Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
hmmm... tror du får googa lite?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 26 27 28 29 30 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
hmmm... tror du får googa lite?
Nu har jag googlat och blivit frälst.
Halelujah...
Inte riktigt fredag än, men väl skottdagen. Har ni skjutit iväg några extra spermaskott idag?
Magasinet tömt! 
Annars då... Hur är läget på bänken säg?
Läget på bänken är fint!
Solen börjar värma och vinkärringarna blir kåta och vill smaka luffarkuk.
Vad fint det låter.
Blir det någon Fittkramps-crusing i jänken din snart? Har många monopolpengar till bensin och t-röd!
Nja, bensinen är ganska dyr nu, så du får ta med några colakapsyler också. Sedan måste vi ju ha kottar att muta polisen med när vi åkt fast för förargelseväckande beteende. Men jag antar att du har ganska många kottar eftersom du är kung på dagcenter?
Jo det är den ju. Men ditt högprocentiga kiss fungerar väl som värsta raketbränslet om du kissar i tanken?
Oftast brukar jag bara visa "könet"(?) mitt för konstaplarna, vilket brukar resultera i att dom blir fullständigt hypnotiserade av fascination över denna skapelse så att dom bara står kvar blickstilla och gapande med uppspärrade ögon i 12 minuter efteråt. Då passar man på att glida iväg lite fint. 
en så kallad "kocksupprise"?
Snart är det fredag igen. Kanske Vrakis kan åka förbi slutna avdelning 3 på Örkelljunga Idiotanstalt, och hämta upp mig efter behandlingen, för lite fredagsmys i morgon? Jag kan läsa dikter i baklukan på bilen samtidigt som jag utför performance konst inför förbipasserande billister med min penis och sprida lite glädje?
Road triiiip! 
*lägger en tjock mörkgul stråle morgonurin rakt ner i tanken och styr färden mot Örkelljunga*
Kan du hämta upp mig i Kalmar också? Men du måste vara snabb, då jag kommer ta mig ut från hus P2 genom att fira ner mig i spermobilen via ihopknutna nerkissade lakan från ett fönster 12 meter upp.
Ser ut att kunna bli en trevlig roadtrip men hur ska vi få plats med spermobilen? Kanske knyta fast dig på taket. Jag har fått permision av syster Märta men jag måste komma tilbaka i kväll innan kl 10. Får inte vara ute senare eftersom jag måste ha min batongterapi och syster Märta är orolig jag ska hamna i dåligt sällskap.
Dra bara ett spännband runt så. Jag kan lämna ett "inte-hamnat-i-dåligt-sällskap intyg" till Märtis om du vill?
Ja det får du gärna skriva ut ett så hon känner sig lugnare. Hon står precis bakom mig nu och daskar batongen i handflatan så vaselinet skvitter på nacken. Känns lite oroväckande och jag vill inte missa varken poesiaftonen eller batongterapin. Syster Märta har infört poststrukturell batongträning. Nån nytt från från tjeckien.
Så ja. Nu är det ivägskickat via Telex.
Oj, var är jag? Vaknade precis i ett dike någonstans i Småland.
Kommer ihåg att jag körde på E4:an och stannade vid ett fik. Där var det en trevlig lastbilschaufför från Polen som bjöd på starköl, han hade slokmustasch och läderkeps tror jag. Efter några öl fick jag åka med honom i hans stora lastbil, han sa att det fanns öl och snurrpiller i hytten, sedan minns jag inte mer..
Jag fick nyss det här telegrammet från min telematik 55, var bra nu blev syster Märta lugn. Det var gansk akladdigt men jag torkade upp telegrammet.
Alkis: Också varit där. Visst är det en angenäm upplevelse säg? 
Ostis: Det kom fram. Så bra!
Fast jag satt i tamburen och väntade hela kvällen på att ni skulle dyka upp. Både bajsade och kissade på mig så jag fick "tillrättavisning" av syster Märta. Nu har hon infört en ny metod som kallas "den danska näven".
Skönt, nu är jag hemma i min kvart och dricker pilsner igen. Det gör lite ont i stjärten, men jag vet inte varför. Konstigt.
Skönt, nu är jag hemma i min kvart och dricker pilsner igen. Det gör lite ont i stjärten, men jag vet inte varför. Konstigt.
Det har nog med pilsnern att göra.
Jag brukar också få lite ont i stjärten efter syster Märtas psykoterapi. Vet inte riktigt vad hon gör med batongen då jag är så groggy av snurrepillren men eftersom syster Märta var hos mig hela kvällen med behandlig så är jag nog benägen att hålla med farbror Bleppe om att det troligen är en tuborg pilsner.
Sidor Föregående 1 … 26 27 28 29 30 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?