Sv: Här postar vi allt möjligt
Och på den sjunde dagen fistar man. Helt enligt Jesus-Fistlers lära. Klart han kunde säga så då hans bakisurin blef till vin och fekalier till Billys pissor.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 310 311 312 313 314 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Och på den sjunde dagen fistar man. Helt enligt Jesus-Fistlers lära. Klart han kunde säga så då hans bakisurin blef till vin och fekalier till Billys pissor.
Muuuuums! Och så åker man sperma-kana ner ifrån ett berg också!
"här var det glatt" sa Moses när han kanade ner för det nerspermade och fekliserade berget jaaah! Bara de 13 manliga lärpungarna och man "gick" ensamma i öknen... *Flaffa*
Nämen oj vad pålästa och smarta vi är! 
Jaaah knullskap är aldrig tung att bära, likt säden i pungen eller den kommande BU:n man går runt med.
Kunskap är mackt!
Jaaaah!
"Skrev" just "Kunskap är mackt!" en gång på något forum där det var en som hela tiden stavade fel, vilket jag då påpekade. Mitt klassiska lilla skämt gick inte fram kan jag säga.
NEIN! Men däremot "kom" jag på klassikern där MACKTE ville ringa åklagaren. *Håmofniss*
Ååhååhååhå!
nu vill man mest bli snoppsvisterad af en hårig ToF-pålis alá Glenning. Grova arbetarnävar förs in...
https://imagenes.elpais.com/resizer/xl3 … F36KWU.jpg
Prepiss så jaaaah! Tyvärr var jag infisterist och fick aldrig han en sån spermavit uniform.
Äsch då! 
Men du körde väl ändå Ankeborg?
Jaaah! Genomförs än idag när tillfälle upp"står", glida runt i sina flip-ToF:s med naket underliv är uppscattat i dagrunkrummet ännu.
Praaaaaah! Ska se om jag kan glida in i dagrunkrummet på muppboendet som man bor 22,3 meter ifrån nu någon dag!
Eller så kan du "gå" med: https://www.forsvarsmakten.se/sv/var-ve … ataljonen/
Jaaaaaah! Jag kan nog bli infantilist i det pervitära 2022!
Jaaaah du hade ju redan runkskap om Huskuka-mopparna från din miliperva runktid. CP-ordenanser äro en bristvara åtminstone i Österbögland.
Jaaaah! Dom med extra-extra stödskidor på jah! Som sagt... Måste ju flytta! Hör jag det...
Jaaah cp-Qukkvarna moppar finns här i Österbögland men inga ToF:are till att framfalla dessa. Jag har inte Cp-kort men får köra saker som Brunkvagn och TGB. Tattar Grunk Bilar.
Mmmmhm! Flenslunds 206. Jaaaah! Finns ju upphetsande klipp på dessa på JT.
Bögvagn 306 jaaah men bäst är TattarBil 20. Många grönklädda boys att kladda på i den kladdiga terrängen. 4-växlad men har diff-spermar och finfina kedjor att klä in gimpsen i!
Se där ja! 
Jaaah men väntar med halvstånd på att missbildas på Tattar Bil Gay-40. Den är mindre ToF med sin automatlåda och spermostyrning. TGB 11-20 har inte dessa vaniljofunktioner.
Sidor Föregående 1 … 310 311 312 313 314 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt