Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Lördag klockan 14:55.
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 624 625 626 627 628 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå,...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart,...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis,...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl,...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl, en bajsutlösning senare dom äro...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl, en bajsutlösning senare dom äro väck, varpå dagen är räddad...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl, en bajsutlösning senare dom äro väck, varpå dagen är räddad och nu skall njutas fullt...
Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl, en bajsutlösning senare dom äro väck, varpå dagen är räddad och nu skall njutas fullt ut framför någon kladdig bögporrfilm.
NYYYYH!
Vårkänslor.
När nu den dagsfärska spermadoften...
Vårkänslor.
När nu den dagsfärska spermadoften infinna sig i soprummen samt...
Sidor Föregående 1 … 624 625 626 627 628 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT