Sv: Här postar vi allt möjligt
Du kan väl bli personlig ass(!)istent åt mig?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 309 310 311 312 313 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Du kan väl bli personlig ass(!)istent åt mig?
Jättehjärna! Bussis har ju i sina unga kåta år jobbat med omsorg bl.a!
Braaaa! Då kan vi dricka alkohol tillsammans och göra perviga saker hela dagarna! Det gör man ju iofs. ändå, men du skulle få betalt för det.
Jaaah och åka färdtjänstbuss runt hela landet och sprida vårat budskap och säd!
Jaaaah! Torgmöten i varje stad!
Jaaahhhh! Och idag kunde vi "kommit" till Västerås där han Pilludan har grillfest. Såg att någon "knollare" kastat sig i något vattendrag varpå ToF-polisen röck ut och räddade den stackaren. Vi hade kunnat (ut)lösa alltsammans med bajsfest.
Jaaaah! Satt och såg det live med handen långt nere i VB:n. Det var underhållande!
...och ikväll blir'e Trollhättan.
Låter som en pervfekt dag att vara ledig på! Klart bättre än Vaniljo-mello och annat trams! Om jag inte missfosterminner mig så finns väl en böghögbro i Trollhättan? Episka stagedivingar af "Knollare" från den vore runkvänligt om något!
Nu är ju jag ofrivilligt ledig, men det "går" ju det med.
Har inte koll på broar i Trollhättan, tyfvärr. Men ditt förslag var mycket runkvänligt iaf. 
Medbögarlön är jag för, låt homorobotar sköta arbeiten fullt ut så vi pervs får mer tid till att kasta bajs och bacon på "knollare" för böfulen!
Jaaaah! Och på tal om robotar... https://www.flashback.org/t2411463
Och som man hade välkomnat bögrobotar! Sperminator, HomoCop osv. "Ill be gay, hasta la fista" eller "Gay or alive brunk".
Mmmmmm! Jaaah! ASSEA gör nog bra bögrobotar.
Arnold Svettneger glassar in på sexshopen, inspekterar hela arsel-analen af sexleksaker. "Ill take them all", fistar butiksinnehafaren till döds och hoppar glatt upp på sin ToF-iga HomoDavidson skrevraket och jagar efter håriga Truckers i en (k)anal.
Skicka genast ett (m)anus till James Cumeron!
Jaaah och nämn hjärna att vi vill ha kukhuvudrollerna i hans "kommande" porrfilm!
*skriv ritsch ratsch fippel fippel*
Idag på glasbanken så "kom" det in en skön lirare som såg ut att ha sovit i en bajjamajja och beställde en (1) burk Arböga 10,2 utav kassören då jag satt i "kön", och som då ropade på sin kollega att hämta en sådan. Vi pratade ju om såna som är portade för inte så länge sen, och inte förrän idag under alla mina besök på denna inrättning fick jag själv bevittna denna ypperliga service för första gången!
Fördelarna med att snatta och möta ToF-polis är att man får just denna fina service! Tyvärr är det mest dagtid såna hästsvanspoliser i tjänst här i Norrpöking och de vaniljoöppettider Glasbanker har borde "komma" upp som en valfråga nu i år.
Så sant så sant...
Samt ett bögkostnadsskydd vid inköp av alkohol på glasbanken, och/eller få det på recept.
Pervsonligen gillar jag att glida in på Glasbanken en fredag, sna.. Köpa mina grejor och vaniljot i kassan säger: "Trevlig helg". Ti-hi som att jag inte åter"kommer" 14:57 på lördagen!
Preciiiiis så jaaaah! Här hemma hälsar alltid personanalen glatt på mig.
Sex dagar i veckan...
Sidor Föregående 1 … 309 310 311 312 313 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt