Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
"VISA KUKEN!!!"
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 266 267 268 269 270 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
"VISA KUKEN!!!"
Du är så välkommen att åka med så!
Jaaah den också ihop med ett par rejäla chipstuttar och ölmage med stomipåse!
Det har alla som åker med... minst...
Kan tro det! Åka bil och dricka öl med andra pervs är ju tyvärr en utdöende kultur. Idag är det bara såna kebabräsers som gäller.
Jaaah! Dock är spermobilcrusing kraftigt på uppgång enligt Pervoinstitutets senaste pervoskopmätning.
Har ni såna skinnvästar i eran cp-klubb när ni börnar gummi på stan?
Jaja"mens"an! 
Och skinnkepsar med blank bondagekedja på framsidan!
Flaffa! Hmm som man saknar sin Puch Dakåta och för att inte tala om sin kissgula cp-moppe aka Horsjö Snopper.
Också haft en Puch Denkåte. Typ haft 15 cp-moppar. Men du hade ju den heliga mongo-graalen Horsjö Snopper! Respekt!!!
Jaaah men sålde den för några år sedan då den var lite defekt och sönderrunkad invändigt. Var lite avis på min kusin/brorsa/farbror som hade en röd cp-moppe. Min var kissgul och otroligt solblekt.
Amen guu' va mysigt det låter!
Första jag hade var en mattsvart Mustang Mamba. Tänker alltid på dom svarta kondomerna "Mamba" man försökte trä på sin lilla pojkpenis på tidigt 80-tal i något tidigt försök till lyxrunk när jag tänker på den moppen.
Oh jaaaah, det var homotider det. Skulle hjärna äga en ny sån men pga PMS-lån för inköp av alkohol och porrtidningar så har min gode man sagt ifrån. Flakmoppe hade också kunnat varit ett alternativ men kostar för mycket såna däringa papperspengar.
Jaaah! Typ alla moppar från 70 och 80-talet är ju CP-dyra idag p.g.a. alla hipsters (som nu har pengar) som bildar någon förening där man som skäggig trebarnsfar i 47-årsåldern ska ut och åka med andra liknande personer under vaniljiga former, och då har dragit upp priset för dessa.
Jaaah tyvärr har vaniljona även där övertagit pervsens roll och blitt mopedburna. Utan respekt för skogsporr, trimmade Zundapps osv. På den gamla goa homotiden var ju dessutom ToF-polisen lite mer sexuellt aktiva även i trafiken och ville hjärna inspektera oss pervade cp:n samt cp-moppar.
Jaah, preciiiiis! Knappt man vare sig hört eller sett något om hur ToF-P kollar detta nu för tiden. Men vad vet jag? (inte mycket)
Nu finns det ju fjärrstyrda strypningar man kan aktivera med dosan i fitt... fickan om man blir stoppad så att moppen går lagligt.
Själv hade jag ett litet patent med en plastbit som satt upptill i luftboxen innan insugningsröret, och där denna plastbit hade limmats dit i två par skenor som gjorde att den kunde dras upp och ner. Till denna hade jag skruvat dit en skruv och knutit fast ett snöre på denna som jag hade framför mig mellan sadel och tank.
Poängen med detta var att hålet i plastbiten var typ knappt 10mm. som original, och gjorde då att den gick som en påse nötter om man drog för den. Eftersom den var rejält trimmad så var ju insuget betydligt större. Fick dock aldrig någon användning utav detta då jag körde ifrån dom istället.
Mhm... Samma typ av dosa som sitter i säkert 11 af 10 CPA-traktorer idag. Blef omkörd af en CPA för någon månad sedan och den "gick" en bra bit över 150 km/h. Hur vet jag det? Jo för Bussis körde själv i 120 på Homoväg E22. Annars var det ju poppis att byta drev osv men det såg ToF-pålisen ganska omgående.
Ja, det är ju CP:or som tycks ha den där digitala tändningsbrytar-mackapären.
Då jag sedan hade Honda som "finmoppe" så hade ju femhalvorna sex kylflänsar (många upphetsande ord nu) precis som original. Medans 65-70cc:arna hade fem, vilka man blev avblöj... avslöjad på direkt. Så femhalva i kombination med 16,5mm. fugge, vilken också såg original ut gav ett lagligt visuellt intryck. Användes även sådana därninga insexskruvar där skallen lossnade med mening efter att den dragits åt, vilket man då ville skulle ge intrycket av att den var original och plomberad.
Ahh vilka perviga minnen du framfaller hos mig, mmm jaaah incestnyckel...
Mmmm... "kylfläns"...
Jaaaah... Fläns jaaah! Blev väldigt sugen på sörmländsk ost nu? Märkligt då vi pratade om cp-moppar? Hmmm....
Hehe. Jaaa... Ibland blir det allt lustigt...
Och upphetsande framfall allt! Yamahomo FS-1 var ett perv som hade, kolsvart med såna eldflames på tanken... Vi lyckades få "upp den" i nästan 80 km/h. Någon vecka senare så rasade motorn.
Bra jobbat! Det fick man ju lätt upp dom i.
Bytte en moppe, tror det var en sunkig Zündapp KS50 mot en skrotig FS-1, men där det ingick två vuxenblöjekartonger med cylindrar, snopplock, förknasare, insug, drev, avgassystem, kolvar, småtillbehör m.m. m.m.
Denna experimenterade jag med ibland hela dagar med att byta cylinder och testa med "den" cylindern till "den" förknasar'n, och "den" drevningen o.s.v. o.s.v. i typ fem minuter. Sen in i garaget igen och skifta till någon ny konfiguration.
Sidor Föregående 1 … 266 267 268 269 270 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?