Tråd: Dagens Ord: JAG-fixerad

Beskrivning: Föreningen JAG står fär \"Jämlikhet, Assistans, Gemenskap\". (se http://www.jag.se/) och är en förening som arbetar för de gravt funktionsnedsatta. Ja, mongon alltså. En JAG-fixerad person hänger ofta på JAG s site och onanerar sig blå, blodig och anfådd. Den JAG-fixerade drömmer om att få munknulla ett mongo utan tänder i rullstol. Och även andra typer av mongorelaterad njutning.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

Hehe. Bra ju. *tänker på Blyge Kenta och ronkar*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

För nytillkomna forumläsare så kan jag rekommendera den alldeles utsökta diskussion som fördes under ordet "mongofil" en gång i tiden.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

Direktlänk:
http://www.fittkramp.se/forum/viewtopic.php?id=9

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

det vore trevligt om vi fixade en CP-rockfestival. Häggarna och Liljeholmsrocken är självklara. Men vilka mer? Sedan bjuder vi mongona på saft med amfetamin och filmar hela festivalen. det kommer bli grymt.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

dverj, du är en riktig liten mongofluktare du. Jag är rädd att du skulle få permanenta kukskador om vi anordnade en dylik festival.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

dverj, räcker det inte å titta på Snickeriet?

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

Det räcker inte att bara titta på Sncikeriet. Men det är en bra bit på väg i alla fall. Kan man tänka sig att snickarna från Snickeriet roddar under hela CP-rocksfestivalen? De kan dra vitsar mellan banden och köra lite sköna snickerimaskiner i buskarna.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

OCH såklart också såga av lite kroppsdelar.

Är jag ensam om att reagera på hur många som går i bandage i Snickeriet?

Undra egentligen vem det var som kom fram till att det är en bra idé att kombinera efterblivna människor med vassa/farliga maskiner?

Åh, dverj, vi borde sälja farliga maskiner till cp'n!

"Köp 2, betala för 3 och få ett gratis medlemskap i JAG"

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

fy fan, Daniel. Vilken jävligt bra idé. Snickeriet har ju byggt marknaden. Och argumentet finns ju där; "Gör ditt mongo ännu roligare. Se hur han sågar av sig ett ben!". Skrattfest för hela familjen.

Vi kan köpa upp en massa utrangerade maskiner. Sedan kör vi lite eventmarketing och försäljning på plats. Man kan ställa upp några svarvar och bandsågar på ett torg och släppa lös mongona på dem.

Som gerillamarknadsföring sprider man ut lite kroppsdelar här och var och märker dem med "Have more fun", eller något.

När kör vi igång?

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

Schit, det är svinbra idéer, speciellt den med utspridda kroppsdelar

Vore fint om vi kunde hitta någon återförsäljare som hade en massa gamla maskiner som han kunde ge bort. Kanske som en miljögrej? Menar, det är ju människor som orsakar alla utsläpp (ja, okej, det går att diskutera), så om vi hjälper till att minska antalet människor (räknas cp'n som människor?) så borde det ju vara POSITIVT.

"Vi minskar aktivt jordens utsläpp" kan bli deras nya slogan

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

Skitbra slogan. Man kan ju även betrakta mongona som en form av utsläpp. Eller i alla fall miljöfarligt avfall.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

Bumpar denna fina klassiker.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

En sådan fistival ska vi så klart ha. Baletten från Glada Hudikteaterna får värma upp publiken.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Sv: Dagens Ord: JAG-fixerad

ÅÅH, AAAAH, OOOOOOH, Gllllllada Hudiiiiik.. *gnyyl* *flaffa flaffa flafa* *megasquirt*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>