Sv: Här postar vi allt möjligt

Mortimer Mus skrev:
Bussföraren skrev:

Jaaah jag har läst om dina in"satser" för någon tid sedan. Mycket brunkvänligt beskrivet och upphetsande. Den påminner om suparkvarten i en bögebyggnad på 80-talet där vi som barn satt och söp/smyrökte/runkade. En fredag inför vaniljodiskot begaf vi oss dit för att försupa innan Vaniljodiskot som "komma". När vi anlände bögehuset hade dödsknarkare raidat våran så fina fistarkvart. Tjackisarna hade tagit våra sno.. lånade utemöbler, kassen med skogsporr och befann sig nu i fucktoriets källare. På en halvt fungerande Zündapp cp-moppe åkte vi till den närböglägna Shell-macken och tankade Cp-moppen. I stjärta värket tankade vi upp 33cls flaskor med 98-oktan och åter"kom" till fucktoriet. Vi släppte ner dessa i trapphuset i bögehuset/fucktoriet med en våldsam effekt. Fucktoriet revs på 90-talet men var beläget norr om Norrpöking back in the gays. Det finns väldigt lite på Internätet om platzen men jaaah det har funnits.

Flaffa! Vår låg denna lya? PunBB bbcode test

Cirka 40 minuter i spermobil norr om Norrpöking.

Tjillepitten

Men mig "tar" dom aldrig! https://nt.se/nyheter/systembolaget-hja … 63388.aspx

Tjillepitten

7,653

Det tvekar jag inte ett dugg på! Aivan/smile

Dom vill aldrig undersöka en välanvänd VB, som i vilken det får plats mycket gott i.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Men det vore praktiskt att ha sån fin service som vissa stamkunder har. Dvs dom lämnar fram en knölig sån 20-lapp och några kronor i kassan varpå personalen hämtar typ 3st Åbro 7,3:or (kortburk). Egentligen borde dom ha färdigpackade påsar åt en sån trogen homokund som jag.

Tjillepitten

7,655

Precis så borde det vara ja!

Gnällde själv en gång då den trevliga kissluktande herrn framför från den lokala ledighetskommittén fick köpa sin flarra för en hundring jämt fast den kostade 101kr. Men min rödback med 20 Norrlands Gul fick jag minsann inte avrunka till 200kr jämt. Neeedå! 201kr skulle dom promt ha! (detta var länge sen)

Glasbanken har en felaktig värdegrund! Alla pervs lika rätt till att supa till vettiga priser jaaah!! På den gamla goda tiden kunde man som det vaniljo man var panta vinflaskor och även sina lik till tomburkar. Ett bra sätt att kunna supa dagarna innan socialen hostade upp ett nytt bidrag! På den tiden tror jag en kvarting seglis "gick" på 95 riksdaler även!

Tjillepitten

7,657

Oh jaah!

Ölen under 9kr. med panten på 60 öre. Angående det innan så påpekade jag att "han fick ju det billigare, jööö!!!" och fick något tills svars att "han är som han är". BAH!!! Men det var 25 år sen...

Dom borde ha förbeställning så att allt är färdigt när man "kommer". Detta skulle ju göra att dom inte sålde lika mycket då man lätt slänger med något man först inte hade tänkt att handla om man nu inte hade fått gå omkring inne bland hyllorna. Dom vill ju inte sälja egentligen enligt deras policy! *AHUM* (BULLSHIT)

Och dom första 53 sekunderna i denna video var väldigt likt mig och mina rutiner: https://youtu.be/LXIWRan3XGY

Jo men så är det ju... Det är ju något trams om att inte arbeta med ett vinstsyfte *fniss*. Det torde väl innebära att pervs i princip kunde få drickat mot ett rövknull, nakenbilder eller Duplo? "Han är som han är"? Vem är inte det lixom hallåååå?!! 60 öre jaaaah. Transpirerande klipp och tack för inblicken i din perviga värld!

Tjillepitten

7,659

Ti-hi! Äsch! Så lite så...

Annars vore "Alkohol på lösvikt" en grej. Om man bara har säg 73 kronor och vill ha brännvin så tappas det upp i medhavd behållare tills det motsvarar 73 kronor. Precis som när man köper SHÖMK i Pervsterdam!

Ett mycket braaah förslag! Det fanns ju även en tid i Svärje då man kunde köpa vaniljocigg på lösvikt typ. 2-4kr beroende på märke. På tal om behållare så vore ju det perfekt ur ett erologiskt pervspektiv att ta med sina urdruckna whiskypavor.

Tjillepitten

7,661

Bra bra! Det har blifvit alldeles för vaniljigt i samhället idag!

Dags att puttra iväg till Glasbanken, vet bara inte vad jag är "sugen"?! En klassisk josagrogg kanske?

Tjillepitten

7,663

Aurora och påskmust kanske?

Nja det lutar nog mer åt Eldorados billigaste homojuice och vodka. Hoppas det finns sån polsk homovodka bara!

Tjillepitten

7,665

Blyis eller Kromis har INTE den som 70's.

7,666

Blygatan har 48st. 35:or just nu.

Det var det jefligaste! Nåja egentligen kan det bli vad som helst. Med alkohol kan det aldrig "gå" snett! Åter"kommer".

Tjillepitten

7,668

Jaaah!

7,669

jaK seLja fin-fin DriKKa uR bACkLokkAN i MiN 1982 årS merSÄDes 190E.

Thumbs up Thumbs down

Tackar som sälja krejjor men du "kom" försent Dragan. Nästa gång kanske?

Tjillepitten

7,671

Vad blef det för smarrigt?

Ett gäng Norrlands gula, en liten flaska homovodka, ett par KNUG och något så vaniljo som Smirnoff Bice! Men vad är det för fel på folk som ska prata en massa skit när de ser att flertalet alkade perv står och väntar på att sätta igång och supa?

Tjillepitten

7,673

Bra val! Ja folk ska typ visa foton på sina hemorrojder för kassabiträdet ta mig faan!

7,674

(...vilket iofs. är rätt mysigt...)

Ja och på tal om att visa så "gick" jag till ICA först och köpte Billys Panpissa, Gaybypiroger, 1 liter mjölk samt röka. Man måste då visa upp påsen för slanet i kassan ti-hi! Tyvärr var "My little Pony-tidningen" slut.

Tjillepitten