Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Den stora pervovandringen.
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 655 656 657 658 659 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg,...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder,...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya perviga upptåg, ty så länge...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya perviga upptåg, ty så länge jag vandrar så ska det...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya perviga upptåg, ty så länge jag vandrar så ska det berikas med min säd uti...
Djupt inne i skogens dimmiga sfär, ett slan synas springa så glatt med diarrén sprutandes längst med stigen, genom pungdoftande världar jag i mitt sinne på min penis jag trär på allt i min väg bland annat pervon från sär till tvär, smörjer mitt arselhål med väldoftande cocosolja och vaselin från Lidl. Utstöter ett parningsvrål och efterlämnar en dominansbajskorv på 23 fot i en talltopp, se där en kamera i trädet jag föra in genom bakdörren och in i bastuklubbens finrum där allt kan ske, men ack denna vandring ej hava vad jag vill se, där i mitt pungkittlarsinne en drömsk tanke till mig komma, tänk massiv bajsbögorgie gånger tusen miljarder, tanken så pungkittlande och upphetsande varpå jag rusar vidare, bortom horisonten morgondagen gryr med nya perviga upptåg, ty så länge jag vandrar så ska det berikas med min säd uti alla våra homodagar så härliga!
NNNNNHGGGYYYH!!!
Dödsrunkarnas Valborgsfirande.
Med finurliga anordningar och dryckeshjon...
Sidor Föregående 1 … 655 656 657 658 659 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT