Sv: Här postar vi allt möjligt
Du Mortis... Du har väl inget med detta att göra under din vistelse i England? https://www.svt.se/nyheter/utrikes/brit … underhuset
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 298 299 300 301 302 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Du Mortis... Du har väl inget med detta att göra under din vistelse i England? https://www.svt.se/nyheter/utrikes/brit … underhuset
Tjoho(mo)!!!

Ronk!
Ny grogg upphälld i mitt blekta Duralexglas jag stal i utfodringen på försärskolan. Rajdiraaaj!
En sådan lyx! Durelexenglasen minns man väl från sina 25 år i särskolan. När man inte mätte sina snoppar så kunde man se hur gammal man skulle bli som perv genom de siffror som stod i botten. *Nostalgikissar*
Jaaah! Eller hur lång hängpung x 10 man skulle få som "vuxen" om man tittade på ett utav vecken i ena hand"flatan".
Ti-hi jaaaaah! Men så åter"kom" ett annat mindre kul minne, Ryska homoposten. Handtag, punggrepp klapp (på skinkan) eller fist. Detta hade ju varit okej om inte det var för alla fnittriga tjejer jööö!
*brrrrrrrrr* 
Usch jaaaah! Om det åtminstone kunde varit transor så hade man ju inte klagat NEIN!
A'psis! Tur att fröknarna iaf. såg ut som östtyska brotterskor på analabola stereotyper på den tiden! (kanske gör fortfarande?) så att man hade någon ToF-musse-megalight att onanera till.
Tror att dagens lärarinnor är mer såna "hens" med rätt värdegrund osv. Bussis 3 första år i särskolan var nog de värsta, vi hade en frireligös kärring som hela tiden blandade in sång i alla våra ämnen. Om det hade varit Onkel åtminstone men icke, det var kristna budskap i allt oavsett om man skulle lära sig runkna på kulram eller lära sig Svärjespråket. Däremot hade vi en hemrunkskapslärarinna med extremt brett arsle som fastnade i sin kontorsstol under lektion. Det medförde glada skratt och en generad vaktis som fick "komma" och montera bort armstödet *fniss* Men jag vill minnas en vikarie i slidrott som var rejält jävla butch, kortklippt och halvfet med en begynnande mustasch jaaaaah! Har glömt namnet på den/det/hon.
Ja idag är det nog många "hens" utav oklart kön, men "egentligen" manligt kön som jobbar där. Typ extremt renrakade i nyllet, blond manbun-frisyr, alldeles för stor lite lätt glittrig kashmirtröja med alldeles för stort huvudhål, 170cm höga och 39 kilo. Dessa är så tunna och klena att man pissar omkull dom med en halvmiss på 20 meters av"stånd".
Hehe. Lät kul det där med fetto-lärarinnan!
En bra anal-ys där Bleppe. Padelspelare som åker lådcykel och är bara vaniljohomon som inte lapar sperma utan soyalatte hela dagarna.
Prääääciiis! El-lådcykel t.o.m.
Med en egenvirkad tygkasse hängandes på styret. Klittmatsmart som vaniljot är så jaaah el-cplådcykel och naturligtvis en cp-hjälm på skallen.
Åh vilka runkvänliga scenarion du målar upp, Bussis-pussis min! Ti-hi!
Jo man får ju tyvärr beskåda dessa vaniljon allt för ofta i trafiken bl.a. Samhället går åt helvete om det inte blir mera ToF!
Jaaah! Har sagt någon gång till någon i mitt sällskap när en hipster trillat in bredvid på stället, att: "Är det inte bara nyfödda på BB som har mössa på sig inomhus?" - Dock ingen större erektion... den gången iaf...
Så talar en äkta ToF-lumpare! Även om man ville få lite skit (bokstavligen) av nåt befäl så tog man av sig mössan inomhus. Jag trodde jag skulle bli befodrad genom att gå Ankeborgare på luckan men det gav inte önskat resultat.
Äsch då! Men det var säkert andra på luckan som uppscattade det.
Ti-hi jaaah! De flesta tror jag då "piss-tongerna" stod som furor i Kronans y-frontare och glänste av vapenfett och ibland bajs.
Vilken oerhört vacker bild du just nu målade upp i Bleppisens fina sinne ska du veta!
Jaaah du vet ju vad jag menar. Det var sällan det var något problem att "resa" det inmökade 20-tältet. Eldvakt ville man helst vara så man kunde tafsa lite på de svettiga och stinkande kamraterna. Ruska lång användes ofta så att säga...
Sidor Föregående 1 … 298 299 300 301 302 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt