant finns kvar i Norrpöking fucktiskt. I homohamnen jaaah! Sädan finns det övergivna vaselinberget kvar ute på Lindö.

Tjillepitten