Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Låter gött, skicka gärna en matlåda om det finns rester.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 202 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Låter gött, skicka gärna en matlåda om det finns rester.
Det ska jag göra!

Dä blevf tre stycken. 
*Mums, slafs, tugg!*
Ställ inte in dessa i kylen på dagvärksamheten Bleppe! Risken finns att dina arbetscumrater stjäl dessa delikatesser.
Nä'rå! Brunkar förvara dom i vb:n.
Bullens pissnerkörv... Med en touch av gammal gubbkuk och svettig brottarbralla tvingade Bussis i sig denna vedervärdiga produkt. Den enda trösten var bilden på homo-Bullen som man med lätthet kunde runka till. Få se hur den "kommer" ut lite senare ur röva.
Den burken har man käkat ett antal gånger på Sweden Runk och Skogsrunket ihop med någon kissljummen öl.
Jovars, har inte den erfarenheten med under vissa homofältveckor har man med avsmak tryckt i sig denna pissprodukt. Bullens läderthong, kånkel och gubbpung. Fy fan!
Bara att ställa rätt i "brasan" också. Fiffigt!
Äsch! Vi hardcore-runkare käkade ju ur burken utan att värma den på något sätt, det gick ner bra ihop med bärsabiran som frukost. Sedan traskade vi iväg för att titta på lite dansvänliga band. 
Åhomo! Så sa're gå till jaaah! Så vaniljo utavf mig... Får väl kontra med att den var oöppnad.
Det hade varit något! Explosion med flygande korv och stänkande korvsås som effekt. Flaffa!
Gårdagens meny:
1: Frukost: En torr böguette med flensost och skinka samt Pissamin Well dryck sna... inköpt på Willys. (Ballon-smak)
2: Homomiddag: , Diabögokorv i mörkt bröd från Sexpressbyrån. Relativt ToF för att vara från det vaniljohaket.
3: Kvällsmål: två stycken Chicken bögers från McDånalds, en liten kopp med pisskaffe.
4: Nattamål: En Billys bögpizza (uriginal), välvärmd så flenset smälter och blir extra kladdigt. 12-15 droppar Habajsnero från TL.
I helgen då man har frigång skola det testas TL:s "Bring the penis" och även här på Billys bögpissa jaaah! Det torde bli en spännande BS-rapport om några timmar då Bussis känner hur det pruttrar lite fint i ölkaggen nu. Så fort javan når magen och lite röka intagits så bör det ha en laxerande mysig effekt! Prova hjärna själva så får ni se på BU!
Låter jöh riktigt gött!
Jaaah Sveriges Mäster-cock here I cum! Det vaniljoprogrammet skulle locka fler tittare om man sedan visade vilken maträtt som var mest laxerande. Föreställ er Leif Mannerbög som står där och påtar i var deltagares potta samt provsmakar härligheterna.
Verkligen!
"Om ja ska va ärlig så ser den här bs-trean riktigt tråkig ut, detsamma med smaken. Ett typiskt vaniljoresultat efter en måltid innehållandes svensk budget-husmanskost. Häär borta däremot har det hänt grejer! En exotiskt explosiv bs-7 med spår av bs-6! Exotisk smak som fortfarande bränner i munnen trots att det har passerat genom en människa. Spännande!"
Här har det käkats pissa och druckits bärfis samt whisky mä kuka-cola i två dagar i sträck nu. 
Vaknade nyss och insåg att man supit bort hela helgen. Eller vänta nu, det är ju för fanken söndag! Bäst att dricka upp det sista innan måndagen "kommer". Den där cidern är rätt så go och att den innehåller så pass mycket alkohol är ToF. Något som inte är ToF är Glasbankens "Spermatomte". 4,5% med smak av päron, vaniljo, jordgubbe och tomtepiss... Kanske den äckligaste drycken på länge.
Dä ä braa!
Spermatomten har jag inte provat, burken ser däremot mycket vaniljo ut!
Den är vaniljo och sliskig. Den påminner om det där hemska du vet... Tjejer. Inte såna "tjejer" med pillesnopp utan sådan riktiga tjejer med framstjärt. Jag mitt jefla spån köpte två af denna vidriga dryck, en står kvar i kylen och skapar oro.
Huga! 
Hmm... Provat att berika östrogen-vaniljoburken med din säd? Vem vet, kanske det är så pervs föds nu för tiden? 
Usch jaaah! Den där jefla burken med Spermatomte lär stå kvar länge i kylen, man vill ju inte riskera sin pervighet bara för lite alkohol.
Kanske att den duger i nödfall? Om man typ vaknar upp bakis på en söndag och verkligen måste ha något i sig? Blunda å svepa! 
(Själv får jag aldrig en sådan känsla, är jag bakis så vill jag inte ens titta på en seglardricka. Jag har för dåliga gener för att kunna bli alkis!)
Ta en tuschpenna och rita dit lite kukar och annat upphetsande på burken?
(Trodde jag själv också, Mortis...)
(Ehh? Uh, ääh? Jaha? *...Kra-klack!* Ja, man kan ju inte ha rätt jämt. *Klunk, klunk, klunk...*)
Idag blev det rester av stekt kycklingfitta med mystisk svamp och "lis".
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 202 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden