6,626

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Föredrar också gubben. Klippte sönder en bunt sådana för ett tag sedan och sålde på Blöcket som konfetti. Då fick jag in en sådan där guldig chokladpeng som jag genast åt upp.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ti-hi! Listigt af dig Bleppe, "kommer" ihåg goldenshowermynten med bajs/choklad i samt "choklad"-ciggen som fanns förr. Andra saker som Hockeyfrille-pulver och ToF-cowboy-snus är väl även dom borta?

Tjillepitten

6,628

*nostalgi-ronkar* Hockeyfrille-pulver finns fortfarande. Men se där! https://glasbanken.se/produkt/morgondag … keypulver/ *flämt*

Njet inte den jag "kom" att tänka på. Det hockeyfrille-pulvret var i snus(k)dosa ungefär. Precis som ToF-cowboy snuset. Numera finns ju bara Kinder(garten)-ägg kvar med trist prylar i. Hade nog mera föredragit sexleksaker eller lite nakenbilder på säg Thore Skogman eller Ricky Bruch, möjligen Arne Tammer.

Tjillepitten

6,630

Kan... inte... hålla... miiiiiig! https://xam.nu/f/wanker.gif Ååh, Arne! *squirt*

Mhm... Apropå hålla sig så inser jag 2 saker nu. Kontorsstolen är fullsketen, ölen börjar ta slut och det är knappt 1 timme kvar tills Glasbanken stänger... Vad göras "kom"?

Tjillepitten

6,632

Har ni inget sånt där vaniljigt (haha) "miljöhus" med sortering för batterier, plast, papp, lampor och färgat och ofärgat glas? I dom två sistnämnda tunnorna borde det finnas kvar så många slattar i alla öl, vin, och spritflaskor att du får ihop till Minst en flarra med mysteriedricka.

Nej i mitt gruppboende har vi tack och lof ännu Sharia-sophantering vilket innebär att man kan ställa ut sin gamla skinnsoffa från 1987 eller halvt slaktade get i utrymmet. Trasiga sexdockor är det större åtgång på så därför sitter en kamera i rummet. Troligen ett fattigt perv som bevakar detta utrymme och får gratis se Bussis utöfha Scatporr m.m.

Tjillepitten

6,634

Låter effektivt med den typen sophantering. Här blev det ett jäfvla liv då jag dumpade spermobilbatterier, lysrör, målarfärg och vuxenblöjor av asbest i soprummet för hushållsavfall. Vaniljon säger jag bara! Kom dock undan med det eftersom jag är jag, och jag är som Jag är.

I Shariasamlag har man inte denna problematik alls. Som 4:e, 11:e köttstycket, Homoboken/Fibban förespråkar så vänder man andra skinkan till. Därefter lägger man sig framåt lutad och tar emot alla(h)s välsignelse på sin ryamatta från 1978.

Tjillepitten

6,636

Hallelujah!

Åter"kommer" snart med fler af Kuks budord. Gå inte över bäckenet öfver gult vatten. Piss and understanding!

Tjillepitten

6,638

Är månne ryamattan inköpt på Scan-Trend?

Nej utan "kommer" från Eriks-stjälpen i Ingelsta. Fick den billigt pga ett antal fläckar, efter anal-ys så vet jag än idag inte vad det är men dom smakade lite salt.

Tjillepitten

6,640

Aha! Spännande! Hittade du något mumsigt på systemet då?

Ett par Kung, några Pripps 7,2. Men det fanns stjärterum för ett gäng Arböga 10,2 och en pava Black Helvet också.

Tjillepitten

6,642

Hurraaaa! Själv tycker jag det är intressant när man hittar pappförpackningen från ett sexpack 3,5:or på köksbordet på förmiddagen efter en rejäl fylla, vilken inte fanns i sitt boende dagen innan då man började kröka. Och sedan se att Circle Gay dragit 89 kapsyler från sitt konto när man kollar transaktionerna. Och självklart har man inget minne utav detta...

Så länge det handlar om kapsyler så får man vara glad. Jag använde ett sånt plastkort i utbyte mot drickat. Hihi, dom är så lättlurade på Glasbanken, dessutom motsvarar pantvärdet på burkarna nästan en ny Arböga!

Tjillepitten

6,644

...och att bilen inte är parkerad utanför i barnens sandlåda. *phu* (glömde det)

Ja di är så dumme så... Ti-hi!

Hihi, ja vi är smarta som gömmer våra bespermningar i Monopol-lådan! Mitt enfärgade Duplo-lego är värt massor sa någon på Spångens snickeri ti-hi!

Tjillepitten

6,646

Är det Spångens som har det här kluriga anställningstestet?

https://xam.nu/f/ansprov.jpg

Jaaah och det klarade jag inte av. 17 försök senare så afskrevs jag från det hela. Dom är rätt så ToF där VAAAAAAA? https://www.youtube.com/watch?v=PQdVeMjjGKs

Tjillepitten

6,648

Du försökte ju iaf. Åååhåå vilken härlig man!

Och den här är inte så dum han heller: https://youtu.be/CT32xr0lT5k

Åhomo! Det är ju jag under min pervanställning och strax efter jag slutade köra Fake-taxi! I can drive a taxi, I can fist a man...*RONK*

Tjillepitten

6,650

Jaaaaaaaah!!! Blir så avis på dom som bor här bredvid på gruppboendet. Full CP-service 24/7, och här sitter jag... Aivan/sad