7,501

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaaah! Och romantiska månskenspromenader hand-i-hand runt tältet...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Mhm, och likt snoppmätningen/duralexglasen åldersbestämma Guldburkar. I vissa fall typbestämma innehållet från 1963.

Tjillepitten

7,503

Jaah! Hittade du något göttigt någon gång? Aivan/smile

Nja det var väl leverpastej som var nästan 3 gånger så gammal som Bussis men det slank ner på Pansarkexen ihop med lite varm Obög som man värmt i sin kladdiga snuskburk. De gånger man var på Peromentet så var ju Torsdagen en BU-framkallande upplevelse och skapade en treflig atmosfär på bögluckan. 10-20 gays som ligger och fiser hela natten är kärlek det jaaaaah!

Tjillepitten

7,505

(handstjärta) Default/ba

Mhm och alltid ha sina kådisar/sexleksaker i höger benfitta. Anledningen till det var att om någon blev porrskadad så skulle man hjälpa sin ärtsoppestinkande kamrat att "komma" under vård. Man stoppade ofta in gasbindan i röven på den porrskadade och ströp sedan den samma med vad som fanns kvar. I värsta fall fick man använda sitt skärp till att piska upp kamraten innan man övergick till andra åtgärder.

Tjillepitten

7,507

Oj oj OJ!!! Låter ju som om du kunde bli pervolog på Vrinnevi!

Jaaah vars, har ju ansökt till diverse jobb inom kukvården förr. Det fanns en vaniljotid när Bussis faktiskt ville "komma" någonstans och utbilda sig till ambulanskukvårdare. I övrigt så finns där planer på att "gå" en 21-veckor lång utbildning inom ToF-militären för att bli stridskukvårdare. Tyvärr räcker inte kottarna så långt för en sådan utsvävning.

Tjillepitten

7,509

Åh faan! Cooolt!

Lite pervigt är det ju att som man bli kallad "syster" inom det yrket. Ti-hi!

Jaaah och bara det vore ju rätt homo! Syster Bussis till eran tjänst! Högklackat, rött läppstift iförd endast en lite fläckig rock som det står: Pervion Österbögland på...

Tjillepitten

7,511

Mmmmmhm!

Bli fastspänd på båren utav maskulina händer och sedan bli grundligt undersökt i ambulansen...

Ja man bör ju säkerställa att patienten har fri kroppsöp.. luftvägar osv. Sedan spelar det ju heller ingen roll om patienten klagar på huvudvärk för i en gruvlig undersökning måste byxor/VB tagas av för att utesluta andra symptom. Huvudvärk kan ju framkallas av dåligt blodtryck upp till knoppen, genom att ta av byxorna kan man se om den sjuke har kroniskt stånd osv. Med stjärtoskopet lyssnar man också på ringmuskelns funktion.

Tjillepitten

7,513

Mmmm! Känns som om att du kanske borde söka tillbaka till att bli ambulanskukvårdare, min pervige vän! Skulle mer än gärna "råka" ut för olika spermobilolyckor i Norrpöking om du vore det! Ti-hi!

Mjo... Och tänk alla roliga medusiner som finns i en ambulans. Moffe och lustgas ti-hi! Har fucktiskt sneglat på ambulans-light version som pervigt nog heter: "Liggande kuktransport" Den drivs av Homo-Falck här i pervionen men måste forska mer om detta.

Tjillepitten

7,515

Hihi! Har åkt ambulans två gånger.

7,516

Andra gången så hääär långt!

https://xam.nu/f/bleppes_ambulansfard.png

Förmodligen en av dom kortaste turerna som gjorts...

1 gång här och kan intyga att vaniljona hade gott om moffe vilket Bussis fick innan han anlände US i Linpöking. Det är runt 10 år sedan.

Tjillepitten

7,518

Moffegreven! Hahaa! Första gången fick jag lustis. Andra ingenting! Bläääh!

Vad hade skett? Skengraviditet? Fantomrunk-smärtor? Gubbsjuka?

Pungterad lunga ihop med cp-ryck. Måste varit en vådlig färd du fick ser jaaaahg! Själv fick jag åka från Norrpöking-Linpöking i illfart, minns bara att köttransporten stannade i Ingelsta och föraren ringde något sexsamtal. Sedan kickade moffen in och nästa minne är att jag vaknade till i Linpöking av två herrar i vita rockar. Vad de sa minns jag inte men jag hamnade i en runkenmaskin tills sist. Där var en tjej som tog på mig usch.

Tjillepitten

7,520

Aaah! Lät allvarligt. Men dom två herrarna i vita rockar verkade ju haft en (hiv) positiv inverkan på dig. Sen en tjej! Blääh!

Själv brast bögtarmen för mig som 14-åring. Då var det allabans som gällde. Andra gången körde jag omkull med min trimmade spermoped med fyrdubbla stödhjul på markerad pungt ovan, varpå jag fick åka hela dom 150 metrarna till Vårdcentralen dit dom icke ToF:iga gestaposarna anlände 12 minuter senare för att prata med mig.

Jo de där två Mengele-liknande herrarna tvingade i mig någon dricka, kanske var det kiss men sen fortsatte dom med en gagballs-liknande pryl och undersökte min feta nacke. Man hade ju kunnat förvänta sig ett par ömma kyssar men icke så. Men visst är det kass med den nya hästsvanspolisen, jag minns ToF-snutar i läderjackor och vita sexkoppel som körde svartvita 244:or och ibland homo-Saabar. Walther PPK pisstoler och bar rejäla vita grova gummiklubbor.

Tjillepitten

7,522

Ojojoj! Detta skulle kunna bli en bra pervofilm! Det hör jag det!

Svensk hårdhomofilm? Gagballsligan? Brutala ToF-snutar med nitar och läder som våldför sig på "Knollare"? Allt för att "knollarna" skola hamna hos Megele-läkare som utför experiment på de samma?

Tjillepitten

7,524

Typ som: "I Lagens Namn" från 1986. Väldigt flaffig!

Den har jag nog pissat men tack för filmtipset. Men helt klart skola det vara hårdare tag jaaaah!

Tjillepitten