Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaaaah!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 304 305 306 307 308 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaaaah!
Jaaagh tror att homohålet finns kvar än dock, beläget under knullbryggan. Knullbryggan/bron var eller kanske är en platz där vaniljoälskog tog platz. Får nästan underlivssöka denna platz i sommar.
Husis? Hihi! Jag har gömt all befistning emot mig under ett berg af tomburkar! Att vara arg är bara ett uttryck för kåthet, en slags uppdämnd känsla lixsom. Alla perv lika värde, öppna ditt stjärta, vi såg/hörde det "komma".
Jaaaah dom är lättlurade de där hästsvansarna, inget perv har ju allt gött på sin CP-homo inside.
Preciiiiiis!
Men varför heter det "Olaga hot" för? Samt "Misshandel av normalgraden" för?
Finns där "Laga hot"? Finns där "normaaaaal" misshandel?
Lite som "oaktsam våldtäkt". Min gimp har inte klagat nämnvärt där nere i källarförrådet men visst har det hänt att jag på fyllan ersatt hans gagball med mitt ostiga ollon. Det där med sam-lagen är svårt att tolka för ett perv. Sedan hur straff"satsen" eller dom skola tolkas? Ett virrvarr.
Bäst att använda kåtanter så inte scattevärket ser dina förehavanden. Cash is kuk som jag brukar säga, billgt dricka, röka och pöka "kommer" utaf de där papperslapparna jaaaah!
Låter som om vi borde "cunna" gör business, jaao...
Jag får väl se om man släppt ut Zlobodan ur BDSM-fungeon? Han kan nog ge oss kåta råd om hur man blir en Pissnessman på heltid.
Låter pra dääää! Men då "går" allt enligt mina planer då.
Äntligen "kom" pissan! Extra organo och en mustig doft/smak af Flens. Men jaaah du är pårätt snigelspår!
Braaaaaa! Tror du och jag har en bra pervotid framför oss...
"...ollon mot olllon, pungar som möts..."
Lite som den riviga låten: Vi pissa på varann och skiten den rann"...
Åhåååh! Vad är det för klämkäck orkester som framför denna truddelutt då? 
Jag tror det var Freegays som genomförde den låten. Urginaltiteln är: Mellan Brunkeflo och Norsholm.
"Vi kissa lite grand, någonstan mellan Brunkefol och Norsholm, bajset det rann och ropparna kicka in"...
Bra bra!
"Jag vill vara din Bleppe, känner du som jag min feta? Ska du aldrig nånsin få veta att jag vill smiska din VB, knacka på din celldörr".
Nämeeeen... Vilken fist & songwriter du är, Pussis!
Transpirationen "kommer här ifrån... han måste "gå". Nästan lika brahhhh som den där slåssfilmen med Rocky Dildoa, Bajs of the tiger. https://www.youtube.com/watch?v=PGtxARcTGJ0
Jaaah! innan "Blå huset" i södra pervohamnen i Norrpöking brann ner så fanns där en Ball-kansk inrättning som hade lite udda öppettider. Vet ej om Mortis som den ungtupp han är minns denna "nattklubb" men där var det livat. Hela "Blå huset" var ett pervos stora dröm, swingersklubb, ToF-bikers på gaveln, Ball-kansk nattklubb om natten/tidig morgon. Men mest påtagligt var den Ball-kan känslan som rådde där.
Tyvärr så missade jag den gemytliga stämningen i Blå huset, i homoumgängeskretsen fanns däremot vissa dårar som gick dit varje helg. Jag och några pervs hade planer på att gå dit någon gång, men det hann aldrig bli av. Sedan brann det ner. 
Jaaah jag har läst om dina in"satser" för någon tid sedan. Mycket brunkvänligt beskrivet och upphetsande. Den påminner om suparkvarten i en bögebyggnad på 80-talet där vi som barn satt och söp/smyrökte/runkade. En fredag inför vaniljodiskot begaf vi oss dit för att försupa innan Vaniljodiskot som "komma". När vi anlände bögehuset hade dödsknarkare raidat våran så fina fistarkvart. Tjackisarna hade tagit våra sno.. lånade utemöbler, kassen med skogsporr och befann sig nu i fucktoriets källare. På en halvt fungerande Zündapp cp-moppe åkte vi till den närböglägna Shell-macken och tankade Cp-moppen. I stjärta värket tankade vi upp 33cls flaskor med 98-oktan och åter"kom" till fucktoriet. Vi släppte ner dessa i trapphuset i bögehuset/fucktoriet med en våldsam effekt. Fucktoriet revs på 90-talet men var beläget norr om Norrpöking back in the gays. Det finns väldigt lite på Internätet om platzen men jaaah det har funnits.
Flaffa! Vår låg denna lya? 
För full...
Sidor Föregående 1 … 304 305 306 307 308 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt