8,076

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mmmm, jaaaaaah! Fått i dig något nikotin nu då?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaaah! Och smuttar lite bögigt på en Pripps efter jag tagit 2st Ipren. Det står att man ska ta dom i mun men jag stoppade in dom i anus.

Tjillepitten

8,078

Brrrrra!!!

Tror man får bäst effekt då, lite som en "bakpuff". En bögåtgärd man tar till när man bara har en slatt homovodka kvar. Då bankar man på hos första bästa menstruerande sliddjur, tar sig in i knarkarkvarten och raidar efter tamponger. Snabbt innan ToF polisen anländer doppar man den blodiga tampongen i slatten och trycker upp i arslet. Sen är man fit(ta) for fight när insatsstyrkan "kommer" in bakvägen och skall veva med sina dildoliknande batonger.

Tjillepitten

8,080

Oooh så du kan och vet! (impregnerad) Själv snortade jag alla mina fyra OxyNorm jag fick med mig hem från hospitalet efter en operation för några år sedan. Hade inget ont alls, så det var lika bra Och roligare att göra som jag gjorde. Ti-hi! Blev rätt "groovy". Hade ju läst på Flashback att det gav en bra mycket bättre effekt att snorta dessa.

Ti-hi! Påminner om en gång jag fått runkinflammation och hostade ur mig tarmarna. Jag "gick" till doktorn i syfte att bli tagen på pungen men fick Cocilana utskrivet. Det var tyvärr en hucklebeklädd häxdoktor med slida men hon "skrev" ut vad hon trodde var 1 pava af detta fina läkemedel. Hade quinnan varit af en annan tro borde hon fattat att Bussis hade självdoserat whisky hela morgonen i ett försök att sova. Bussis luktade nämligen kiss och alkohol, hon gjorde en liten miss och jag fick 2 flaskor af denna ädla dryck. Väl hemma så sög han i sig halva ena flaskan och ringde sedan sin dagverksamhet för att meddela att han inte tänkte "komma" till/på jobbet nästa dag. Flummig och halvfull fick däremot Bussis "gå" till företagshälsan 2 veckor senare då man trodde jag var en sån dödsknarkare.

Tjillepitten

8,082

Finns ju både för och nackdelar med det nya Sveriges häxdoktorer. Det jag ser som en fördel är att man lätt kan få det man vill mot en smärre "dusör" så att säga. *ahum* Jag har själv gått till Företagshälsan helt frivilligt just för att motbevisa mitt dödzknarkeri som mina öfverordnade misstänkte. Dom fick be om ursäkt sen efter det negativa svaret. Rähähää! Fast detta var typ 18 år sedan...

Psilocybin scannade dom tydligen inte efter. Aivan/biggrin Var/är väl för udda kanske... (som jag)

Hade fanskapet skrivit ut lite Dimor hade man varit i land.

Tjillepitten

8,084

Det hade varit härligt!

Känner genast ett bohov av Graveparty.

Tjillepitten

*Vrålorgasm.*

Jaa, dä ä minsann en 'oedier yoghurtbössa Nesse har! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Förresten Bussis? Hur var den perviga stämningen på Kungsgatan i Norrpöking under det gulbrunrosa 80-talet? Aivan/smile

(Visst har det funnits en del övergifvna gamla fabrikslokaler i stan under min röviga uppväxt, men det var väl ingenting i jämförelse mot den tiden kan jag tänka mig(?). Allt är ju snart ombyggt till bostäder och kontor. Minns dock när jag gick i sär-särskolan där det fanns en f.d. fabrikslokal i samma område, ett dussin pervs lyckades bända upp en rostig järndörr dit under en lunchrast och sprang runt därinne en gång. Kemi-Hitler (en halvt impulsivstörd f.d. kustjägare som aldrig borde få jobba med små pervs som oss) jagade ut alla en efter en, varpå en annan bitterfitta stod utanför och antecknade vilka små pervs som sprang ut, därefter kontaktades föräldrar och det blev ett jävla liv över ingenting som vanligt. Synd att man inte var med ute den rasten, runkvaktis såg nämligen till att plombera ingången så gott det gick redan samma dag trots att skolan inte ens ägde den byggnaden. Fnö!)

Skaparen av Mortiscism.

På det gladkåta 80-talet hade Bussis ännu inte "kommit" till staden mer än på besök. Det jag minns af staden var att i köpcentrat Domina fanns Kondomeriet. Men en bekant har berättat för mig att i korset av Kungsgatan/St Pervs låg där en gång ett stort skyddsrum med platz för runt 200-300 pervon. På Kissvattengatan typ 11-15 ligger ett stort parkeringsgarage för spermobiler som påstås vara något liknande ifall de ryska läderbögarna anfaller. I princip är väl det mesta borta sedan länge men här skulle jag vilja "komma" in och runka. https://www.google.se/maps/@58.5883119, … 384!8i8192

Tjillepitten

"Kom" på denna också äfen om den ligger på Drag(queens)gatan, Norrpökings hemligaste fisteställe:  https://www.youtube.com/watch?v=I69edGz9xX0

Tjillepitten

Meeen om jag får onanera fritt så kan man väl tänka sig att Norrpöking var mer ToF på 80-talet. Tänk er alla svettiga arbetare på LEM Ericsson, Dolmen paper, Whirlböög, en hamn full av kåta sjömän från när och fjärran, Bögvalla och F(ist)13 hade gott om hårda militärer som körde sexspaningsflygplan m.m.

Tjillepitten

8,091

Jahaja, här var man visst igår och visade lite av sin husliga sida med recept å allt. Fan! Börjar man månne bli vaniljo af fnalkoholen nu för tiden tro? Default/ai

Bussis: Trefvligt! Jo, mycket av dedäringa kände jag till sedan tidigare! Hade en runkkamrat som bodde nära korsningen av Kungsgatan/St Pervs på den tiden när det fanns tre(!) videobutiker i samma område och mängder med diverse runkkiosker. Vi var faktiskt nere i ett skyddsrum där, men tror tyvärr att det var något annat betydligt mindre och modernare tjofräs som var byggt under sent 80-tal än de utrymmen du nämnde. Vi försökte också att ta oss in i den gamla fabriken på Kungsgatan 59 en gång, men det var lättare sagt än gjort när man var en liten twink i 10-årsåldern! Aivan/biggrin

Bleppis: MYCKET vaniljo. ...Sugen på vagina? Ragga sliddjur på Tylösands vaniljostränder? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

8,093

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!! https://xam.nu/f/blow.gif

8,094

Fylla fylla fyll-aaaa-h-aaahaaaaah!

MSB:s gimprumskarta äro ett hett tips för att ragga BDSM-rum även om dom är aktiva.

Tjillepitten

Sicket porrigt tips! Kan komma till användning.

Skaparen av Mortiscism.

8,097

Oj oj oj! Och jag som skulle haft en ranson kvar tills idag ja. Aivan/rolleyes Nu "gick" den åt redan tidigt i söndags morse... Därför jag inte skrifvit förrän nu då det tog ett tag att ta sig hem igen ifrån den Indiska Oceanångaren i sädvanlig oordning...

Pfft! Du besökte säkert Tylösands vaniljostränder. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

Det kan jag intyga att han gjorde då jag har bildbevis på det! Aivan/biggrin

Puss på pillesnoppen mina små älsklingar! https://www.blepp.se/f/1922.gif

8,100

Gusten Kukslukare skrev:
Mortimer Mus skrev:

Det kan jag intyga att han gjorde då jag har bildbevis på det! Aivan/biggrin

Näääääe! Sluta nuuuuu! Aivan/sad Det har jag inte aaalls gjort! https://xam.nu/f/bleppecpryck.gif