Sv: Mortimers kropp & snopp
Hej doktorn.
Jag tycker att min pillesnopp inte ser ut som vanligt längre, eller oroar jag mig bara i onödan?
/Kladdkram från Bleppisen.

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Mortimers kropp & snopp
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej doktorn.
Jag tycker att min pillesnopp inte ser ut som vanligt längre, eller oroar jag mig bara i onödan?

Äh! Ingenting att oroa sig över! Jag tycker att den ser mycket mumsig ut. *Slurp!* 
Mmm... Men då så.
Slurp säger du ja... Kan tillsätta en skvätt "kebabsås" också så den blir extra mumsig om du vill?
Ja tack.
Har även lagt märke till de utstickande skinnbitarna som sticker ut från din pillesnopp. Kan tänka mig att dessa kittlar skönt i kolagrottan! 
Dom kittlar dödsskönt...
Idag träffade jag en artig herre på Ölandsgatan som frågade om han fick smaka på min honungsklubba. Vad menade han med det? Vad är det för något?
/Diarrékram.
Hej!
Finns det några restauranger på Ölandsgatan? Då antar jag att denna herre var en korpulent gastronom som var ute efter en kulinarisk honungsklubba efter t.ex. pizzeriabesöket. Om du inte ville ge honom någon honungsklubba så hade du kunnat erbjuda lite kebabsås i en kopp istället, för att vara vänlig. Bara att leta upp en mcdonalds-mugg och gå in i en gränd nånstans. 
//Doktor Mortis.
Hej!
Finns det några restauranger på Ölandsgatan? Då antar jag att denna herre var en korpulent gastronom som var ute efter en kulinarisk honungsklubba efter t.ex. pizzeriabesöket. Om du inte ville ge honom någon honungsklubba så hade du kunnat erbjuda lite kebabsås i en kopp istället, för att vara vänlig. Bara att leta upp en mcdonalds-mugg och gå in i en gränd nånstans.
//Doktor Mortis.
Jodå. Restaurang "Källaren Kronan" ligger där på nr.7, så då stämmer det ju bra med att han förmodligen var en sån därninga gastronom. Han var rätt tjock, hade en fryntlig mustasch, bar beige trenchcoat och hade en svettig glest överkammad flint och ett flåsande glatt skratt. 
Har bara en mugg från Birger King om det kan fungera? (tycker dom är godare med sitt härskna kött) Annars kan jag sladda bort till McDullahs här vid Baronen 50m. bort och resolut bara TA en mugg för att få chansen att bjussa på min vita småländska kebabsås.
Och nu återfick jag precis medvetandet här på den blöta trottoaren utanför dörren till Pizzeria Stensö på Vegagatan 2B. Spännande... Och hela munnen full av gröna och blåa godisar jag hittade inne på pissoaren. Rajdiraaaaj...
Jag måste få hjälp att veta... Ehhmhhm. *harkel* Jag har en kompis kompis som påstår att huden på munnens läppar är den samma som huden kring anus! Stämmer detta????
Hej!
Ja, detta stämmer! Orsaken är att samtliga däggdjur förr i tiden åt mat med rövhålet, varpå avföringen kom ut genom munnen (precis som i det där South Park-avsnittet!). Nu har du ett extra argument angående analsex nästa gång din partner ger dig en avsugning, men vägrar att visa upp prutten. "Det är ju samma sak!"
Detta är dessutom mycket användbart om man någonsin vill göra en "human centipede" med några frivilliga (eller ofrivilliga, heheh) försöksmänniskor.
//Doktor Mortis.
KiltKent skrev:Jag måste få hjälp att veta... Ehhmhhm. *harkel* Jag har en kompis kompis som påstår att huden på munnens läppar är den samma som huden kring anus! Stämmer detta????
Hej!
Ja, detta stämmer! Orsaken är att samtliga däggdjur förr i tiden åt mat med rövhålet, varpå avföringen kom ut genom munnen (precis som i det där South Park-avsnittet!). Nu har du ett extra argument angående analsex nästa gång din partner ger dig en avsugning, men vägrar att visa upp prutten. "Det är ju samma sak!"
Detta är dessutom mycket användbart om man någonsin vill göra en "human centipede" med några frivilliga (eller ofrivilliga, heheh) försöksmänniskor.//Doktor Mortis.
Ohhh tack du heliga guru. Tyvärr så är ju inte det stora problemet hemma ve att mina motparter inte gillar analt, utan mer ovanligt med oralt... 
Fast ditt argument kan tyckas funka åt båda håll...
Hej fajbjoj doktorn. 
Är det farligt att doppa sin snopp i grytan enligt jultraditionen "Snopp i grytan"?
/Bleppe.
Hej!
Nej, att utföra "Snopp i grytan" i en väl tillagad gryta är helt ofarligt, det enda som man bör se upp med är själva efterspelet när de färdigdoppade kukarna slickas rent av de andra bordsgästerna. Se till så att bordsgästen som suger av dig INTE är något 25-årigt luder med jättebomber och kuksugarläppar, för då kan pungröta uppstå. Be hellre farbror Torsten göra jobbet, så får du kanske smaka tomtekuk själv på julafton i gengäld!
(Och hör du nåt i skorsten så lägg dig på din mage platt. Och tänk på farbror Torsten som sög din kuk inatt. -Onkel Kånkel)
//Doktor Mortis.
Åh tack du vise Dr. Mortis.
