Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Den stora pervovandringen.

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär...

Tjillepitten

16,402

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär...

Tjillepitten

16,404

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin...

Tjillepitten

16,406

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23...

Tjillepitten

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

16,409

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren...

Skaparen av Mortiscism.

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum...

Tjillepitten

16,412

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava...

Skaparen av Mortiscism.

16,414

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk...

Skaparen av Mortiscism.

16,416

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder,...

Skaparen av Mortiscism.

16,418

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom...

Skaparen av Mortiscism.

16,420

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya perviga upptåg, ty så länge...

Skaparen av Mortiscism.

16,422

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya perviga upptåg, ty så länge jag vandrar så ska det...

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya perviga upptåg, ty så länge jag vandrar så ska det berikas med min säd uti...

Skaparen av Mortiscism.

16,424

Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya perviga upptåg, ty så länge jag vandrar så ska det berikas med min säd uti alla våra homodagar så härliga!

NNNNNHGGGYYYH!!!

Dödsrunkarnas Valborgsfirande.

Med finurliga anordningar och dryckeshjon...

Skaparen av Mortiscism.