Sv: Här postar vi allt möjligt
NP. Där har du "nästan" ToF:are...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 300 301 302 303 304 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
NP. Där har du "nästan" ToF:are...
"Kom" på denna på tal om ToF och kukvård. Synd att doktorn var en tjej bara. Samuraicop jaaah! https://www.youtube.com/watch?v=XPx_dGhAbyI
Faaaan så bra! Det där är bra film det!
Tror jag postade denna nyligen, men då HÖMK, snurrepiller och homovodka gör mitt minne svagt så postar jag det igen:
American ninjaaaaahhhh! Vilken bra porrfilm det verkar vara! ToF cowbojsare, Fake-taxi homo-sperminator robot men vem skulle inte vilja bära de där tighta trikåerna? Helst den kissgula!
Jaaaaaaaahg!
Vart fäääen är Mortis daaau?
Det undrar jag med, har han farig iväg till Fist`n chips landet igen tro?
Neeeee... Det tror jag inte. Fullt möjligt iofs. Men jag tror han är i en koja i Himpa-skogen och har lite vuxet samkväm. 
Kan ju vara mycket möjligt, idag är det ju Gröna bokens dag som kallas Eids. Många "knollare" kommer nu fram för att få i sig protein till sina utmärglade kroppar/snoppar.
Du menar bögmuslimer? 
Vet inte vad dom är men dom gillar att vresa upp anus på en nerpissad matta och man är inte helt främmande för att endast vara män i bögesalen heller. En process man genomför 5 gånger om dagen till tonerna av en skäggig gubbe som bögstönar ut något slags kukskap.
Aaah. Bögmuslimer är det rätta ordet!
Skål! (knaprar lite fläsk också)
*Eldar en bok, dricker sprit* och samtidigt ser jag detta. Brutal footing alá 1973, Rövzilla i en homofilm, bögroboten våldtar någonting. https://www.youtube.com/watch?v=JuEa6Hum0b4
Hua vilken brutal actionfilm det var!
Bra tips, Bussis!
Mhm, man producerar ju en del försats när man först får se homoroboten våldta någonting i röva. Sedan glider Bögzilla fram på sin väldigt stora gröna snopp för att "foota" sina vänner. Avslutas med grön korvdans.
Att Gymkåta skulle åter"komma" i Family Gay trodde jag aldrig: >>
Fniss ti-hi... även här ser jag möjligheter för Bögkata, man viftar med snopp och dildo febrilt. Har ett par vänner som ägnar sig åt Kåtrate och Bajskido. Kanske borde man ta transpiration från dessa? I det först klippet visas Pervodent Evil 4 vilket var ett mycket bra spel men avsaknanden av sexleksaker var enorm. Klarade man spelet så fick man spela en tjej med ett pisskyttegevär, Ada Trång tror jag ludret hette.
Då vet vad du pratar om, herr chaufför! uUUUUHUUUH!
Nästintill alla delar av Pervodent Evil är mycket upphetsande spel jaaaah, lite för många tjejer med men låser man upp en karl som HUNK så får man tillgång till gimpsuit i svart och en kåt-pist, en tysk sådan, MP-5. Vad gäller självtillfredställande försvar så känner jag flertalet vaniljos som ägnar sig åt dessa kampf"grenar". Inte på elitpervnivå men skickliga ToF:s finns det. Är alltid kul att sperma mot dessa när tillfällen ges, i regel under någon fylla.
Låter bra däääää!
Zzzzzzzz...
Så jaaah inte somna nu Bleppe-sötis.
VA?!?!?!? Äeeahhvafaaaen... Äheeh... *klick*
Hmm, själv har man nog åkt pervobulans cirka tio gånger i sitt liv. Anledningen?
...Jo, på 1800-talet sa man att runkning kan leda till epilepsi. Undrar om det kan finnas en sanning i det? 
På tal om lärare, för inte så väldigt länge sedan i särpervogymnasiet hade vi en gymnastiklärarinna i medelåldern med kroppsformen "badboll med stora bomber"... Och självklart fanns det ett vaniljoperv i särklassen under mig som hade en fetisch på feta medelålderskvinnor med stora bomber. Ingen förstod sig riktigt på hans dragningar.
Har hur som helst hört flera stårys om hur denna snubbe vid flera tillfällen varit tvungen att sätta sig ner på en bänk mitt under pågående gymnastiklektion för att han hade vrålstånd! 
För lite mer länge sedan i grundsärskolan hade vi en f.d. kusthomojägare som var kemilärare, denna lärare var känd för sina explosiva utbrott för minsta skitsak. (Tänk er typ slöjdens klassiska "Trähitler" gånger tio. Vår slöjdlärare var däremot raka motsatsen.) Trots att han befann sig på en skola så förväntade han sig en näst intill militär homodisciplin på lektionerna. Ibland krävdes det inte mycket. Som när en bögpolare frågade om han kunde få låna en penna på ett prov, varpå denne lärare gick från noll till Tjernobyls reaktor 4 och kastade sin pennjävel med full kraft på polaren! 
Ti-hi! Han kusthomot saknade nog tiden i det militärar. Tighta stjärtar som tätt ihop duschade, bögeri i tälten och allt annat som tillhörde dåtidens gayarmy.
Ursäkta att jag bryter in... Men jag var visst här igår va? 
Sidor Föregående 1 … 300 301 302 303 304 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt