Tråd: Dagens Ord: Skamgräns
Beskrivning: åldern/2+7 är den matematiska uträkningen på hur ung ens flickvän får vara
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Skamgräns
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: åldern/2+7 är den matematiska uträkningen på hur ung ens flickvän får vara
Där gick mina pensionärsplaner om stöpet. Inga studentskor på rullatorn. :-(
Jag ska höra med Örkelljunga kristna flickkör ÖKF. Har hört dom har en förkärlek för urindoftande krymplingar över 70 med rullator, inget organ för slappt för att dom inte ska kunna lindra..

Jag ska höra med Örkelljunga kristna flickkör ÖKF. Har hört dom har en förkärlek för urindoftande krymplingar över 70 med rullator, inget organ för slappt för att dom inte ska kunna lindra..
Örkelljungaaaaaaaaaaaaa, tjalalalalaaaaaaaaaaaa! Örekelljungaaaaaaaaaaaaa, tjalalala.......
Är de svettiga?
Jag är svettig hur som...
Ååååh, smaka salt hud!! Tar med mig några rådjur, också är lite sugna...
Rabies, ÖKF var definitivt på när det vankade svettigt gubbe, fyra frivilliga flickor räckte upp handen..dom tog ut lollipoppklubborna ur munnen och lirkade lite med fingret runt troslinningen och undrar när dom kan få slicka gammal flagnande gubbhud?
Ha... hhade dom... *ynf!* h-håret... i t-t-t *squirt* tofsar också? *hnnnngh!*
jajjamensan samt tvärrandiga knästrumpor och pärlhalsband i plast och dom tuggade hubba-bubba tuggumin och blåste bubblor 

http://www.youtube.com/watch?v=vdodnYEiTD4
Nu vill jag gå med i scouterna!
Du vill så mycket..
Du vill så mycket..
Njäe. Nöjer mig med onani... i stort sett...
Rabies, ÖKF var definitivt på när det vankade svettigt gubbe, fyra frivilliga flickor räckte upp handen..dom tog ut lollipoppklubborna ur munnen och lirkade lite med fingret runt troslinningen och undrar när dom kan få slicka gammal flagnande gubbhud?
Det är lite synd att jag inte är en gammal rullatorgubbe redan nu. Men jag kanske kan klä ut mig.
Det är lite synd att jag inte är en gammal rullatorgubbe redan nu. Men jag kanske kan klä ut mig.
Jaa, gör det! Alltid lurar man någon.
Jämviktsläge uppnås vid 14 års ålder då går skamgränsen också vid 14 år.
Jag kan inte stava till skagmräsn, så jag kör på på dagiset.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Skamgräns