Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Just öppnat en Tuborg och fört upp rektalt.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 27 28 29 30 31 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Just öppnat en Tuborg och fört upp rektalt.
app. app, app, *vevar med pekfingret* inte fuska nu. Ända in ska den har syster Märta sagt.

nå?
Hmm... Tror jag behöver assistans med detta. Vart ringer jag då?
Pripps som alltid står på den lille människans sida har ett nödnummer 020-136745. Sen kan du ju alltid ringa ass-istancekåren så klart. DOm har hjälpt många.

Tack tack! Dom skulle komma på direkten. *dingdong* Nu är det nog dom som kom. 
Så trevligt. Låt dig inte bli skrämd av att dom kanske har otäcka uniformer och batonger, pepparsprej och pickadoller i bältet. Det är helt i sin ordning.
*pscccht* *kaflump* (första flaskan öppnad)
gott? låt det skumma ordentligt.
"Runka mer, runka mer! Runka mer med Bredbandsbolaget!"
Har varit internetlös i ett år, men nu surrar 28.8-modemet i kvarten igen. Stackars skinn.
Vilken lyx. Förstår att skinnflöjten spelar på max då. Själv är det telegrafapparaten från 1955 som gäller i kväll. telematix 55 . Modernt så det förslår.
Åh.. en telegraf, tjusigt!
Har du kopplat telematix 55:an till skrivmaskinen så att du kan fittkrampa och få texten på papper? Vore smutt att få de små armarna med bokstäver att automatiskt slå på penis.
jodå ollonet är både blått och svart av all trycksvärta. Märta gillar dock inte att jag stoppar in penisen i maskinen eftersom hon får måla ollonet med tipex hela tiden. Fyra dagar kvar till fredagsmyset, jag laddar upp med att läsa ut diktsamlingen.: "Säden sås till våren, såsen späds med säd" en av Ranelids okända.
Men var har bleppeleppe tagit vägen? fastnat med vuxenblöjan i en lyktstople på malmskillnadsgatan?
Det står att han är på semester. Najs. Bergis Berlin eller Amsterdam. Eller Porjus, Norrlands San Francisco.
Jag skulle nog satsa min slant på Porjus med tanke på det intensiva kulturlivet. Men hur ska det gå utan Bleppisen fram till den 24:e?
Hej mina vanner. Det stammer bra att det ar Porjus jag ar i. Tankte vi skulle ha kombinerat fredagsmys med diabildsvisning av alla fotografier jag tagit har nar jag kommer hem. 
Bleppe, det låter jättetrevligt. Jag väntar med iver på att få se dina nerspermade fotografier av kraftverk. dammar, porriga ställverk och en och annan blöt blöja uppslängd nonchalant i baksätet på en volvo 244 med eldflammor sprejade på sidorna.
Men har du masturberat så frenetiskt att prickarna på å, ä och ö har tagit slut, eller är det så atttdatorerna i Porjus internetcaféer har en internationell prägel?
Nu blir det fredagsmys har pa Porjus Pizzeria & Bilmekaniska. Ska beratta alla detaljer nar jag kommit hem. Maste koppla upp sig via lank mellan Nordkorea och Orkelljunga for att kunna skriva har nu, och det ar dyrt. Flaffa flaffa flaffa!
Vilken fin resa med gruppboendet till norrlands inland. Har du äcklat dig något med busschauffören? Han med slokmustaschen?
Jag tror Bleppes fredagsmys i Porjus kommer att lyfta fittkramt till nya höjder. Poesi. Själv sitter jag och onanerar frenetiskt till Skolatlasen med utvikningsuppslaget Norrbotten. Utgåva från Kartografiska sällsakpet (C) 1936.
Låter mysigt. Hur leker livet annars på Örkelljunga Idiotanstalt?
Jag har blivit försöksutskriven på fredagar med övervakning. Syster Märta sitter vid min sida så klart men den svarta batongen. Just nu har ett stilsamt fredagsmys påbörjats. Vi får se om jag beöhver terapi snart igen..
Ååh... vad mulligt. Hoppas du åker fast under permisen...
Själv har jag druckit 22 starköl och lyssnar på Boyzone - No matter what, med en slak kladdig vinballe i ena handen.
Vrakis, en sann ölfinsmakare av rang, men vad håller du i andra handen då?
Sidor Föregående 1 … 27 28 29 30 31 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?