Blä! "Luder". Haha, jaa Torsten är allt en liten lurifax han.
Tack snälla du.
/B.
Hej doktorn.
Jag vaknade i morse med en kondom (Svart Mamba) i stjärtsingen min. Är det normalt?
Kan nämnas att jag var på en bar som hette "Blue Oyster" där jag blev bjuden på oändligt många Strawberry Daiquiri's med små vita nyttiga vitaminpiller i (var iaf. vad dom trefvliga männen i läderkeps sa till mig att det var) kvällen innan jag upptäckte detta, om det nu mot all förmodan kan ha ett samband...
Undrar också om du vet vad "AROHGÖB" betyder, då jag tydligen fått en vad jag tror är en tillfällig henna-tatuering i pannan då jag tittar mig i spegeln. Haha... Vilka skojare där på baren va. 
Hej!
Ojojdå! Det låter ju som en riktigt lyckad afton må jag säga! 
Att vakna med en Svart Mamba-kådis i stjärtsingen betyder tur, eftersom att en svart mamba är en dödligt giftig orm, och att det är ett tecken på att din röv med enkelhet skulle kunna besegra en svart mamba ute i det vilda. Strongt!
Ja, Doktor Mortis ordinerar att man skall ta sina vitaminpiller. Det var snällt av pojkarna att bjuda dig på dessa. Vad sambandet är med pillrerna och den svarta mamban vet jag inte, förmodligen finns det inget samband.
AROHGÖB är förkortning för Allsmäktig Rakryggad Obefläckad Herre, Geniförklarad Överordnad Begåvning. Du är nu en del av de fina herrarnas elit, gratulerar! Om du vill veta mer och lära dig känna nya bekantskaper så föreslår jag att du besöker Plattan i Stockholm med tatueringen fullt synlig. Därefter frågar du herrar om de vill dela bekantskap med dig, varpå du blinkar med ena ögat och ger hintar om din tatuering.
Lycka till! //Doktor Mortis.
Tack snälla farbror doktorn. Kan jag få en slickepinne innan jag åker? 
Tack snälla farbror doktorn. Kan jag få en slickepinne innan jag åker?
Jaa då! *Zzipp!*
*Visar fram en läcker honungsklubba.*
*smask slurp slafs* Gott gotti-gott-gott!
Har en stor lila utväxt längst fram på min vad jag tror är min penis och den är ungefär i samma storlek som ett hönsägg.
- Är det illa?
- Kan jag klämma bort den?
- Kan jag skära bort den?
Vojne vojne... Hjälp mig herren Jesus Fistus... Blauuraraaagahhahahhahahafifififherrejaahhhhauuahabballbbalbblaaah... *börjar tala i tungor*
Hej!
Om det är illa? Kort svar: Ja. Du skriver nämligen att den är lila till färgen, vilket inte låter bra alls enligt mig!
Men frukta icke! Detta är vad du bör göra:
Åk söderut till en regnskog, ett såntdär varmt och grönt ställe. Om du inte redan har yoghurtbössan framhalad så plockar du fram den. Därefter daskar du den på allt du ser, på taggar såväl som på suspekta växter. Leta sedan upp allehanda djur såsom ormar (lustiga varelser som liknar snoppar) och låt dessa bita på din utväxt. Låt så många djur som möjligt hugga in, och låt därefter insekterna göra sitt. Därefter besöker du diverse "städer" i landet där de vackra husen är byggda i begagnad wellpapp och rostig plåt. Där frågar du allehanda folk om de vill smaka på din honungsklubba i utbyte mot pengar, låt ännu en gång så många som möjligt hugga in.
Efter denna behandling bör din utväxt nu ha en trevlig oregelbunden form och uppvisa regnbågens alla färger som den egentligen bör göra. Mycket vackert.
Lycka till! //Doktor Mortis.
Tack snälla du. (bokar genast biljett till Lesotho)
Hej Dr. Mortis.
Jag funderar på både en bröstförstoring och Botoxfyllda anknäbbs-läppar. Är det något du rekommenderar en karl som mig i 40-50 års åldern?
Hej!
Självklart! Låter megasexigt! Ju mer desto bättre. *Flaffa!*
Tänkte också föreslå silikonimplantat i pungen. När den blir tillräckligt stor så passar den inte längre i byxorna, då kan man specialbeställa klädesplagg för sin pung. Detta sägs vara den senaste trenden, man kan dessutom tjäna pengar på det eftersom att boxningsproffs nuförtiden föredrar en rejäl pung istället för boxningsboll. Bristen på jättepungar gör att du kan hyra ut din pung för en rejäl summa, behandlingen gör dessutom att din pung svullnar upp, blir ännu större och ger den en trevlig blå färg.
//Doktor Mortis.
Hej doktorn.
Min vänstra hemorrojd kliar betydligt mera än den gigantiska röd/blå/lila cystan på penis gör. Går detta att lösa, eller kan man lura dessa bölder på något sätt?
/Bajskram, Bleppisen.
Hej!
Jag rekommenderar att du besöker diverse billiga bastuklubbar och bordeller i landets mest ljusskygga områden, där låter du så många olika personer som möjligt sköta om din penis mot betalning. Med lite tur så borde snoppen din klia minst lika mycket som hemorrojden efter detta, urinen kan dessutom ha fått en ny vacker nyans och lukta kul.
//Doktor Mortis.
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Mortimers kropp & snopp