Sv: Dagens Ord: Bajspundare
Beskrivning: En person som försöker utvinna droger och bli hög av bland annat metangaser från avloppen. Jenkem är ett av flera exempel på bajsdroger som är vanligt förekommande bland bajspundare.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bajspundare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En person som försöker utvinna droger och bli hög av bland annat metangaser från avloppen. Jenkem är ett av flera exempel på bajsdroger som är vanligt förekommande bland bajspundare.
Man ska ju leva sin dröm.
En bekant till mig från sär-särskolan stack utomlands och bodde i några år med flera gäng som tycks ha sett den däringa filmen, fick nyligen se en bild från när denne bodde i något hippie-kollektiv med 30-40 pers. Det sägs att man inte kan känna lukten av en bild, men jag kan lova att gruppfotot på dessa individer osade av fotsvett, HÖMK och otvättat kön. 
De... de... det låter juuu-u-uuh-sååååå underbart kontra att lefva i detta fittland!
Nja. Cirka hälften av individerna såg ut att vara pundigare versioner av f.d. kulturministern Amanda Lind. 
Men om det funnits något bastuklubb-kollektiv för herrar som diggar ToF så skulle jag kunna tänka mig att packa väskan. 
Nu är herr Bleppsson CP-full, så jaaaaah, jag går med på aaaaahlth...
Åh, nej! Bleppisen håller på att supa sig in i hetero-stadiet!

..?l???
Ojsan... Blef nästan lite hetero igår kväll.
Brrrrrrr!
*skäms*
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bajspundare